effecten (oa mpx1) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik hoef niet zo nodig, maar op www.marktplaats.nl staat een advertentie met oa een mpx1 voor 200-zoveel euro. volgens mij is dat een derde van de gangbare prijs of zo. er staan nog andere dingen bij midiverb4 digitech s200 en een evs1 van evolution (best leuk) samen voor 630 euro. dat moet een koopje zijn. als ik een handelaar was, had ik het vanavond al opgehaald.
 
MPX-1 ?

MPX-1 ?

Ik zie wel een MPX-100 staan voor 200 Euro.. maar daar word ik niet warm of koud van. Als er écht een MPX-1 staat voor zo weinig.. dan haal ik die vanavond nog op !
 
hij staat met meer fx spul bij midi spullen, maar ook op interface gear xchange, daar is-ie makkelijker te vinden. en er staat steeds mpx1. sla je slag.
 
te laat
 
Ik was de eerste beller. Ik ga morgen die MPX-1 EN die quadraverb halen!!! Beter hoor, ik was al 'n tijdje op zoek naar 'n Quadraverb, ik had het geld liggen, en nu vind ik 'n MPX voor de prijs van 'n QV. Zo'n mooie prijs, dan laat ik die QV ook niet liggen natuurlijk.

Wel 'n beetje verdacht altijd trouwens, die lage prijzen, wat jullie? Maar het komt wel voor. Vorige maand viste ik net achter 't net bij 'n gast in brabant die 2(!) tx81z (of ist tz81x?) modules verkocht voor 65 euro per stuk. Dat is ook 'n vrij debiele prijs. Was het iemand hier die die dingen gekocht heeft?
 
verdacht, in de zin van gestolen spul? dat merk je snel genoeg. ik heb een keer echt getwijfeld. alleen was ik toen wel voorbij bonn gereden voor een zwarte 30 stemmen xt. en dan laat je hem ook niet meer staan, na 3 1/2 uur in de auto en met 2000 dmarken op zak.

dit leek me niet verdacht; typisch geval van overcompleet, zoals ze zelf zeggen. en sommige mensen rekenen anders; ik heb het apparaat lang geleden gekocht, heb er heel veel mee gedaan en daarom is x,-- euro nu genoeg. het is vast ok.

probeer ook die evs mee te slepen in de deal, voor een paar euro extra. best leuk.
 
Ja dat bedoelde ik idd. Of van dat er toch stiekem iets aan mankeert. Nu kan je 'n effectenbak wel testen, en als ie 't doet, dan doet ie 't natuurlijk... Wat dat betreft riskeer ik alleen 'n treinkaartje.

Deze jongen klonk in ieder geval heel OK, en ik had de indruk dat ie 'n grote studio had/ bij 'n grote studio werkte, want het was niet bij hem thuis. Dus dan is jou verhaal niet zo gek.

Bedoelde je trouwens 'n zwarte XT of 'n 'zwarte' XT? ;)

Ik kan niet zo heel veel info vinden over die evs, maar ik denk niet dat het iets voor mij is. 70 euro is niet veel, maar als ik die twee andere bakken koop zit ik wel aan m'n maximum voor deze maand. :)
 
de evs1 is een klote-module uit de 80-er jaren. 1 he en volgens mij (maar ik ben geen kenner) analoog, of quasi-analoog. er was een editor voor atari en pc bij. ik heb 'm gehad. hij kostte nieuw iets van 8,900 gulden en werd later gedumpt (onder andere omdat ie nogal snel overstuurde) voor 3, 400 gulden. tweedehands is een prijs tussen de 100 en 200 regelamtig te zien. meer betalen is waanzin. 100 gulden voor een module, ach....
8 x multitimbraal, dacht ik. leuke drumsamples.
moet ik je 45 euro voorschieten tot over een maand, of 2??
(meer zou ik niet bieden, als je die andere 2 ook al koopt.)
 
Orgineel geplaatst door leo

moet ik je 45 euro voorschieten tot over een maand, of 2??
(meer zou ik niet bieden, als je die andere 2 ook al koopt.)

Nee dank je, heel aardig, maar zo erg is het nu ook weer niet. Het is meer 'n beetje dat ik vind dat ik niet gewoon alles moet kopen omdat het nu eenmaal kan. Ik wil m'n toch al heel krappe studio 'n beeje gestroomlijnd houden, dus met alleen spullen die ik echt veel gebruik. Misschien wel leuk als cadeautje... Of om 'n tijdje mee te prutsen (samplen) en dan weer door te verkopen. Als ie er nog staat zal ik er wel even naar luisteren vanavond, wie weet hoor ik iets dat me bevalt.
 
Ja ik geloof 't pas als ik dat ding thuis heb. Ik zag er net nog een staan op marktplaats voor 670 euro...
 
Hee Bart, ook welkom op het forum. Stel je ff voor aan de mensen (is 'n rubriek voor).

Ik zal 'm meenemen vanavond.
 
Ja het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn...

Stap ik in de trein, bel ik ff om te zeggen hoe laat ik er ben, zegt ie: Ja die maat van mij van wie dat ding is, die heeft gebeld, en het is dus eigenlijk een MPX-100! Wat 'n enorme bokke***.

Dus ik zeg, ik zeg, ik zeg: Maar die Midiverb IV dan, die ik ook zou komen halen, is dat wel 'n Midiverb? Zegt ie 'ja die wel'... Dus ik, OK, dan kom ik die halen (voor 95 euro, mag ik ook niet klagen of wel dan?). Kom ik daar aan... IS HET GODVERDOMME EEN MICROVERB!!!

Misschien om het goed te maken ofzo gaf die gast me nog 'n stuk of 5 12"s die hij de afgelopen tijd gereleased had. Dus als er iemand hier nog interesse heeft in trance/progressive: je kan bij mij gratis 'n stapeltje afhalen.
 
Misschien leuk voor een rituele platenverbranding.

Het klonk te mooi om waar te zijn, wat een eikels:(
 
Baal baal baal..... jammer is dat dan he !! Dan kan je wel :[> op zo'n gast. Maar wat je zelf al zegt het was te mooi om waar te zijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top