Ik stel me ook maar eens voor

ptaurus

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2004
Berichten
1.433
Hallo allen

Ik heb al enige berichten geplaatst, maar heb mezelf nog nooit voorgesteld. Daarom bij deze.

Ik ben Paul en heb al de leeftijd van 44 jaar. Tsja ik zou het ook graag anders willen. Ik woon in het westen des Lands. In Delft op wat preciezer te zijn. In het verleden heb ik hier een deel van het huis verbouwd om als studio te gebruiken. Inclusief raam tussen 2 kamers. Ik maakte toen vooral opnames van zang bij al bestaande muziek. Ook deed ik wel akoestische instrumenten. Bannds kon eenvoudigweg niet i.v.m. geluidsoverlast. Ik had toen gekozen om opnames te maken met een Alesis HD24 recorder. Op een zeker moment raakte de motivatie wat weg en heb ik mijn hele studio verkocht.

Na een jaar of 2 gaat het dan toch weer kriebelen en ben ik begonnen met zelf wat muziek te maken. Ik speel een klein beetje piano. (die heb ik dan ook nog in de vorm van een roland G1000) . Ik ben me ook weer wat meer gaan verdiepen in het maken van muziek met de computer.

En dat is wat ik nu doe. Ik rommel een beetje aan. Het mag niet echt een naam hebben. Ik ben geen talent. En een tophit zal ik ook nooit maken. Maar goed voor wie is dat nu wel weggelegd?

Verder heb ik nog als hobby zeer fanatiek hardlopen (marathon) en samen met mijn werk (geen hobby!!) maakt dat mijn uren die ik niet slapend doorbreng ongeveer vol.

Mijn favoriete muziek is in principe funk (vooral uit de jaren 70), maar dat maak ik niet. Dat soort muziek maak je ten slotte niet met een pc, maar met echte instrumeneten. Ik probeer hooguit wat funk invloeden te verwerken. Zelf maak ik een beetje trance achtige dingen.

Dat is het zo'n beetje.....

Paul
 
Laatst gewijzigd:
Bikkel: dank voor de tips.

Trance maak ik vanwege de relatieve eenvoudigheid. Het is geen hoogdravende muziek. Zeker niet. En gemaakt voor de sequencer (of door de sequender).

Komt natuurlijk niet in de buurt van de jaren 70 funk.Ik zou bijna zeggen geen enkele trance grootheid kan in de schaduw van George Clinton :halleluja staan.


Of overdrijf ik nu???


Paul
 
Welkom!
 
Back
Top