• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR909, Spirit studio24-8, MPC2000xl max. uitgebouwd en meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

luvano

Lucas
Lid sinds
14 januari 2006
Berichten
137
Locatie
Noord Limburg
De studio gaat eruit. Vandaag mijn laatste tonen gespeeld en nu is het over.

De lijst:

Digitech TSR24-S -- 125 euro

Geweldige FX unit voor freaky delays en weirde soundscapes. Heb deze veel gebruikt voor ambient projecten. Helaas geen manual meer maar dezeis wel in engelse versie op het net te vinden.

Novation Drumstation – 150 euro

Deze heb ik altijd naast de 909 gebruikt, is een onmisbare studiotool. Komt met voeding en geprinte manual in klapper.

Behringer Edison – 80 euro

Klassieke stereoverbreder die eigenlijk zijn bestaansrecht in mijn setup dankt aan de geweldige fase-correlatiegraad meter. Die is echt van grote waarde voor mij geweest.

Aphex 104 C2 aural Exciter with Big Bottom – 80 euro

Voor power en punch in je mix. Legendarische bak die elke cent waard is geweest. Ik heb em vooral gebruikt op vocalen voor de productie van jingles. Je herkent je eigen gerochel niet terug mits goed ingesteld.

Aphex 108 Easy rider 2 channel automatic compressor – 50 euro

Mooie, typische donkere sound van Aphex die zijn werk in combinatie met de C2 geweldig doet. Snel goed resultaat zonder al te veel regelwerk en je kunt ‘m laten knallen en zuigen alsmede ook goed laten levellen.

SPL Stereo Vitalizer MKII – 125 euro

Wanneer deze niet meer in je mix zit weet je pas wat je mist. Doet zijn werk vooral goed op ritmes. Ook weer veel gebruikt voor de productie van jingles.

Behringer Ultrapatch – 20 euro

Je kunt nooit te veel plugmogelijkheden hebben. Nooit gebruikt.

Clavia NordRack2 – 399 euro

On-ge-lo-fe-lij-ke sound. Werkelijk wonderschone strings tot duistere rauwe bassen voor het betere drum ‘n’ bass werk en natuurlijk techno behoren tot haar werkgebied.
Komt met manual, doos, aankoopfactuur en rackoren.

Roland JP8000 – 425 euro

Ben zelf niet zo’n trance-fan maar voor vooral die liefhebbers is dit DE bak. Ik gebruikte deze meer voor de soundscape-mogelijkheden en de waanzinnige delay die erin zit. Goed ook te gebruiken voor dub-effecten (jah man). Komt met geprinte manual in klapper.

Juno 106 – 325 euro

Voor de bassen…. Volgens mij zat deze dame in vrijwel elk nummert wat ik ooit gemaakt heb. Alles is mogelijk, van bassen tot lang-gerekte flashes en strings (vooral in combinatie
Alle zes stemmen werken perfect. Moet wel eens een keertje worden geserviced.

Yamaha CS1X – 125 euro

Werkt 100%. Altijd als controller gebruikt. Alleen een beetje verf rondom de cutoff weg.

Akai MPC2000XL 32MB + EB16 + 8-outputs + Zipdrive – 750 euro

Display perfect in orde. In nieuwstaat verkerend. EB16 en outputkaart zijn er net twee maanden geleden nieuw ingekomen. Komt met manual, sample cd en aankoopfactuur.

Roland TR909, mint condition en volledig gereviseerd – 1250 euro

Inwendig helemaal gereviseerd en schoongemaakt. Uitwendig in topstaat en altijd met veel zorg behandeld. Alleen studiogebruik. Wordt geleverd met manual en multikabel voor de broodnodige aansluitingen van de individuele outs op je mengtafel.

Spirit Studio 24-8 mengtafel – 499 euro

Optisch 90% maar technisch helemaal in orde. Dit is DE housetafel waarop in het verleden talloze hardcore producties zijn gemaakt. 909/ 808 in combinatie met een overstuurd kanaal in deze tafel is totale terror. Ikzelf heb deze tafel altijd met veel plezier gebruikt voor mijn techno projectjes. De EQ is waanzinnig. Ik deed altijd veel filtersweeps op de eq vqn de tafel zelf. Werd in het verleden ook door Jean-Michel Jarre en Red Snapper gebruikt. (heb deze tafel ook gekocht n.a.v. een interview met de heren voor een lokaal radio station waar ik voor werkte indertijd)
Komt met voeding.

QuikLok synth standaard voor maar liefts vier synths – 80 euro

Ideaal voor op toneel maar bespaart ook veel ruimte in de studio.
Robuust en betrouwbaar.


QuickLok keyboard standaard – 12,50 euro

Standaard schaarmodel.

