Synthforum

Mededelingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 januari 2007, 13:48   #1
willardonline

Novation komt met nieuwe synth+workstation
Novation is gekomen met een nieuwe synthesizer en workstation in één. Dit is geworden de Novation Xiosynth 49.

Als aanvulling op de X-Station Range introduceert Novation de XioSynth 49 in deze unieke productcategorie van complete muziek opname- en productie workstations. Het gaat hier om een synthesizer én audio/MIDI controller inéén.

De krachtige Novation Class synthesizer is 8-stemmig mono-timbraal met talloze nieuwe features zoals de X-Gator patch sequencer en 200 fantastische nieuwe presets. Vele van deze presets zijn door beroemde gebruikers samengesteld. Daarnaast biedt de XioSynth volledige usb audio en midi mogelijkheden met 2 audio in- en uitgangen (waarvan één microfoon preamp met fantoomvoeding) en ultra lage latency. In de andere mode is de XioSynth een volledig programmeerbare MIDI controller met aan boord 16 templates om de populaire software te controleren en hybride modes om gelijktijdig de synth te gebruiken.

Voeg aan dit geheel de multi-effect processor, het X/Y pad en modulatie/pitch stick en het semi-gewogen toetsenbord toe, en je hebt de ideale tool om je volgende meesterwerk te creëren

Specificaties:
Mono-timbrale synthesizer met 8-stemmige polyfonie en X-Gator patch programmer voor het maken van unieke 16-32 staps ritmepatronen. Xiosynth heeft 3 oscillatoren met elk 17 golfvormen. 1 filter, 2 lfo's met ieder 32 golfvormen en een multieffectprocessor.

Alle ritmepatronen kunnen automatisch worden gesynchroniseerd via midiclock vanuit een sequencer. Druk gewoon een toets in, houd hem vast en groove net een track met styles. De Xiosynth heeft 200 te gekke voorgeprogrammeerde patches waarbij gebruik wordt gemaakt van een optioneel vervormingsfilter om een nog grotere varieteit aan klanken te maken dan op voorgaande modellen. 60 Van de onboard patches zijn geprogrammeerd door bekende producers zoals James Zabiela, ferry Corsten, Rennie Pilgrim, Roots Manuva en meer.

Xiosynth heeft een ultra-lage latency audio-interface met twee in- en uitgangen voor opname en weergave van hoge kwaliteit audio. Verbind hem met een USB kabel aan een computer en de opname kan beginnen. Het controllergedeelte bestaat uit 22 knoppen die door een A/B functie gedubbeld kunnen worden, plus een vrij toewijsbareTouchpad en Joystick. Al deze controllers zijn voorgeprogrammeerd in 12 templates die aansluiten bij de meest gebruikte software programma's. Xiosynth is een uitkomst voor de producer die alles in een apparaat zoekt voor het maken van audio- en miditracks in combinatie met een sequencerprogramma en softsynths en is natuurlijk te gebruiken met Windows en MAC computers.

Laatst gewijzigd door JohnnyBusca; 31 januari 2007 om 10:00
willardonline is offline  
Oud 30 januari 2007, 16:05   #2
OddIction
Vintage lid

OddIction's schermafbeelding

spemmerT
OddIction is offline  
Oud 30 januari 2007, 19:58   #3
Ramoonus
Vintage lid

heeft dit niet al op de voorpagina gestaan?

Ramoonus is offline  
Oud 31 januari 2007, 10:01   #4
JohnnyBusca
rocket scientist

JohnnyBusca's schermafbeelding

Bericht door een moderator:
Ik heb de link verwijderd aangezien we geen commerciele posts op dit forum willen.

JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"
JohnnyBusca is offline  
Oud 31 januari 2007, 12:04   #5
PietjePieter
pieterend lid

PietjePieter's schermafbeelding

Oud nieuws........
PietjePieter is offline  
Oud 31 januari 2007, 12:20   #6
bikkel
Everything is on the One

bikkel's schermafbeelding

WL Productions | Merkenlijst
Hieronder vind u een korte samenvatting van het aantal merken dat wij dealen. Naast deze merken verkopen wij alle bekende maar ook minder bekende merken.

