Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15 november 2017, 09:58   #481
kobuz

Toffe track, houdt je aandacht er goed bij. Mis wel een dikke kick die ik steeds denk op te komen horen
kobuz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2017, 09:39   #482
Gloomer
Vintage lid

Gloomer's schermafbeelding

hey kobuz, dank je wel voor je bezoekje man, echt fijn van je..

Ja, ik heb besloten er dit maal geen kick in te steken, kwestie van het rustiger te houden..

Voor wie niet naar de vorige pagina wil, over deze track gaat het :

of

https://soundcloud.com/gloomer2000/g...lost-your-mind

Bedankt nogmaals allen voor te luisteren en de mooie kritieken
Gloomer is nu online   Met citaat reageren
Oud 18 november 2017, 17:00   #483
Gloomer
Vintage lid

Gloomer - Baby, Jump Off That Cliff / EDM, denk ik

https://soundcloud.com/gloomer2000/g...off-that-cliff

Verder geen commentaar.. Enjoy !
Oud Gisteren, 08:59   #484
Gloomer
Vintage lid

4.752 posts, waarvan 4.700 feedback op andere nummers, behalve die van mezelf.. Maar daar trekt niemand zich iets van aan. Jullie luisteren en kijken wel massaal, maar hoe komt het, denk je, dat ik zo weinig feedback krijg ? Is het zo slecht ?

Graag een reactie op deze laatste vraag.

Liefs, Gloomer
Oud Gisteren, 13:11   #485
peterdh
Hybride lid

peterdh's schermafbeelding

Baby, Jump Off That Cliff
Naarmate het nummer vordert, vind ik hem steeds beter worden. Goeie track Gloomer

Mijn House tracks: Amazing animal@soundcloud
peterdh is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 14:44   #486
Krek
Huh!?

Krek's schermafbeelding

Hey Gloomer, man! Ik luister heel vaak naar je nummers maar soms is het niet mijn smaak en weet ik even niet wat ik voor commentaar moet geven, dus dan is het beter als ik dat niet doe hihi. Maar die laatste is wel weer dik hoor en een keer geen 4 to the floor, lekker!
Ik denk dat jij hier op het forum het meest productief ben. Is ook een dikke pluim waard!
Krek is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 19:09   #487
Gloomer
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door peterdh Bekijk bericht
Naarmate het nummer vordert, vind ik hem steeds beter worden. Goeie track Gloomer
Heel fijn om te horen, dank je wel Peter
Oud Gisteren, 19:14   #488
Gloomer
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door Krek Bekijk bericht
Hey Gloomer, man! Ik luister heel vaak naar je nummers maar soms is het niet mijn smaak en weet ik even niet wat ik voor commentaar moet geven, dus dan is het beter als ik dat niet doe hihi. Maar die laatste is wel weer dik hoor en een keer geen 4 to the floor, lekker!
Ik denk dat jij hier op het forum het meest productief ben. Is ook een dikke pluim waard!
Hey Krek, ik had zoal een duister vermoeden dat jij veel naar mijn tracks luistert, maar mijn beste, ik zou zo graag hebben dat men mij ook durft duidelijk te maken welk stuk nu iemand mooi vindt of niet. Ik wil graag beter en beter worden in mijn producties.. maar de chaos en de atonaliteit die moeten blijven.

Wat betreft mijn productiviteit.. Ja yo, dat komt ervan als je niets anders te doen hebt de hele dag..

Bedankt Krek, van harte man !
Oud Gisteren, 22:06   #489
brz
Mediator

brz's schermafbeelding

Volgens mij doen mensen dat wel. Mij valt het op dat je feedback graag onderbrengt in bewuste keuzes die zo moeten blijven.
Daar is op zich weinig mis mee, want het is jouw muziek en jij bepaalt hoe het klinkt, maar door dat niet te doen zal je trager beter worden in tracks bouwen, iets waar je wel behoefte aan hebt als ik je post goed begrijp.

Ik heb het dacht ik al eerder getypt, minder kwantiteit, meer kwaliteit.
Als je niet langer aan een track kan werken dan 1 a 2 dagen omdat je de track dan niet meer kan aanhoren is je track waarschijnlijk niet goed genoeg.
En wat ik pas typte is meer ruimte proberen te houden in je geluiden onderling. Zodat je beweging/dans kan ontlokken.

Fijne avond...

Lanterfanterpanter
brz is offline   Met citaat reageren
Oud Vandaag, 05:00   #490
Gloomer
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door brz Bekijk bericht
Volgens mij doen mensen dat wel. Mij valt het op dat je feedback graag onderbrengt in bewuste keuzes die zo moeten blijven.
Daar is op zich weinig mis mee, want het is jouw muziek en jij bepaalt hoe het klinkt, maar door dat niet te doen zal je trager beter worden in tracks bouwen, iets waar je wel behoefte aan hebt als ik je post goed begrijp.

Ik heb het dacht ik al eerder getypt, minder kwantiteit, meer kwaliteit.
Als je niet langer aan een track kan werken dan 1 a 2 dagen omdat je de track dan niet meer kan aanhoren is je track waarschijnlijk niet goed genoeg.
En wat ik pas typte is meer ruimte proberen te houden in je geluiden onderling. Zodat je beweging/dans kan ontlokken.

Fijne avond...
Hey Panter Goeie morgen !

Bedankt voor je berichtje man, deed deugd om te lezen. Ja, ik heb behoefte om beter te worden, de laatste tracks, daar heb ik echt stukken terug uitgehaald om ze beter te doen klinken. Maar als ik 2 dagen werk aan een track, dan ben ik meer dan 20 uur bezig geweest met produceren, en dan is veelal mijn track af. Het is niet zo dat ik ze niet leuk vind hoor..

Ik ken zo'n paar mensen die me dan feedback geven, ik verander dat dan, en dan pas upload ik deze op verschillende fora.

Dus, ik ben jullie allen van harte dankbaar voor de hulp die ik van jullie krijg en de positieve feedbacks, maar aub laat gerust een commentje, ZEKER als je de track niet goed vindt.

Met heel veel dank,

Gewoon Jan.
Reactie

Synthforum » Muziek algemeen » Tracks

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten