[DrumnBass] Presethead - Tiagabine

Vet nummer en een leuke track...mis alleen aan beat erin die het zaakje een drive geeft....nu word er naar mijn idee af en toe een flard amen break erin gegooid.....met een beat eronder die de zaak trekt geeft het nummer al meteen een flinke push.

Verder leuke samples, aardige bas en een paar originele effectjes.
 
Vet nummer en een leuke track...mis alleen aan beat erin die het zaakje een drive geeft....nu word er naar mijn idee af en toe een flard amen break erin gegooid.....met een beat eronder die de zaak trekt geeft het nummer al meteen een flinke push...

Jip, heb 't zelfde gevoel erbij. Dan komt er echt een lekkere 'drive' in 't nummer.

Verder zou ik ook nog een beetje spelen met de cut-off knop van de filter op de bass. Een beetje zoals in dit stukkie Drum&Bass (al is de filter hier wel meer op het synthbasslijntje dan op die subbass die erbij zit, maar goed..gaat ff om 't idee..)


Wel een leuk nummer verder ja :koffie:
 
Thx for listening!

Dat de breakbeat zo gefragmenteerd is, is wel met opzet gedaan. Wellicht dat een doorlopende hihat de boel wat bij elkaar trekt.

Na zelf een aantal keer te luisteren denk ik ook dat er wat meer 'beweging' in de bas mag komen, bijv met wat filter tweaks of een extra laag erop gooien.

In ieder geval bedankt voor de input!
 
Back
Top