ik effe snel wat opgenomen

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
lekker.... :)
Maar voor mij mag er iets meer bass in.
 
Laatst gewijzigd:
Nou ...

Nou ...

Klinkt lekker.. maar het lijkt alsof je niet kunt kiezen. Ik zal 't proberen uit te leggen.

Haal je de 303 weg.. dan heeft het duidelijk potentie als 'techno'..

Zet je er een vette diepe 303 baslijn onder.. dan kom je wat meer in de richting van onze stijl (hoe die ook heten mag)

Maar in deze vorm zit het er een beetje tussenin..
 
Re: Nou ...

Re: Nou ...

Orgineel geplaatst door CraZ
Klinkt lekker.. maar het lijkt alsof je niet kunt kiezen. Ik zal 't proberen uit te leggen.

Haal je de 303 weg.. dan heeft het duidelijk potentie als 'techno'..

Zet je er een vette diepe 303 baslijn onder.. dan kom je wat meer in de richting van onze stijl (hoe die ook heten mag)

Maar in deze vorm zit het er een beetje tussenin..

Dit snap ik dus niet. Waarom zou je moeten kiezen? Je maakt toch wat jezelf op dat moment het lekkerste vind klinken. Moet je dan dingen laten om het in een bepaald hokje te kunnen stoppen? Ik heb absoluut een hekel aan hokjesgeest, dus die bovenstaande post kan ik ook niet bevatten.

Mijn vraag is; waar zit het tussenin?
 
Is ook geen algemene opmerking

Is ook geen algemene opmerking

Ik bedoel het niet als een opmerking in het algemeen. Van mij mag (moet!) iedereen maken wat ie zelf 't leukst/mooist/lekkerst vind. Maar om vanuit deze gedachte alles goed te vinden gaat me te ver..

Wat betreft Matt: ik ken 'm een beetje.. weet wat voor muziek hij maakt, wil maken.. mooi vind. En als ik deze laatste opname hoor .. dan denk ik.. "wat wil je nou ?"

Misschien kan hij 't zelf wel uitleggen.. *D
 
Duidelijk

Duidelijk

Hij zit waarschijnlijk nog in de ontkennende fase... het gaat nog wel goed komen met die jongen. >:| :p
 
Helemaal mijn stijl (hoe die ook mag heten..)

Ik begrijp de opmerking Craz wel een beetje, maar het hoeft niet uit te maken vind ik.
Ieder nummer is een nieuwe track,en die track boeit je of niet, ongeacht in welke "stijl" het past.
Voorbeeldje:
Als Frans Bauer morgen met een vette "technotrack" komt, zal ik hem niet afrekenen op zijn eerdere "regenboog-werk"......moet ie wel héééééél vet zijn natuurlijk...
..hmm..slecht voorbeeld.... nouja..laatmaar.

Terug naar Matt,

Als dit slechts een prerecording is ben ik helemaal benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
 
het verhaal achter de opname is dat ik na mijn liveset even snel wat spullen op de goede plek heb gezet en aangesloten
midi erin syn24 erin en op start drukken
en 6 minuten later was deze track
niet over nagedacht verder dus

en ik wil graag een meer techno liveset gaan maken en daar ga ik ook aan werken.
maar dit gaat een echte acid techno track worden zodra ik mijn 2e 303 morgen binnen heb. en dan zal ik ook wat meer aandacht besteden aan het afmixen :)
 
Back
Top