* Cunttest 2009! *

Ik sta in ieder geval hoger dan de vorige keer, sta nog maar 13 puten achter op nummero 1.
 
Tot nu toe sta ik met Unic op een keurige gedeelde 10e plaats. Als je echter de 5 punten die ik mezelf heb gegeven zou aftrekken val ik buiten de top 20 :(
 
Als je echter de 5 punten die ik mezelf heb gegeven zou aftrekken val ik buiten de top 20 :(
dat zal idd ook zeker gaan gebeuren (ben ik bang en weet ik wel zeker) :D
maar omdat je zo eerlijk bent zal het oengaboenga beest er niet nogmaals 5 punten extra van masturberen...
 
waaat? We gaan toch bij een KUTcontest niet ineens officieel doen? Past niet in het karakter imho :engel::engel:
 
Zo op het raakvlak van 2009 en 2010 heb ik nog even alle #s beluisterd :dj: (qua kwaliteit was het weer hopeloos) en nateluurlijk even gevoot op de kutste
 
kijkt aan, Tragmadat nog steeds op desch numerende eend...
http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2009/scores.cgi?vote=15&theme=1

hehe ik ben bang dat ik in het grijze gebied tussen kut en goed hang.. das eigenlijk nog erger dan kut zijn 8D
Bergen recieves the Void price this year! :dj: (bestaande uit... idd... niets)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
voor wie er nog voten in wil kloten; nog een dikke 11 uur te gaan en dan gaat de ritssluiting weer dicht!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Weet je, eigenlijk zou Bergen met het kutnummert Breezer moeten winnen want dat is het meest baggerige K# van allen :D krijg maar 1 puntje :D
 
nou die laatste plaats moet ie dan toch delen met 2 anderen
 
Och, een bescheiden 5e plaats terwijl ik niet eens meedeed is niet slecht :D
 
maar dat doeternietoe want:

TRAGMADAT DOET JOEPIE!

:mega: want hij's de onomstotelijke ende dik overwinnende nummer eend! :mega:

check de rest: http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2009/scores.cgi?theme=1&vote=17

ik snap alleen ff niet dat Teluur niet in de eindlijst staat terwijl hij wel zelf heeft gevote en
zijn naam ook overeen komt met de ingezonden track ende votenaam... raar... oh nee ik ziet het al; een spatie is de booschdoender...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top