Meest coole platenhoezen ooit...

Bij die Christelijke/gospelalbums heb je twee mogelijkheden: titels met een dubbele bodem, of ze kunnen niet tellen. En liefst nog beiden!

Ja en dat ze het echt menen terwijl ze niet in de gaten hebben dat anderen dit heel anders kunnen opvatten anders bedenk je zulke titels toch niet?:D
Gospel is niet vaak de favoriete muziekstijl op het forum maar in deze categorie kan geen andere muzieksoort er aan tippen.:halleluja
 
Aangezien hier de échte cover van Dick Handler is:


En die "Laid by the lord" hebben ze op Snopes besproken:

Het "fingering and praying for the lord" album is ook fake. Volgens mij zijn heel veel van die over the top voorbeelden fake. "Jesus use me" is dan weer echt.
 
Aangezien hier de échte cover van Dick Handler is:

Ach verrek zeg, inderdaad.
Maar die dame in het midden is in ieder geval "touched by Jesus" :D

"Jesus use me" is dan weer echt.
Dat wordt nog wat als de Me Too beweging zich ermee gaat bemoeien.

Het "fingering and praying for the lord" album is ook fake. Volgens mij zijn heel veel van die over the top voorbeelden fake.
Zou dan best kunnen ja want fingering and praying is wel erg suggestief.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat ook zo'n vrome dame best wel 'ns wat beleven wil natuurlijk. ;)
Hoe dan ook; wij hebben er lol mee. :okdan:
 
Heino-Deutsche-Weihnacht-Und-Festliche-Lieder-pop-up-696x523.jpg
 
Mijn vader had hem vroeger, beter wordt het niet.
 
@Exo die hoes is ook nogal duidelijk fake. Zwaar gepixelde achtergrond, scherpere dame en nog scherpere letters.

Ik vond de achterkant van Jethro Tull- Songs from the Wood altijd leuk gevonden:

0190295847852_back.jpg
 
hahaha, hebben we nu ook al fake-platenhoezen hier? hoe zit dat dan nou weer? :D
 
ik vraag me trouwens al enige jaren af wat ik de meest coole platenhoes van Grace Jones vind. Een van deze iig.. :W

Grace_Jones_-_Island_Life.jpg
Grace_Jones_-_Nightclubbing.jpg
cri_000000305639.jpg
 
Die onderste is met voorsprong haar coolste. :)

Ja fake platenhoezen zijn een ding. Met name in het gospel/christian genre. Te herkennen aan bewust slechte wiskunde (bv quartet en dan geen vier personen) en over-the-top dubbelzinnige artiestennamen of titels. En als je goed kijkt zie je de photoshop er vaak ook wel in. Die Snurds hierboven heeft alle kenmerken. Deze fakes werden ooit ergens gemaakt als mopje of wedstrijd op een forum oid.
 
Back
Top