* Cunttest 2009! *

Zo, heb weer internet, eens ff kijken wat het gaat worden. JnM92 doet ook stukje een Vader Jacob hmmzz.... Daar had ik er al 100 van gemaakt volgens mij... -1 punt aftrek dus. :D
De rest is zwaar kut:S ok dan, niet geheel ad random. Maar dit zal het dan maar wezen.
 
kijkt aan, bastioow en uineuk ook reetsch gestemp... :mega:
de volgende personages hebben dus gestemt en punten ontvangen:

6 trak
lukast
res
skies
unic
zoid
bassio
bliepbliep
gijs
jnm92
phochos
tragmadat

maar style 1 zegt dat er maar 4 personages zijn:
http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2009/scores.cgi?theme=1&vote=12

maar dit cummed dan weer door het volgende:

- voter 6 trak is 6 Trak als artiest
- voter tragmadat is Tragmadat als artiest
- voter Bliepbliep is DJ Eis-T als artiest
- voter JnM92 is Jnm92 als artiest
- voter gijs is Gijs als artiest
- voter bassio is Bassio ft. Ed Van Toor als artiest
- voter phochos is Phochos als artiest
- voter RES is Res als artiest
 
Laatst gewijzigd:
jij... tenminste, de ECHTE Unic dus, staat momenteel op de 2e plaats in het officieule stijl dinges...
dit is de lijst die aangeeft welke artists zelf hebben gevote (iets wat al jaren verplicht is nutuulk binnen de kutvoter)

Dan stel ik voor dat we vervroegd stoppen:D

Maar ik neem toch aan dat de Webmaster (aka webgod) de verkeerd gespelde voters aanpast in de database?
 
Dan stel ik voor dat we vervroegd stoppen:D
maar dan heb je ook meteen de kans verspeeld om heel misschien nog op 1 te gaan kunnen komen te doen zijn geraken nateluurlijk™ :D
Maar ik neem toch aan dat de Webmaster (aka webgod) de verkeerd gespelde voters aanpast in de database?
we onderschatten de kracht van mister oengaboenga niet dus dat zal ie zeker wel ff doen idd :mexico:
 
dank bassio,
alhoewel ik me ook wel erop had verheugd het slechtste kutnummer te maken van 2009.
( da's pas echt kut toch )
derhalve : dank / kut !
 
ook maar weer even m'n plicht gedaan, kunnen we er weer even tegen , vrouw ook weer tevreden. :peukie:
en nu , na de sport,.... op naar de kroeg , tafelvoetballen, laat maar rollen die balletjes !
 
nee hoor, je loopt achter !
 
Ga ik dan eindelijk winnen na al die soms (meestal) beschamende pogingen
^^ schaam
mocht het zo zijn dan gaat mijn dank vooral uit naar:
God, Allah, Boeddha, jah tsja mijn moeder natuurlijk'!
& Maria, Johannes maar ook zeker Petrus 8)
:mega:
 
de spanning wordt wel tot het uiterste opgebouwd, nog enkele dagen en nog ruim 10 stemmers te gaan. ik maak dus nog een kans !
 
Back
Top