Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 oktober 2017, 16:19   #1
idm
Vintage lid

KOMA Field Kit FX

https://www.kickstarter.com/projects...ects-processor

This new device is a powerful new cv controlled effects unit for your electronic music setup and pairs extremely well with the KOMA Field Kit.
  • Looper
  • Frequency Shifter
  • Sample Rate Reducer / Bitcrusher
  • Digital Delay
  • Analog Spring Reverb
  • 4 Channel VCA Mixer
  • 4 Step Mini Sequencer
  • Envelope Generator
All of this, combined with the new 4 Channel CV Interface which allows you to route four cv signals throughout the device, means an incredible control over sound and timbre and a great addition to your mobile performance rig.

Hebbennnnnnnnnnnnnnn
idm is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 17:43   #2
SB-SIX
Vintage lid

SB-SIX's schermafbeelding

Ja dat ziet er leuk uit inderdaad. Alleen wat ik niet helemaal snap is dat je moet kiezen tussen een eurorack variant of een stand-alone. Het verschil is het panel, maar ik zou graag de keuze willen hebben tussen in mn rack hangen of in de behuizing. Het lijkt erop dat de euro versie niet met behuizing geleverd wordt. Moet ik dan de standalone versie nemen en zelf gaten boren?
SB-SIX is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 20:01   #3
ProtoHuman
Vintage lid

ProtoHuman's schermafbeelding

Leuk als knutseldoosje voor op de bank of een lowkey live setje. Voor in een eurorack zou ik liever voor losse modules gaan.
ProtoHuman is nu online   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 20:28   #4
idm
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door SB-SIX Bekijk bericht
Ja dat ziet er leuk uit inderdaad. Alleen wat ik niet helemaal snap is dat je moet kiezen tussen een eurorack variant of een stand-alone. Het verschil is het panel, maar ik zou graag de keuze willen hebben tussen in mn rack hangen of in de behuizing. Het lijkt erop dat de euro versie niet met behuizing geleverd wordt. Moet ik dan de standalone versie nemen en zelf gaten boren?
Nee, voor nu is het een losse keus. Als de productie op gang is dan kun je een losse panel bestellen en komt de eurorack optie te vervallen. Staat ergens onderin de info geloof ik.
idm is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 21:21   #5
SB-SIX
Vintage lid

SB-SIX's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door idm Bekijk bericht
Nee, voor nu is het een losse keus. Als de productie op gang is dan kun je een losse panel bestellen en komt de eurorack optie te vervallen. Staat ergens onderin de info geloof ik.
Ja daar was ik al bang voor. Ik wil er 1 met euro panel, in behuizing. Of zoals demora, kan je in je rack hangen maar ook standalone. Ik ga niet een heel panel verwisselen om 'm tijdelijk in het rack te hangen. Keuzes zijn altijd lastig

Losse modules is leuk, maar voor de prijs van een field kit kan je net (niet) een losse fx module kopen. Deze is misschien ook erg leuk voor mensen met een 0-coast of andere semi.
SB-SIX is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 22:32   #6
sparood
nog steeds niks

sparood's schermafbeelding

Ziet er leuk uit en veelzijdig uit, wel jammer dat ze voor mini-pots hebben gekozen. Belachelijke dingen.

sparood is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2017, 11:41   #7
bob303vs909
Ach und Weh

bob303vs909's schermafbeelding

Machtig mooi! Backed!

Oorspronkelijk geplaatst door sparood Bekijk bericht
Ziet er leuk uit en veelzijdig uit, wel jammer dat ze voor mini-pots hebben gekozen. Belachelijke dingen.
Kun je gewoon Davies knobs op zetten hoor. Of van die Befaco dingen...

bob303vs909 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2017, 14:23   #8
vinnieq
Lidl

vinnieq's schermafbeelding

+1 met extra pack ! Heb nog getwijfeld over de originele field kit maar daar wacht ik nog maar even mee. Hoe zet je een Davis knob over zo'n mini ding? Hebben die dezelfde schacht vorm / diameter?
vinnieq is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 16:22   #9
SRPP
Vintage lid

SRPP's schermafbeelding

Leuke featureset, en geinige form factor. Weet wel dat je die "contactmicrofoons" heel makkelijk zelf kunt maken, zo'n schijfje uit een piezo buzzer aan een kabeltje en klaar ben je.

Die looper lijkt me lollig.
SRPP is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten