Amsterdamse Grachten

Esset

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juli 2007
Berichten
38
Locatie
Goes
En nóg een trackje op deze vrijdagmiddag. Geprobeerd een draaiorgel te fixen met een Yamaha MO6. Weet iemand of er ook officiële softsynth-draaiorgels zijn? (bizar verzoek natuurlijk, maargoed.)
 

Attachments

  • draaiorgel.mp3
    798,4 KB · Bekeken: 37
Jij doet wel heel aparte dingen met je synths ;-)

:okdan:Geweldig:okdan:

Vic
 
Jajoh, ik leef ermee, dus dan beleef je veel samen. Maar ik ruil ze soms gewoon zonder tranen in de ogen in, dus kan er heel nuchter over zijn.

Vriendin is redelijk vaak jaloers, dat dan weer wel. Of als ze weer een middag mee moet naar Feedback ;)
 
zat laatst toevalling ook te denken er bestaan geen draaiorgel plugins.

denk dat de tv oranje en breakcore markt er wel op zit te wachten.
 
Tja, Ralph zal wel iets van een persoonlijk trauma hebben. Ach..
 
HAHahahahahahaha ik moest ff lachen toen ik dit hoorde. :P Lijkt net uit een horrorfilm te komen.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi dat je met je ogen dicht de orgelman ook flink uit de maat met z'n bakkie hoort rammelen.
 
M'n nieuwe ringtone! :)

Echt te gek om dit te kunnen doen met een MO6. Tis helaasch net niet zo strak als zo'n "pleurisherriemachine" maar het is MIJLENVER van wat ik ooit zou herkennen als een yamaha orgel sound. Geweldig gedaan. Chapeau!

(En je andere covers ook trouwens ;)
 
haha..nee hoor...slechts een totale aversie tegen draaiorgels in de straat.
Ik vind het een verschrikkelijk geluid.

Nee doe mij dan maar die panfluitende indianen, die blijven tenminste krampachtig proberen door te spelen terwijl je ze bekogeld met kleingeld :okdan:
 
Deze knul weet anders wel nog een redelijk pupliek te roeren met een draaiorgel 8)

 
ECHT MEESTERLIJK ESSET!!!! :halleluja

Hoe verzin je het om dit met je synth te gaan doen?!!! Super!!! :okdan:

Afgelopen woensdag stond ik trouwens toch wel even raar te kijken toen ik door de stad liep en een draaiorgel 'Jeckyll & Hyde - Frozen Flame' speelde...
Waarrrr gaat het heen met deze wereld..... 8o)
 
Back
Top