Steinberg Cubase X|TC

cubasextc.jpg

Cubase SX van Steinberg krijgt er een nieuw pakket bij.
In samenwerking van TC Works heeft de nieuwe Cubase SX TC Works' Native Bundle 3.0
in zich, waardoor je een goede combinatie krijgt van MIDI en audio met erg goede plugins.

De advies pijs is niet mis: € 922 incl BTW, maar onderschat de kracht niet van de TC plugins.

Websites:

Steinberg
TC Works
Importeur BMI
 
Last edited by a moderator:
TC works plugins vreten toch veel te veel computerkracht zonder die powercore?
 
Wel als je zo'n ouwe bak van 3 jaar geleden hebt ja. ;)
Dan kun je altijd nog bouncen hoor.

Iedereen weet toch dat je elk jaar je computer moet upgraden. 8o)

Maar dit is toch wel een Cubase SX versie en geen SL?
Dan nog denk ik dat deze aanbieding wel interessant is zou je allebei willen kopen.
Alleen ben ik zelf nog niet zo kapot van alle TC pluggo's maar dit zijn de nieuwe aangepaste versie die ik nog niet gehoord heb. Steinberg doet tenminste hard z'n best om hun klanten mooie aanbiedingen te geven en da's toch heel wat meer dan de wazige grillen van Emagic.
 
@fuse:
Hoe zit dat nu met het midi-gebeuren in sx, timing? Geeft het dezelfde gebruiksvriendelijkheid ivm midi zoals de gewone VST ,wat toch een handelsmerk was van eenvoudigheid en degelijkheid. Niemand heeft ooit een opener/overzichtelijker systeem ontwikkeld, zijn ze er nu vanaf gestapt, is het slechter geworden?
 
Hmmm..ik heb SX al, kan je die TC pluginz niet los kopen...of upgraden?
 
Ruik ik hier een rechtszaak :biertje:

Creamware VS Steinberg

???
 
dit is echt het eerste interresante wat ik steinberg ziet doen. wordt het misschien toch nog ooit is wat met dat cubase
 
Origineel geplaatst door EDP
dit is echt het eerste interresante wat ik steinberg ziet doen. wordt het misschien toch nog ooit is wat met dat cubase

Ik heb ze toch wel wat meer interessante dingen zien doen. Cubase op de atari was (en is) een knaller. De vst en vsti standaard vind ik toch ook niet onaardig. Die native bundle vind ik niet zo interessant, maar het is maar welke plugs je lekker vind.
 
Origineel geplaatst door arnoldroelz
Hmmm..ik heb SX al, kan je die TC pluginz niet los kopen...of upgraden?

Tuurlijk kun je TC plugins ook los kopen. (http://www.tc-works.com)
Maar dan krijg je natuurlijk geen korting.
 
Origineel geplaatst door FLOW
Ruik ik hier een rechtszaak :biertje:

Creamware VS Steinberg

???

Hoezo dan? :confused:
 
ja snapte die ook al niet :confused:
 
Origineel geplaatst door FLOW
Ruik ik hier een rechtszaak :biertje:

Creamware VS Steinberg

???

Vanwege dat X/TC? Doe me een lol, zeg! Die twee maatschappijen moeten juist beter met elkaar gaan samenwerken. Ik hoop niet dat CreamWare hier moeilijk over gaat doen. :frons:
 
oh op die manier. Nou ja, sowieso is het hier dus X/TC en bij Creamware gewoon XTC. Ik zie Creamware hiervoor zo gauw niet naar de rechter stappen hoor.
 
Origineel geplaatst door Niels
Origineel geplaatst door EDP
dit is echt het eerste interresante wat ik steinberg ziet doen. wordt het misschien toch nog ooit is wat met dat cubase

Ik heb ze toch wel wat meer interessante dingen zien doen. Cubase op de atari was (en is) een knaller. De vst en vsti standaard vind ik toch ook niet onaardig. Die native bundle vind ik niet zo interessant, maar het is maar welke plugs je lekker vind.


Juistum! VST is toch wel de standaard idd.. Alleen deze combi pakketten trekken me echt niet.
 
Back
Top