Evolution UC-33

main.jpg
overlay_pro53_l.jpg

Evolution UC-33

De Evolution uc-33 is een betaalbare hardware controller, ontworpen voor gebruik met computer of midi set-up. Instant controle over 47 parameters en 33 geheugen plaatsen. De uc-33 komt met 33 op voorhand geprogrammeerde instellingen, van cubase SX tot Propellerhead Reason tot Native Instruments B4

Enkele presets: Cubase - multi-channel mixing, Native Instruments Pro-53, Steinberg Model-E, Native Instruments FM7… . De adviesprijs van de Evolution UC-33 is 330 US$

Voor meer info: http://www.evolution-i.org
 
Laatst gewijzigd:
netjes hoor! maar wat gaat ie kosten en wanneer komt ie op de markt?

jammer dat ze niet 1 rij van die draaiknopjes relatief hebben gemaakt....en nog mooier om daaronder nog een rij met buttons te maken, die zou je dan perfect voor switches zoals filtertypes of solo/mute mixer kunnen gebruiken...

Olaf
 
Ik mis ook switches. Toch wel een mooie controller. Weet iemand trouwens al wat die van novation gaat kosten ?
 
Godver wat een slim bakkie! Ik wil er 1 NU! Waarom is hij nog niet te koop huh? huh? huh? :D


Arv
 
Een vraag die brandt in mijn gedachten:

Kosta?

:)

Zou dit apparaat tussen de 250 en 400 euro kosten?
 
Zo weinig? En ik heb net de UC 16 gekocht voor 140 euri!!!

Ik verwacht en hoop dus dat íe wat duurder uitvalt... sorry...
 
denk dat ie zeker meer dan 300 euro gaat kosten
 
denk wel wat duurder als de uc maar niet dubbel omdat dit 1 apparaat is en zo goedkoper gemaakt kan worden .... denk ik hehe
ik schat hem op 250€ ongeveer, die velletjes zijn verrekte handig om erop te leggen vind ik btw!!! hup maak er maar voor meer synths zo 1 zou ik zeggen
 
das dus 275 in de winkel hehehe zat aardig in de buurt dan
 
Leuk bakkie idd, maar ik denk dat je zoiets dus voor minder zelf ook wel in elkaar kan zetten.
Ben ik binnenkort zelf wel van plan. Maar dan zal ik nog eens goed naar dit ontwerp kijken. >:|

Hier hebben een aantal slimme mensen vast wel heel lang over nagedacht.
 
Wel slim, denk dat ik ook maar eens ga wat oude video's van de EO kinderkrant moet gaan nakijken over hobby'en.
Een groot stuk karton, schaar, viltstift en lijm een paar mooie setjes van die overlegvellen voor m'n 01v bouwen.

Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen. :P
 
Dat overlegvel is inderdaad 'n leuk idee. Dat zouden meer fabrikanten moeten doen; dat je samen met de bijbehorende midi-file 'n strak vormgegeven overlegvel voor je favoriete softsynth+controller kan downloaden. Uitprinten op fotopapier, en lekker met het hobbymesje aan de gang.
Kost de fabrikanten geen drol, en het is toch 'n leuke extra.
 
Heb met de UC16 veel driver problemen...

Heb met de UC16 veel driver problemen...

De UC33 lijkt me zeker een aardige bakkie... het mooie is dat je voor elke knop gewoon een MIDI-CHN en CC kan opgeven en dat je alle presets kan overschrijven. Zodat je eigenlijk alles kan bedienen met de evolutions voor een goede prijs.

Heb de UC16, prima ding... alleen de drivers gaven eerst alleen bluescreens met win2000 zelfs de fix/patch van evolution bood geen uitkomst... dus winXP maar op de laptop, maar af en toe ziet ie in eens de helemidicontroller niet meer... dan moeten de drivers er weer overnieuw op!

Hopelijk zijn de drivers binnenkort helemaal perfect....
 
ff topic opschoppen :)

Is er al een echte prijs bekend en zou dit ook met nuendo / logic gaan werken?
 
iets boven jou posting staat:

"De adviesprijs van de Evolution UC-33 is 330 US$"

en ja het ding werkt met alle progs die midi CC snappen..of ie ook sysex uitstuurt weetiknie...
 
Back
Top