AD Systems
AKG
Allutruss
American DJ
American Audio
Antari
Dap
Dutch Media Tools
Digitech
Eurolite
Eurotruss
Focusrite
Futurelight
General Electric
Geni
Global Truss
GLP
Hartke
HQ-power
JB Systems
Litestructures
M-Audio
Neutrik
Novation
Omnitronic
Omnilux
Osram
Perel
Philips
Ram Audio
Samson
SE Electronics
Showtec
Sommer Cable
Stanton
Synq[/quote]

No shit
bikkel is offline  
Oud 31 januari 2007, 13:25   #7
willardonline

En zelfs die lijst moet nog bijgewerkt worden, zijn er weer een aantal bij..
willardonline is offline  
Oud 31 januari 2007, 14:02   #8
Martune

Martune's schermafbeelding

Novation, mwoaaah.
Weet het niet, klinkt best hoor, maar heb veel problemen met dat merk.
Martune is offline  
Oud 31 januari 2007, 15:07   #9
willardonline

Wat voor problemen mogen dat zijn dan?
willardonline is offline  
Oud 31 januari 2007, 15:12   #10
Ramoonus
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door willardonline
opdringerige verkopers

Ramoonus is offline  
Oud 31 januari 2007, 15:24   #11
quifster
Vintage lid

quifster's schermafbeelding

Citaat:
En zelfs die lijst moet nog bijgewerkt worden, zijn er weer een aantal bij..
advertenties op dit forum liggen nogal gevoelig (check de google ads thread hier maar eens). Ik heb je posts ff bekeken, maar het enige wat jij doet is je eigen winkel hier prominent naar voren brengen en welke mooie deals je hebt voor de mensen. Dat is gewoon puur adverteren op een gebruikersforum zonder daar ook maar iets voor te betalen. Als je dan al zelfs zover gaat dat je je signature misbruikt als advertentie tekst voor je webwinkel schiet je het doel van dit forum naar mijn mening wel iets voorbij.

The only true measure of ones talent is not a measure against the talents of others but a measurement of growth as an artist.
quifster is offline  
Oud 31 januari 2007, 15:52   #12
Bob1991
Vintage lid

Bob1991's schermafbeelding

Vraag me af wanneer Novation/Focusrite (De echte eigenaar) is met een totaal nieuw iets komt.. Dit is als je het mij vraagt gewoon een A-station met wat knoppen, de DSP is misschien wat verbeterd ten opzichte van de K-station maar met een KS kan je dezelfde geluiden maken, enige wat deze extra heb is dus die sequencer..

Synthesizer of ander geluidsapparaat kapot? Ik repareer op professionele basis, stuur gerust een PM!
Bob1991 is offline  
Oud 31 januari 2007, 16:00   #13
elektrovolt
compuphonic

elektrovolt's schermafbeelding

misschien is het beter om deze thread gewoon te sluiten.
verkapte reclame, inderdaad wat Quifster zegt.

----------------------
//
elektrovolt is offline  
Oud 31 januari 2007, 16:32   #14
willardonline

Doe, wat jullie denken wat goed is. Ik attendeer er alleen op dat er een nieuwe synth is. En ja wanneer ik een eigen bedrijf heb ga ik niet linken naar die van een ander maar dat moge duidelijk zijn.
willardonline is offline  
Oud 31 januari 2007, 16:55   #15
Flying Panther
Vliegend lid

Flying Panther's schermafbeelding

T ligt er alleen wel heel dik bovenop allemaal.. Een beetje info, en dan doorverwijzen naar je eigen shop. Als je door zou verwijzen naar bv. de website van Novation zelf, komt t al heel anders over.

Verder waren we trouwens met zn allen al redelijk geïnformeerd: https://www.synthforum.nl/forums/sho...light=xiosynth
Maargoed, dat laatste wil ik je wel vergeven.
Flying Panther is offline  
Oud 31 januari 2007, 17:08   #16
Niel
OPEN DIE GAIN & EQ !!!

Niel's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door quifster
advertenties op dit forum liggen nogal gevoelig (check de google ads thread hier maar eens). Ik heb je posts ff bekeken, maar het enige wat jij doet is je eigen winkel hier prominent naar voren brengen en welke mooie deals je hebt voor de mensen. Dat is gewoon puur adverteren op een gebruikersforum zonder daar ook maar iets voor te betalen. Als je dan al zelfs zover gaat dat je je signature misbruikt als advertentie tekst voor je webwinkel schiet je het doel van dit forum naar mijn mening wel iets voorbij.
Niel is offline  
Oud 31 januari 2007, 23:28   #17
Martune

Martune's schermafbeelding

Citaat:
Parameters die verspringen in waarden bijvoorbeeld...
Martune is offline  
Oud 1 februari 2007, 00:02   #18
Yoozer
vorbei

Yoozer's schermafbeelding

Citaat:
Ik attendeer er alleen op dat er een nieuwe synth is.
En dan attendeer ik je er op dat wij dat 1) heel goed zelf kunnen en 2) vaak 3 maanden eerder zijn dan welke muziekwinkel dan ook .

Citaat:
En ja wanneer ik een eigen bedrijf heb ga ik niet linken naar die van een ander maar dat moge duidelijk zijn.
Nee, dat hoeft dan ook niet, maar aan reclame voor wat dan ook is hier weinig behoefte.

For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)
Yoozer is offline  
Discussie gesloten

Synthforum » Synth Hardware » Synthesizers en synth-modules

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten