Citizen of nowhere

chielos

...
Lid sinds
11 Maart 2003
Berichten
2.701
Locatie
delft
Ok dan, bijna negen maanden geen muziek gemaakt omdat ik aan het afstuderen was. Nu heb ik eindelijk vakantie en dus weer tijd voor wat nachtelijk vermaak!
Dit is het resultaat van een avondje stappen en vier nachten muziek maken :D

180 bpm tekno met veel cut 'n paste werk.

Geniet en laat even weten wat je ervan vind!

Cheers,

Chielos
 
Laatst gewijzigd:
kom, kom er is toch wel iemand die iets zinnigs weet te vermelden?

als je het niks vind mag je het ook gerust zeggen hoor...
al zou ik dan ook wel willen weten waarom! :D
 
ok, echt helemaal niemand die me kritiek kan geven?

2012468692_4ddcbc9a53.jpg
 
Hee chielos,

Wauw wat een snelheid. Ik vind de track niet onaardig maar de sound zou zo nu en dan wel wat afwisselender kunnen. Daarnaast is het echt bijna van het begin tot eind knallen en persoonlijk houd ik ook wel van wat rust in een track of in het midden bv.

Stiekem vind ik het toch ook wel wat IDM achtigs hebben aangezien het soms lastig is te volgen en daarvoor natuurlijk *D aangezien het mijn stijl is en ik niet anders luister.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

ps. waar maak jij je muziek mee??
 
heej metroid!

thnx voor de feedback :)
wat de rust betreft: helemaal gelijk!
ik was er zelf ook al achter gekomen dat er wat meer afwisseling in zou kunnen en er is dus al een tweede versie in de maak!
de track kon geloof ik ook nog wel wat meer mid gebruiken, toch?

de tracks die ik maak zijn bijna allemaal met renoise gemaakt, een enkele met reason.
 
Het is altijd moeilijk om je muziek op ander af te stemmen. Eigenlijk bijna onmogelijk naar mijn idee. Het is het belangrijkst dat je het zelf lekker vind klinken en als andere het ook kunnen waarderen is mooi meegenomen.

Ik luister je tweede versie met plezier als je het mij laat weten als je hem af hebt.

greetz

Metroid/Markid
 
Back
Top