* Cunttest 2009! *

de ritssluiting van de cunttest voter mag weer dicht :smeris:

De top-3 (en daarachteraan de overige 7 voor de top-10):

1. Tragmadat - Kutjesdag [34]
2. Jnm92 - De Kerstige Korst/Korstige Kut/Kuttige Kaas en 6 Trak - Het Kut En Muis Spel [21]
3. Bassio ft. Ed Van Toor - Twiedeldie (ow wat ben je leuk) [19]
4. The Cuntbeefers - Runnin' Down the Hills of My Life en Zoidsity - Aankondiging! [17]
5. Teluur - Fris El Cis EL (cuntest 2009 droon versie) en Gameboys a gogo - Krijg toch allemaal de klere [12]
6. Phochos - Verstopping en Bob K(n)UTton - Losing My Religion [11]
7. LeBonTon - KUT [10]
8. Lukast - Game Over white edition mix [9]
9. Unic - Was Sagst Du? Oh Das! en Gijs - Bad Case Of Dhiarrea [8]
10. GaussianHueCurse - Submaerone [7]

bedankt en tot volgend jaar! :mega:
 
BEDANKT
stemmers, kutnummerliefhebbers!
Eindelijk na al die, soms, mooie jaren (remember copa ;)
is het me dan gelukt!
En daarbij vind ik dat wij allen de lat weer een stukje lager hebben weten te leggen voor onszelf.
Soms deed het pijn, soms schaamde wij ons ervoor...
maar toch gingen we door want
god mag weten waarom
het blijft leuk
Iedereen behalve een boel inspiratie voor kutnummers minstens net zoveel inspiratie toegewenst in het nieuwe jaar!
:mega:
 
WAt de neuk? Ik sta niet eens in de lijst? Wordt je gekut alleen meegeteld als je zelf stemt ofzo? Wat een kutcontest! :P
 
20ste , bijna de grootste kut van de kutcontest. voorwaar nie slecht !
?is het misschien een idee om het als cd ergens op te zetten . hoesje erbij, eventueel downloadable , wel beetje alle niveau's op elkaar aanpassen qua volume.
heb gemerkt dat mensen het erg leuk vinden om samen de hele lijst af te luisteren en te brainstormen over het kutgehalte. lijkt me een uitermate prettig en vochtig idee !
 
dat weet je onderhand toch? offe...? :D maar je mag ook wel stiekum in lijst 6 kijken hoor... :mexico:

Je denkt toch niet dat ik tijd heb om al die kutherrie te gaan zitten luisteren he? :D
 
Gefeliciteerd mien jong!

Goh, ik heb slecht gescoord zeg. Het had niet veel gescheeld of ik had helemaal nix 8o) Is dat goed? Slecht? We zullen het nooit weten...
 
1ste of laatste , of het kut is , weet ik niet, maar het getuigd wel van BALLEN !
 
Eindelijk na al die, soms, mooie jaren (remember copa ;)
die stond op nummer 2 in 2007 :mexico:

ik zie trouwens dat er 5 dagen na het sluiten van de cunttest nog steeds gevote kan worden...
niet dat het moet nutuulk (nou ja probeer eens zou'k zeggen) :dubbel:

de opkomst was weer wat magertjes dit keer... ten opzichte van vorig jaar (28 ).
de andere 2 jaren, 2006 en 2007 hadden resp. 18 en 15 voters.

de nummer 1's van de vorige 3 jaren zijn:

2006: Bassio - Smartasslap met 37 punten (gemiddeld aantal per vote: 3.727)
2007: Trigg - Hoedje Van Papier met 29 punten (gemiddeld aantal per vote: 3.625)
2008: RSB - Schroef Je Fietsbel Vast Aan De Kat V/D Buren met 39 punten (gemiddeld aantal per vote: 3.000)
en Tragmadat's gemiddeld aantal per vote: 3.778, en heeft daarmede het hoogste gemiddelde!

tussen Tragmadat en de nummer 2 zit maar liefst een gap van 13!
in de andere jaren was het gat gemiddeld slechts 5...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top