[track] testje (Chigago achtige ouwe house)

hij klinkt wel heerlijk droog. Dat "jack" ...is dat jouw stem? klinkt zeker goed!

wel een beetje lage kwaliteit maar dat komt door de mp3 neem ik aan?

ik zou zeggen: meer van dit soort vocals.
 
Dank u, ja, de kwaliteit van het mp3tje is dit keer wat lager dan normaal. Als ik em op nieuw maak (moet ik er wel zin in hebben) zal het wat beter zijn.

Het is inderdaad m'n eigen stem zonder effect.
 
nee nee, ik wil geen compressor of wat dan ook gebruiken(ok, wel af en toe een beetje effect), dat vindt ik echt niet nodig en is veelste ingewikkeld. Ik neem het gewoon als 1 spoor op met m'n pc en normilize het dan en klaar is kees :)
Het pompt echt wel zat hoor als je dit door de grote speakers hoort :)
 
Origineel geplaatst door sander
nee nee, ik wil geen compressor of wat dan ook gebruiken(ok, wel af en toe een beetje effect), dat vindt ik echt niet nodig en is veelste ingewikkeld. Ik neem het gewoon als 1 spoor op met m'n pc en normilize het dan en klaar is kees :)
Het pompt echt wel zat hoor als je dit door de grote speakers hoort :)

oja, meneer weet het weer beter ;)
ik vind die bunker lp van jou best ok
leuke muziek
maar als ik hem niet zo vaak draai is het omdat de geluidskwaliteit echt beroerd is
dat het over grote speakers net zo beroerd klinkt heb je zelf in het paard kunnen beleven

ik heb meerdere lo-fi persingen op bunker gehoord dus ik weet niet in hoeverre bunker
daar zelf verantwoordelijk voor is. in de huiskamer maakt het niet zo veel uit maar het is
toch jammer als het op de dansvloer inkakt omdat het niet goed klinkt.

in elk geval is wat meer aandacht besteden aan de eindmix is een goed advies
of je het opvolgt moet je natuurlijk zelf weten
 
Laatst gewijzigd:
Er is maar 1 nummer wat niet goed op de plaat is gekomen, maar dat vindt iedereen juist cool. Dus geen probleem.
Op een volgende release zal ik de 808 bass decay maar een klein stukje opendoen, zodat die in iedergeval op de plaat de boel niet kan vervormen.
 
He Sander,

ik vind dit echt coole shit!
Een van je vorige tracks vond ik beter, maar deze heeft wel weer die jaren 80 feeling.

Ik heb trouwens het domein acid.nl, als je webspace nodig hebt (+email) moet je maar eens contact opnemen.
 
Dank u, ik zal het in m'n achterhoofd onthouden, zit af en toe wel een beetje krak kwa ruimte.

Hee, waarom is het topic aangepast??????? Het was toch echt een testje? Kan dat weer terug veranderd worden?
 
vette track!
 
Sander, ken je rockin down the house van ADONIS ? Daar wordt ik nog net iets leiper van maar je komt een heel eind in die richting.

Matoi
ps Dit is nou een typisch voorbeeld van electronische muziek waar m'n vriendin (Tool fanaat) echt helemaal NIETS van snapt, maar dat is niet negatief bedoeld want: Housemusic is a feeling...hehe
 
Back
Top