Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31 mei 2018, 14:45   #21
Niel
OPEN DIE GAIN & EQ !!!

Niel's schermafbeelding

Dat is een manier ja, maar daar hebben ze het nooit van gehad.
Kijk naar de stijgingen in blauwe omzet vanaf 2012 (juni/juli was begin van rack extensions verkoop), terwijl ze nog steeds niet gekraakt zijn. Zijn dit de grafieken van een bedrijf met verslechterende resultaten ?

Zo te lezen hebben ze hun netto resultaat van 2016 gebruikt om eerdere leningen af te betalen, gezien ze aan het einde van de streep de 3.2 miljoen netto resultaat slechts 20.000 euro verlies hebben gedraaid. En dat was nog voor de extra investeringen van buitenaf in 2017. Zou men op basis van dit alles concluderen dat Propellerhead in nood zit of dat ze simpelweg sneller willen groeien (om bij te benen, dat is idd logisch) ?

Ondertussen zijn ze net gepartnered met Korg: https://www.propellerheads.se/press/...ason-lite-free

Ik denk dat de grotere vst markt hun geen windeieren zal leggen, expertise hebben ze meer dan genoeg in huis om echt goeie dingen te maken, of hun bestaande dingen te porten. En ze hebben hun eigen webshop, dus de marges blijven leuk.

Ff genoeg fanboyizm voor vandaag
Bijgevoegde miniaturen:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  pheads.png‎
Bekeken: 169
Grootte:  24,9 KB
ID: 122370  
Niel is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2018, 15:05   #22
mr MONQ

mr MONQ's schermafbeelding

Altijd leuk RTLZ in DAW land ;-)

Goeie trend in de grafiek dat zeker.

Het kan natuurlijk goed gaan met de omzet en de winst an sich, maar als het een groeimarkt is (en dat denk ik) gaat het om marktaandeel. Als Reason buiten de top 10 DAW's valt is dat natuurlijk geen goede ontwikkeling.

Ik mis in Reason de laatste jaren de echte innovatie, zeker wat betreft de sequencer en de basis functionaliteit. Daar bouwen ze eerder alles na van de andere DAW's dan dat ze innoveren en dat is niet genoeg op de lange termijn.
mr MONQ is nu online   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2018, 07:52   #23
Lamp

Lamp's schermafbeelding

Ik vond de Reason van 20 jaar terug maar erg onhandig en onoverzichtelijk. Maar gezien de grote ophef over hun instrumenten, ben ik toch wel erg benieuwd.

Hopelijk tegen schappelijk prijzen.
Lamp is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2018, 09:41   #24
flyweight
Vintage lid

flyweight's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Niel Bekijk bericht
Dat is een manier ja, maar daar hebben ze het nooit van gehad.
Kijk naar de stijgingen in blauwe omzet vanaf 2012 (juni/juli was begin van rack extensions verkoop), terwijl ze nog steeds niet gekraakt zijn. Zijn dit de grafieken van een bedrijf met verslechterende resultaten ?
Hey maar we praten puur over Reason hun DAW product en alles daarbuiten is niet belangrijk.
Ik bedoel mischien gaat het heel goed met Propellerhead maar met Reason gaat het niet goed gezien het marktaandeel.
Het percentage Reason gebruikers is laag vergeleken met andere DAW's, De vraag is waarom dat is.

CENSORED
flyweight is nu online   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2018, 17:58   #25
Breibender

Breibender's schermafbeelding

Op het moment dat ik m’n gekraakte versie van reason ontgroeide ging ik aan de gear.
Breibender is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten