an1x en cs1x samen voor 500 euro op marktplaats

G

Guest

Guest
www.marktplaats.nl, bij de midi apparatuur, een an1x en cs1x elk voor 300 euro, of samen voor 500 euro (het schijnt ook broer en zus te zijn, dus fijn als ze samen kunnen blijven).
of het echt interessant is, moet je zelf weten, maar de prijs is niet verkeerd, dacht ik.
 
ha bambam,
ik vind het allebei niet veel, maar ik weet zeker dat er veel mensen zijn die met de an1x en/of de cs1x prima uit de voeten kunnen. voor 500 kan je ze allbei proberen en bevalt de cs1x niet, dan ehhhh...verkoop je hem toch weer? ik weet zeker dat je die weer voor een bedrag kwijt kan dat je nooit van de an1x afgepingeld zou krijgen! (trouwens, pingelen zou ik niet netjes vinden, een an1x voor 300 of allbei voor 500, dat zijn echt prima prijzen, het moet ook 's mooi zijn.)
 
De CS1x is een prima 'My First Synth', die raak je makkelijk kwijt aan een beginner, die heeft daar veel aan, niet te complex, makkelijk leuke geluiden.

Toen ie nog redelijk nieuw was wou ik hem in eerste instantie ook hebben.
 
Is Cor Fijneman geen bekende uit de Housewereld? Die naam komt me zo bekend voor.

Ik zoek nog een masterkeyboard. Dan kan ik met zo'n AN1x toch goed uit de voeten? Dat zal dan ook mijn 'first synth' worden. Ik koop liever voor 300 euro een AN1x dan voor iets minder alleen een MIDI keyboard.

Of zou ik het niet moeten doen? Tell me plz..
 
Zolang het een goed keyboard is dan val je je er geen buil aan, de knopjes die op de synth zitten kun je ook toewijzen aan softsynths, net als bij de CS1x overigens.

En er zijn best wel wat AN1x fans heb ik gemerkt (en niet alleen 1st time buyers) dus hij zal ongetwijfeld best lekker klinken.
 
Orgineel geplaatst door leo
ha bambam,
ik vind het allebei niet veel, maar ik weet zeker dat er veel mensen zijn die met de an1x en/of de cs1x prima uit de voeten kunnen. voor 500 kan je ze allbei proberen en bevalt de cs1x niet, dan ehhhh...verkoop je hem toch weer? ik weet zeker dat je die weer voor een bedrag kwijt kan dat je nooit van de an1x afgepingeld zou krijgen! (trouwens, pingelen zou ik niet netjes vinden, een an1x voor 300 of allbei voor 500, dat zijn echt prima prijzen, het moet ook 's mooi zijn.)

je moet altijd proberen doen ze bij mij in de winkel ook ;)

en de an1x is best een leuke synth als je zelf een beetje kunt proggen.....
 
ey Cor Fijneman heb ik n keer horen draaien

die is goed! zo'n dik ventje met een wasige bril

[offtopic mode off]
 
Orgineel geplaatst door bambamstudio

en de an1x is best een leuke synth als je zelf een beetje kunt proggen.....

ik geloof dat die software editor voor de an1x behoorlijk belangrijk was voor als je zelf patches wilt maken, omdat alles zo diep in die menuutjes zit weggemoffeld (heb ik zelf geen ervaring mee maar wordt veel gezegd).
Dus als je patches wilt maken en niet met de pc wilt werken moet je het nog maar is overwegen.
 
`cs1x en an1x

`cs1x en an1x

ik had een cs1x en an1x staan, heb de cs1x maar verkocht uiteindelijk... dat zegt genoeg denk ik.
 
Back
Top