Clavia Nord C2

attachment.php


Van de Nord site: Nieuwe toetsen, nieuwe accesoires. Jaja! (of is dit geen echte synth?;))
 

Attachments

  • Frankfurt%202009%2015.jpg
    Frankfurt%202009%2015.jpg
    117,6 KB · Bekeken: 61
Uhh Mooi ding hoor. Maar kan je dan niet beter gewoon een echter hammond kopen? die minstens net zo groot en lomp is ? :)
 
Een echte Hammond is echter niet rood he....

hmmm, ik hoop dat ik em op de Messe kan proberen, want dit lijkt me wel wat... misschien dat ik dan toch 'gewoon' nieuwe hardware moet kopen... haha....

ps. een Hammond is niet groot en lomp, ik bedoel een tuba of een gong, da's pas echt groot / lomp;)
 
Het belangrijkste vergeet je nog

Nord C2 Features :

- Pipe Organ (check de mp3's op de website)
- New keyboard action
- Improved output routing capabilities
- Monitor input
- Percussion controls moved to the "classic position"
- Vibrato and chorus controls moved to the "classic position"
- Enhanced click
- Drawbar Preview
 
De Philicorda is volwassen geworden! :D

Vet ding hoor. Ik speel geen orgel, maar het ziet er uit als een fijn stukje techniek.
 
Wauw..... Clavia heeft weer een grote markt weten aan te boren.
 
... hmmm, ik hoop dat ik em op de Messe kan proberen, want dit lijkt me wel wat... misschien dat ik dan toch 'gewoon' nieuwe hardware moet kopen... haha.... ...
Zo ver ik weet is er nog maar één model, dus waarschijnlijk geen 'hands-on'...

Wout
 
Hoeren orgels wel thuis op het synthforum???

Wat dacht je van additieve synthese? :)

Als we geen mijnheer Hammond hadden, speelden we nu allemaal synth met MIDI-neusfluit. Toch?
 
hoe bedoel je 1 model?

Ik bedoelde eigenlijk dat er op dit moment slechts 1 exemplaar bestaat.

groet,
Wout



:kroon:
 
... Als we geen mijnheer Hammond hadden, speelden we nu allemaal synth met MIDI-neusfluit. Toch?
Als het aan Laurence had gelegen was er helemaal geen muziek geweest... Hammond had daar niet zo heel erg veel mee op, want hij was volslagen toondoof :) Zijn christelijke boekhouder was de oorzaak van het toonwielorgel, want die zocht een goedkope oplossing voor zijn kerkorgel en Hammond was open voor alle suggesties, dus ook deze.

Heb je ooit de eerste handleidingen van de Hammonds kunnen inzien? Gaan alleen maar over 'waar te plaatsen in de kerkzaal' :D

Wout
 
Uhh Mooi ding hoor. Maar kan je dan niet beter gewoon een echter hammond kopen? die minstens net zo groot en lomp is ? :)

Ik denk dat het verschil 1 of 2 hernias is.

Ik vindt t een gaaf vormgegeven product, chapeau :verkoght:
 
oh, er is nog maar een C2 op de heeeeeele wereld?!....
(ik heb er ook maar een nodig om te testen, dus dat komt goed uit eigenlijk)

nou ja dan moet ik die Clavia mensen maar snel overtuigen om er meer van zulke dingen te maken.....

alhoewel, om eerlijk te zijn zou ik een C1 met baspedalen ook al chic de friemel vinden hoor (moet toch weer even sparen om het geld bijeen te sprokkelen)

of uh, moet ik m'n Electro 'classic' in de verkoop gooien?!

net als je denkt dat je veilig bent voor nieuwe zweedse monsters, hebben ze toch weer wat in elkaar gezet waar ik meteen voor naar de winkel zou rennen (indien Lotto / Staatsloterij uitslag positief genoeg was)

toch leuk dat er iemand nog wat aandacht geeft aan organist-toetsenisten:doei:

in elk geval: ook van mij.... chapeau voor Clavia!
 
Back
Top