• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MFB 522 !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Adjust

Ouwe rot
Lid sinds
18 februari 2006
Berichten
1.113
Locatie
Universe
Jaja..je leest het goed..die nieuwe 808 alike drumdoos van MFB.

Momenteel moeilijk leverbaar vanwege de grote vraag/bestellingen.
Ik heb hem net anderhalve week maar door o.a. het plotselinge overlijden van mijn auto heb ik mijn geld hard nodig.

Omdat die nog helemaal nieuw is incl bonnen garantie doos papieren etc. wil ik er de thomann prijs voor hebben, 275 euro.

Zodra ik er weer beter voor sta wil ik hem waarschijnlijk wel opnieuw aanschaffen want het is een vette bak!

m522.jpg


MFB 522, Drumcomputer, fully analogue sound engine, 9 analogue instruments, step-sequencer with 16 steps and popular TR-style running-light-programming, 25 controls for attack, decay, tone etc., Bass drum programmable in two lengths, Tom/Conga programmable in three pitches, memory locations for 72 patterns and 8 songs, MIDI In, Stereo Out, Single Out for BD, SD, Clap and HiHat, EU Power Supply included, Dimensions: 175 x 125 x 38/72 mm
 
al enkele geïnteresseerden gemeld, maar nog geen knopen doorgehakt.
hij is dus enkel 2 keer getest, dus gewoon nieuw.

Ik doe er nog 5 euro af dus als iemand toch al van plan was er 1 aan te schaffen dan is dit wereldwijd wel de goedkoopste en snelste manier om eraan te komen.

Evt kom ik hem nog brengen ook mits het niet te ver is ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top