Multifunctionele standaard voor bv versteker, MPC of drummodule – 35 euro

Deze standaard is op vele manieren te gebruiken. Ik heb deze altijd voor de 909 of de MPC gebruikt. Superdegelijk en vooral mooi om te zien.

Shure SM10A Headset-microfoon – 75 euro

Klassieker. Ideaal voor keyboardspelers. Bijna nooit gebruikt. Komt in handige opbergdoos.

Shure SM58 – 50 euro

10 HE rack -- 25 euro

Verder nogal wat kabels. Als iemand nog wat zoekt...

Foto's volgen.
 
Update;

Digitech TSR24-S -- 125 euro

Geweldige FX unit voor freaky delays en weirde soundscapes. Heb deze veel gebruikt voor ambient projecten. Helaas geen manual meer maar dezeis wel in engelse versie op het net te vinden.

Novation Drumstation – 150 euro Gereserveerd

Deze heb ik altijd naast de 909 gebruikt, is een onmisbare studiotool. Komt met voeding en geprinte manual in klapper.

Behringer Edison – 80 euro

Klassieke stereoverbreder die eigenlijk zijn bestaansrecht in mijn setup dankt aan de geweldige fase-correlatiegraad meter. Die is echt van grote waarde voor mij geweest.

Aphex 104 C2 aural Exciter with Big Bottom – 80 euro

Voor power en punch in je mix. Legendarische bak die elke cent waard is geweest. Ik heb em vooral gebruikt op vocalen voor de productie van jingles. Je herkent je eigen gerochel niet terug mits goed ingesteld.

Aphex 108 Easy rider 2 channel automatic compressor – 50 euro

Mooie, typische donkere sound van Aphex die zijn werk in combinatie met de C2 geweldig doet. Snel goed resultaat zonder al te veel regelwerk en je kunt ‘m laten knallen en zuigen alsmede ook goed laten levellen.

SPL Stereo Vitalizer MKII – 125 euro Verkocht

Wanneer deze niet meer in je mix zit weet je pas wat je mist. Doet zijn werk vooral goed op ritmes. Ook weer veel gebruikt voor de productie van jingles.

Behringer Ultrapatch – 20 euro

Je kunt nooit te veel plugmogelijkheden hebben. Nooit gebruikt.

Clavia NordRack2 – 399 euro

On-ge-lo-fe-lij-ke sound. Werkelijk wonderschone strings tot duistere rauwe bassen voor het betere drum ‘n’ bass werk en natuurlijk techno behoren tot haar werkgebied.
Komt met manual, doos, aankoopfactuur en rackoren.

Roland JP8000 – 425 euro

Ben zelf niet zo’n trance-fan maar voor vooral die liefhebbers is dit DE bak. Ik gebruikte deze meer voor de soundscape-mogelijkheden en de waanzinnige delay die erin zit. Goed ook te gebruiken voor dub-effecten (jah man). Komt met geprinte manual in klapper.

Juno 106 – 325 euro Gereserveerd

Voor de bassen…. Volgens mij zat deze dame in vrijwel elk nummert wat ik ooit gemaakt heb. Alles is mogelijk, van bassen tot lang-gerekte flashes en strings (vooral in combinatie
Alle zes stemmen werken perfect. Moet wel eens een keertje worden geserviced.

Yamaha CS1X – 125 euro

Werkt 100%. Altijd als controller gebruikt. Alleen een beetje verf rondom de cutoff weg.

Akai MPC2000XL 32MB + EB16 + 8-outputs + Zipdrive – 750 euro

Display perfect in orde. In nieuwstaat verkerend. EB16 en outputkaart zijn er net twee maanden geleden nieuw ingekomen. Komt met manual, sample cd en aankoopfactuur.

Roland TR909, mint condition en volledig gereviseerd – 1250 euro

Inwendig helemaal gereviseerd en schoongemaakt. Uitwendig in topstaat en altijd met veel zorg behandeld. Alleen studiogebruik. Wordt geleverd met manual en multikabel voor de broodnodige aansluitingen van de individuele outs op je mengtafel.

Spirit Studio 24-8 mengtafel – 499 euro

Optisch 90% maar technisch helemaal in orde. Dit is DE housetafel waarop in het verleden talloze hardcore producties zijn gemaakt. 909/ 808 in combinatie met een overstuurd kanaal in deze tafel is totale terror. Ikzelf heb deze tafel altijd met veel plezier gebruikt voor mijn techno projectjes. De EQ is waanzinnig. Ik deed altijd veel filtersweeps op de eq vqn de tafel zelf. Werd in het verleden ook door Jean-Michel Jarre en Red Snapper gebruikt. (heb deze tafel ook gekocht n.a.v. een interview met de heren voor een lokaal radio station waar ik voor werkte indertijd)
Komt met voeding.

QuikLok synth standaard voor maar liefts vier synths – 80 euro

Ideaal voor op toneel maar bespaart ook veel ruimte in de studio.
Robuust en betrouwbaar.


QuickLok keyboard standaard – 12,50 euro
Standaard schaarmodel.

Multifunctionele standaard voor bv versteker, MPC of drummodule – 35 euro

Deze standaard is op vele manieren te gebruiken. Ik heb deze altijd voor de 909 of de MPC gebruikt. Superdegelijk en vooral mooi om te zien.

Shure SM10A Headset-microfoon – 75 euro

Klassieker. Ideaal voor keyboardspelers. Bijna nooit gebruikt. Komt in handige opbergdoos.

Shure SM58 – 50 euro

10 HE rack -- 25 euro

Verder nogal wat kabels. Als iemand nog wat zoekt...

Bieden staat natuurlijk vrij...
 
10 HE rack -- 25 euro Gereserveerd


Multifunctionele standaard voor bv versteker, MPC of drummodule – 35 euro Gereserveerd

Meerdere geinteresseerden voor de JP8000. Echter; ik ga deze niet opsturen aangezien dat mij wat te problematisch is gezien de afmetingen.
Voor geinteresseerden; graag wel concrete toezeggingen. Ik heb intussen al drie personen gehad "die 'm wel willen" maar dan niets meer laten horen zodra ik terugmail...

Bedankt voor het begrip.
 
Update:

Roland JP8000 – 425 euro Gereserveerd
 
Enkele foto's van de stands is me gevraagd.
 

Attachments

  • Multifunctionele stand nr1.JPG
    Multifunctionele stand nr1.JPG
    34,6 KB · Bekeken: 113
  • Multifunctionele stand nr2.JPG
    Multifunctionele stand nr2.JPG
    34,6 KB · Bekeken: 119
  • 10HE rack.JPG
    10HE rack.JPG
    33,2 KB · Bekeken: 122
  • 4voudige keyboardstand nr1.JPG
    4voudige keyboardstand nr1.JPG
    26,3 KB · Bekeken: 125
  • 4voudige keyboardstand nr2.JPG
    4voudige keyboardstand nr2.JPG
    23,8 KB · Bekeken: 119
SM58 is gereserveerd.
 
en wederom wat pics. Nu van de MPC2000XL en de Spirit 24-8 alsmede de Clavia Nordrack2.

Meer foto's volgen zodadelijk
 

Attachments

  • Clavia Nordrack2.JPG
    Clavia Nordrack2.JPG
    21 KB · Bekeken: 123
  • Effecten.JPG
    Effecten.JPG
    34 KB · Bekeken: 114
  • MPC2K XL nr1.JPG
    MPC2K XL nr1.JPG
    17,2 KB · Bekeken: 126
  • MPC2K XL nr2.JPG
    MPC2K XL nr2.JPG
    19,9 KB · Bekeken: 125
  • Spirit studio 24-8.JPG
    Spirit studio 24-8.JPG
    24,7 KB · Bekeken: 113
vrolijk verder vanavond....
 

Attachments

  • TR909 nr1.JPG
    TR909 nr1.JPG
    26,4 KB · Bekeken: 123
  • TR909 nr2.JPG
    TR909 nr2.JPG
    18,2 KB · Bekeken: 123
  • TR909 nr3.JPG
    TR909 nr3.JPG
    52,9 KB · Bekeken: 124
  • Roland Juno 106.JPG
    Roland Juno 106.JPG
    17,2 KB · Bekeken: 111
  • Yamaha CS1x.JPG
    Yamaha CS1x.JPG
    17,1 KB · Bekeken: 114
De laatste foto's voor vanavond.
 

Attachments

  • SM10A nr1.JPG
    SM10A nr1.JPG
    28,8 KB · Bekeken: 114
  • SM10A nr2.JPG
    SM10A nr2.JPG
    24,7 KB · Bekeken: 123
  • SM10A nr3.JPG
    SM10A nr3.JPG
    30,9 KB · Bekeken: 110
  • Behringer Ultrapatch.JPG
    Behringer Ultrapatch.JPG
    11,5 KB · Bekeken: 118
JP8000 is verkocht.
 
Ik heb diverse mensen vandaag een mail gestuurd betreffende de gereserveerde spullen. Wanneer ik morgen niets vernomen heb gaat alles van gereserveerd af omdat ik meerdere gegadigden heb.

In ieder geval alle geinteresseerden bedankt voor de vriendelijke reacties maar ik vermeld er even bij dat ik de racks en stands NIET verstuur. ik heb hiermee in het verleden een heel vervelende situatie gehad die uitmondde in veel gescheld over en weer. het liefst afhalers dus. De FX units en de drumstation wil ik best versturen aangezien deze niet zo lomp en zwaar zijn.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Dus;

tot nog toe definitief verkocht: de SPL en de JP8000

verder nog de diverse gereserveerde units. Tot morgen dan tenminste.

Interesse is er voor de Juno 106, de aural exciter, de patchbay en de diverse stands. Er wordt me gevraagd waarom de 106 aan een servicebeurt toe is. --> De AMP-slider (links naast de ADSR) kraakt af en toe maar verder is deze 100% in orde.
 
De SM58, de multifunctionele stand en het 10HE rack zijn niet meer gereserveerd.
 
CS1x is verkocht
 
alle eerdere gereserveerde artikelen zijn weer beschikbaar.

NordRack 2 is zo goed als verkocht.

Update:

Digitech TSR24-S -- 125 euro

Novation Drumstation – 150 euro

Behringer Edison – 75 euro

Aphex 104 C2 aural Exciter with Big Bottom – 80 euro

Aphex 108 Easy rider 2 channel automatic compressor – 50 euro

SPL Stereo Vitalizer MKII – 125 euro Verkocht

Behringer Ultrapatch – 20 euro

Clavia NordRack2 – 399 euro Zo goed als verkocht

Roland JP8000 – Verkocht

Juno 106 – 325 euro

Yamaha CS1X – Verkocht

Akai MPC2000XL 32MB + EB16 + 8-outputs + Zipdrive – 750 euro

Roland TR909, mint condition en volledig gereviseerd – 1200 euro

Spirit Studio 24-8 mengtafel – 499 euro

QuikLok synth standaard voor maar liefts vier synths – 80 euro

QuickLok keyboard standaard – 12,50 euro
Standaard schaarmodel.

Multifunctionele standaard voor bv versteker, MPC of drummodule – 35 euro

Shure SM10A Headset-microfoon – 70 euro

Shure SM58 – 40 euro

10 HE rack -- 25 euro

Verder nogal wat kabels. Als iemand nog wat zoekt...

Bieden staat altijd vrij.
 
Nordrack 2 definitief verkocht.

C2 aural exciter ook verkocht.
 
Schop met bodemprijzen

MPC2KXL 32MB met uitbreidingen en zipdrive 100 MB (FX + outs) € 700.-

TR909 + multikabel € 1150.-

Spirit studio 24-8-2 € 450.-

Shure SM58 € 40.-

Shure SM10a Headset mic € 60.-

Digitech TSR24S (versie met S-disc, jog-dial loopt soms wat stroefjes)
€ 125.- veel FX voor weinig geld! check internet voor de specs. Super 24 bits effectprocessor die ook heel geschikt is voor gitaristen.

Aphex easyrider 2 kanaals compressor € 40.-

Drumstation € 150.-

Juno 106 (alle stemmen werkend, alleen af en toe een kraakje in de AMP slider) € 325.-

Behringer ultrapatch € 20.-

Multifunctionele standaard voor bv versteker, MPC of drummodule € 35.- (alleen afhalen)

QuikLok synth standaard voor maar liefts vier synths € 80.- (alleen afhalen)

10 HE rack tafelmodel (open) € 25.- (alleen afhalen)

Behringer Edison (met fasecorrelatiegraadmeter) € 50.-

en fijne paasdagen
 
schop
 
Shure sm58 gereserveerd
Shure SM10a gereserveerd
Multifunctionele standaard gereserveerd
Aphex 108 compressor gereserveerd
Juno 106 gereserveerd
 
Juno 106 is verkocht

Shure SM10a verkocht

Update:

TR909 mag weg voor de uiterste prijs van € 1099.- plus de multikabel. (alleen afhalen, heb naast de gekopieerde handleiding gisteren opeens ook de originele handleiding gevonden)

De Spirit Studio 24-08-02 mengtafel mag weg voor de belachelijke prijs van € 425.- (afhalen natuurlijk) of voor € 450 inclusief een hoop jackkabels.

TSR24S gaat eruit voor € 110 euro. Heb ook de (duitstalige) handleiding gevonden.

uitgebouwde MPC voor € 700.- maar nu inclusief 8 jackkabels en Midikabel.
(ik verkoop de uitbreidingen niet apart)

De 4-voudige keyboard-stand gaat voor € 75 euro naar de eerste die hem voor dat geld wil komen ophalen in Noord-Limburg.


Mod; kun je de naam van het draadje veranderen in :

TR909, Spirit studio24-8, MPC2000xl max. uitgebouwd en meer.

Dank je
 
Draad kan op slot:slotje:. Ik verkoop de rest los.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top