Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 6 november 2016, 17:59   #21
vinnieq
Lidl

vinnieq's schermafbeelding

Als je geen B-stock wilt moet je zelf ook niet op de Zalando toer gaan.
vinnieq is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 18:27   #22
Sjaak
premonitionfactory.com

Sjaak's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door quifster Bekijk bericht
....Maar hoe het nu loopt de laatste maanden ga ik bij de eerst volgende keer toch maar weer terug naar thomann.
Grappig dat je dat zegt. Ik heb de laatste 2 jaar de meeste spullen bij Bax gekocht maar ik ga weer terug naar Thomann. Ik ging nog wel eens naar de winkel in Goes maar daar wordt je sinds ze de nieuwe winkel hebben dus niet meer goed geholpen. Lang wachten, en het magazijn is echt een drama daar. Heb dus al eens meegemaakt dat je na 45 minuten wachten kwamen melden dat ze vandaag niet meer gingen uitleveren omdat ze de vloer aan het coaten waren. Dus ik zeg "waarom hang je dan geen bordje op? Dan weten de mensen dat in ieder geval".....

2e voorbeeld. Ik zocht een speciale DI van Radial. Bax verkoopt Radial maar heeft deze niet het het assortiment. Dus ik denk, stuur een mailtje naar de helpdesk (op advies van hun eigen website) met alle info en een link naar de Radial product page en klaar. Maar nee hoor, of ik een formulier voor onderdelen wil invullen en deze dan wil opsturen naar de helpdesk..... Thomann heeft deze dus wel dus daar besteld.

Enfin, Bax biedt voor mij geen meerwaarde meer. Het is het net niet, te sloom, niet echt klantvriendelijk meer. Dus dan kun je het net zo goed bij Thomann bestellen. Prijzen verschillen nauwelijks. Betere service en een groter assortiment ook.
Sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 18:27   #23
elektrovolt
compuphonic

elektrovolt's schermafbeelding

Persoonlijk zeer slechte ervaringen met B-stock producten van Bax. Vooral die RME fireface met nog geen 20 euro aan korting ("minimale gebruikssporen, praktisch als nieuw") arriveerde alsof het een restant van een vliegtuigramp was, zonder te overdrijven. Dat ding was ingedeukt, zeer zware beschadigingen, werkte niet en was incompleet. Telefonisch kreeg ik allerlei vage excuusjes dat het eerst naar de fabrikant gestuurd moest worden, onderzoek en nog meer onzin. Daardoor zou het enkele weken gaan duren.
Na enige 'aanmoediging' was het opeens wel mogelijk was om meteen een nieuwe te sturen.
Nog twee andere b-stock ervaringen waren niet veel anders.

Los hiervan is de service doorgaans wel super snel, maar na die vervelende berichten over hun personeelsbeleid heb ik er in ieder geval niets meer besteld. Ik kreeg er het Zalando-gevoel bij. Voor Bax zal dat allemaal weinig uitmaken verder..

----------------------
//
elektrovolt is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 23:51   #24
Sjaak
premonitionfactory.com

Sjaak's schermafbeelding

Ik denk dat het wel uitmaakt. Als je de zaken niet goed voor elkaar hebt komen mensen niet meer. Ik gun Nederlandse bedrijven altijd business ipv buitenlandse. Goed voor de economie dus voor iedereen. Ja toch? Maar dan wi ik wel goed geholpen worden. Tis geen pakkie boter wat je komt kopen... Em die B-Stock verhalen, dat kan echt niet. Ik vraag mij of of de gebroeders Bax dat wel weten. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de "policy" is anno 2016...dat komt een keer uit.
Sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2016, 15:07   #25
willem1958
Vintage lid

willem1958's schermafbeelding

Ondanks de soms negatieve geluiden wil ik vandaag toch even reclame maken voor Bax want iets goeds mag ook gezegd worden.
3 weken m'n Blofeld ingeleverd vanwege geen geluid in play modus.
Zaterdag gebeld of ze een idee hadden hoe het met de status stond want ik wilde wel weer wat spelen met dat ding.
Kreeg vandaag een nieuwe toegestuurd met een nieuwe factuur dus weer 3 jaar garantie!
Dat vind ik toch top service dus er gaan ook zeker dingen goed.
Men vertelt vaak de negatieve dingen (en terecht) maar als ik het bij elkaar optel heb ik één keer een midi keyboard gekregen waarvan de verzegeling verbroken was en de software al geregistreerd was, ik heb toen wel een nieuwe verzonden gekregen zodra ik een kopie van track and trace via de mail verstuurd was dus één dag later had ik het nieuwe midi keyboard, dat was toch snel na de eerder gemaakte fout.
En nu ik me herinner met m'n eerste Blofeld, daar stond een levertijd op van 5 weken, toch besteld en de volgende dag toch in huis?
Vreemd maar wel zo prettig natuurlijk.
willem1958 is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Algemene Discussie [overig]

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten