Novation ReMote 25 controller

novation_remote25.jpg


Remote 25, 2 octave midi contoller, aftertouch is semi-weighted, 64 user-programmable templates. 50 fabrieks presets waaronder Reason, De native instruments reeks, Sonar Cubase en Logic. Twee midi out, één midi in. En natuurlijk USB.

Lees meer op : http://www.novationusa.com
 
Last edited by a moderator:
't Is duidelijk weer NAMM-tijd :D en Roland heeft ook al een V-Synth, lekker verwarrend.

Aan knopjes duidelijk geen gebruik en ook al aftertouch, yes
 
Eerst dacht ik dat het een gefotosoepte k-station met Z1 was. Maar verdraaid als het niet waar is.
En dat is het dus wel. :)
Ziet er strak uit.
 
Errug grappig. [zeikmode] waarom nou toch 2 octaven? zelfs al is de bedoeling een live-toepassing, dan nog zou ik meer octaven willen; je kan nieteens een spetterende solo erop spelen.

Over NAMM gesproken, een vriend van mij is voor z'n werk naar de NAMM. Hij werkt bij de importeur Benelux. Zal hem binnekort eens even uithoren! :D
 
Laatst gewijzigd:
Ziet er goed uit es even kijken wat tie precies gaat kosten hier in Nederland.
Of wachten tot 5 december:D
 
HEBBUH! :P
 
Ik meen me te herinneren dat ik het daar 2 dagen geleden over had. Toch wel handig, zo'n dedicated controller.:D
 
hahahaha dman wat een toeval man!!! ik zat er gister nog aan te denken om een e-mail teschrijven naar novation om dit ding te ontwikkelenen en wou proberen ook de mensen van dit forum mee te krijgen en van kvr-vst.com .....:confused:

maar zeker mooi dat die er is hehe en uuuhm tja denk wel dat er een meer octaven versie van komt hoor das zeker wel te verwachten !
 
Het was toch al weer een poosje geleden dat we het hier hadden over Propellerheads bezig waren met een controller surface samen met nog een andere club. Maar zou dit dan een van die resultaten kunnen zijn?

Maar dan heb je straks een apparaat van zo'n 800€ met veul knoppies.
Volgens mij is het dan slim om eentje zonder die VA synth erin te bouwen eentje met.

En 2 octaven is voor leads/baslijntjes meer dan zat hoor.
 
Ola...

ff misschien een dom vraagje, maar wat zijn zijn directe concurrenten?

p.s. olafmol: ga aub geen JP8000 roepen.. ;)
 
edirol, evolution ;)

Olaf
 
Persoonlijk vind ik dit de eerste echte mooi ontworpen dedicated controller.

iets als een drehbank ofzo is wel handig gezien het aantal knoppen, maar wel erg onoverzichtelijk. Die presets in de novation zijn ook erg handig.

Hij zal een stuk duurder zijn als de edirol, maar hij is tenminste echt mooi. Het lijkt net een hardware synth ! ;)
 
Origineel geplaatst door Niels
Persoonlijk vind ik dit de eerste echte mooi ontworpen dedicated controller.
Die presets in de novation zijn ook erg handig.
Hij zal een stuk duurder zijn als de edirol, maar hij is tenminste echt mooi. Het lijkt net een hardware synth ! ;)

Volledig met eens ! ;)
 
Had ik eerst nog niet opgemerkt, er zit ook een touchpad op, net als op de Korg Z1 8D.

Daar kan je heel leuke dingen mee doen. Deze wordt echt wel interessant en als die ook nog netjes geprijsd wordt dan sneuvelt mijn spaarvarken (alweer).

Here, piggy piggy ..... knor, knor.... BAFF
 
hoorde net dat er ook een meer octaven versie van komt! en die envelopeknoppen rechts ...hemels hehe
 
Novation ReMote 25 controller

Hoeveel knoppen passen er op 'n controller keyboard? Deze heeft meer knoppen dan toetsen!
25 toetsen, 8 'encoders' (doordraaiknoppen), 8 gewone draaiknoppen, 8 sliders, 'n gecombineerde pitch/mod pook, en 'n korg-style touchpad. 64 user templates, kan op batterijen lopen, USB, midi interface.... Enfin, lees zelf de press release maar.

Het modwheel gedeelte kan de gebruiker schakelen tussen geveerde actie en 'blijft staan waar je 'm loslaat' actie. Vraag me niet hoe.

novation_remote25.jpg


De officiële press release vind je hier
 
Back
Top