Antares Kantos !!

Ik ben *impressed*
Vooral die voorbeelden van de percussie loops als input klinkt als instant techno
 
wow! dat 2e voorbeeld is echt geweldig....een synth met je stem aansturen...dat is echt heel vet...de rest klinkt een beetje als vocoder achtige dingen.....

Olaf
 
Orgineel geplaatst door olafmol
wow! dat 2e voorbeeld is echt geweldig....een synth met je stem aansturen...dat is echt heel vet...de rest klinkt een beetje als vocoder achtige dingen.....

Olaf

Ik vond vooral die 2de demo erg vet
instant memorymoogbass

I like it
 
Het zou pas echt leuk zijn als ie een ingezongen stem om kan zetten in MIDI informatie inclusief vibrato, volume, enzovoort.
 
vibrato zal wat lastig zijn maar volgens mij heeft reaktor 3 wel modules om inkomende audio om te zetten naar pitch info wat je weer naar midi kan uitsturen..

Olaf
 
Het schiet me te binnen dat Melodyne dit wel kan.

Dus je kunt je melodieen gewoon inzingen, ik moet eens kijken of ik ergens een demo kan downloaden van Melodyne. Of is het nog steeds Mac-only?
 
ik zou een moord doen voor Melodyne
(roland vp9000 achtige software !)

Ik wil voor um PC hebbu
 
Melodyne komt er ook voor de PC;
Jan, 2002: Windows version of Melodyne is shown at NAMM.
PRESS RELEASE BY CELEMONY SOFTWARE GMBH, MUNICH, GERMANY:

Celemony Software GmbH announces v1.1 of their audio software Melodyne. This version offers - along with a bunch of detail improvements - a multi-level Undo and Redo for all editing functions. Furthermore, the handling of arrangements with longer audio files has been improved and accelerated.


From v1.1 on, Melodyne will also be available for Windows 95, 98 and XP. For Macintosh computers, compatibility will be extended to all PowerPC models. Shipping is planned for end-March/early-April.


Celemony will demonstrate Melodyne v1.1 at the NAMM Show in Anaheim, Jan.17-21, Hall A, Booth 6620.
zie http://www.celemony.com/
 
Laatst gewijzigd:
Ha, je kunt wel van die Jarre geintjes maken. die gebruikte
en gebruikt nog steeds een vococorder.
Example 5a doet me denken aan Phil Collins.
Moet je gaan beatboxen met zo'n synth...
ligt je helemaal in een deuk volgens mij.
 
ARGHH! die gui is THE GUI FROM HELL!!! welke kleurenblinde heeft dit gemaakt? ;)

Olaf
 
Back
Top