[Hardstyle] Siebzehn - Mysteries of Heaven

Siebzehn

rookt niet meer!
Lid sinds
28 september 2006
Berichten
537
Locatie
Gemert
Nou, nog een nieuw trekkie vers van de pers. Heb er de hele dag aan gezeten en heb hem dus ook in één dag af! Een record al zeg ik het zelf:D

De tracks is een mix van hard en rustig. De melodie is ''lief'', wat ik uiteraard moet compenseren door er een flinke kick onder te plaatsen:smeris:

let me know:)

bovenaan te vinden:

http://siebzehn.hyves.nl/
 
Zozo Siebzehn, als je vaker dit soort nummertjes in 1 dag in elkaar kan zetten, neem dan maar wat meer dagen vrij.

Die vocal in cominbatie met die chorus is echt top, persoonlijk is dat de stijl die ik het vetst vind :) Leuke lyric ook.
De kick klapt lekker. Timing is ook lekker, de kick klapt er precies op het juiste moment in.

Normaal heb ik altijd wel een beetje commentaar bij tracks. Het enige wat ik jammer vind is dat de melo niet zo lang duurt, de outtro volgt al wel redelijk snel...

Toppie man!
 
dank u:D

Ja ik kwam er achter dat ik een best lange track aan het maken was. Mijn intro duurt vrij lang, en dat moet ik dan compenseren in de melo om de variatie erin te houden.

Uit de praktijk blijkt ook dat de mensen niet zo lang ''los'' gaan op één bepaalde melodie. Dat heb ik ook toegepast bij hyperemotive en choices may change, ik laat de climax ophouden na 32 maten, laat hem 16 maten opbouwen en ga weer door;)
 
Okay duidelijk, klinkt alsnog leuk hoor!

Ik hoorde trouwens net op RealHardstyleRadio 1 van je nummers, althans dat dacht ik. Ik herkende direct de synth van jou (choice of noise) :P

1:50
 
Laatst gewijzigd:
Weet je wat ik niet snap Siebzhen???..................Waar blijven je releases??? :D
Ik vind je laatste tracks zeker goed genoeg om gereleased te worden. Ik zou ze zeker kopen ;)
De geluidskwaliteit door hyves is wel bagger :p
 
haha, ja wie weet ;)

Maar wat ik niet snap is dat je het slechte geluidskwaliteit vindt:P Het is nog steeds 320kb/s en de beste speler is de hyves speler; identiek aan de mp3-tjes die ik hier op de computer heb :P

Misschien een verouderde flash? oid? Ik zou het niet weten ;)
 
Songs zijn inderdaad goede kwaliteit.

Wat me trouwens opvalt, je pitched je kick erg hoog! Alleen bij de melo, dat klinkt mooi. Vind ik mooier dan dat lage. Als de melo aan het spelen is moet het gewoon knallen.
 
hakkuh nog wel:P

@ Purno, ikzelf ben meer van de lage kicks; dat klinkt zo lekker op de sub hier, en in de club natuurlijk ;)
Bij deze track kon ik niet anders, die hoge pitch is een D op de toonladder, als ik een lage D zou pakken dan hoor je hem bijna niet meer; je zit dan rond de 30 hZ!

Ik zorg er meestal voor dat mijn laagste toon een F of E is (E met uitzondering!)
 
Zeg euhm Koentje, ga is wat minder je bezig houden hier op dit forum met die hardstyle kick en je meer bezig houden met je tracks!!!! Het is maar een tip. Ik ben al ff niet meer in de hardstyle maar als ik je track Choices May Change hoor dan denk ik toch, netjes (of meer dan netjes) m.a.w. al eens opgestuurd naar een label?

Nogmaals ik ben geen hardstyle expert, maar als ik jou werk met showtek mag vergelijken dan geef ik jou toch even een dikke pluim!

Maar goed... Ik zou het gewoon eens rondsturen en wachten op reactie, want dat komt er zeker ;)
 
haha bedankt;)

Ja, ja ik heb via via de mogelijkheid om wat tracks van me voor de neus van Peter Aldenzee te krijgen (MCDV8). Hij zit nu geloof ik nog in Australië (of inmiddels al weer terug?) En hoop daar reactie van te krijgen;)

Nou m'n rootz zijn hier, dit forum:P Ik ga hier ook niet weg ;)
 
dv8 moet dat zijn

aaah dv8 onze journalist in spé...

Ik zou niet mijn kanzen op 1 persoon gooien maar ook eens ff ergens anders gaan kijken...

of moet je persé bij de rollende ezels binnen komen?

Overigens DV8 is de MC hè en niet de producer ;) wellicht dat hij hier en daar wel wat zegt over een kick of hihat... maar meer zie ik hem niet doen...
 
hahaha,

Nee, niet de kansen op één persoon; maar ik heb op de een of andere manier mijn zinnen op Fusion gezet. Eventueel een sublabel. Daar wil ik het eerst eens goed proberen.

En ja het zou wel mooi zijn om meteen mee te rollen ;)
 
hahaha,

Nee, niet de kansen op één persoon; maar ik heb op de een of andere manier mijn zinnen op Fusion gezet. Eventueel een sublabel. Daar wil ik het eerst eens goed proberen.

En ja het zou wel mooi zijn om meteen mee te rollen ;)

Jouw stijl matched ook met Fusion, ik denk dat je voor hen zeker geen slechte aanwinst bent. Give it a try! :)
 
hahaha,

Nee, niet de kansen op één persoon; maar ik heb op de een of andere manier mijn zinnen op Fusion gezet. Eventueel een sublabel. Daar wil ik het eerst eens goed proberen.

En ja het zou wel mooi zijn om meteen mee te rollen ;)

nou met je ambitie is iig niets mis! Hou het vast ennuh gelijk mail naar Peter of hij al iets kan zeggen ;)

terug uit Australië is hij al dus ff mailen...
 
Back
Top