Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 november 2015, 05:22   #61
demian
Tijdelijk lid

demian's schermafbeelding

Vertrouwen maakt een hoop mogelijk, wantrouwen juist dingen haast onmogelijk.
Maar bedankt voor het inwrijven, daar heb ik echt veel aan.

Error: Invalid signature, warning message send to admin.
demian is nu online   Met citaat reageren
Oud 23 november 2015, 06:45   #62
Exoterrestrial
Robokey Wesley

Exoterrestrial's schermafbeelding

Tja, ik moet ook wel zeggen dat ik van Belgenland naar Meppel rijd om nog maar enkel een toestel te bekijken...
Niet dat ik de beste man niet vertrouw, het is een notoir SF-lid, maar een mens moet toch weten waarover het gaat wanneer het bedrag van een bepaalde orde is .

Cheers,
Exo.

Laatst gewijzigd door Exoterrestrial; 23 november 2015 om 06:56
Exoterrestrial is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2015, 11:31   #63
DigiLoog
Vintage lid

DigiLoog's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Exoterrestrial Bekijk bericht
Tja, ik moet ook wel zeggen dat ik van Belgenland naar Meppel rijd om nog maar enkel een toestel te bekijken...
Als je niet zeker weet of het toestel optisch aan je verwachtingen voldoet laat de verkoper dan hele duidelijke (close up) foto's maken dan kun je dat i.i.g. al uitsluiten en zal de rit als hij technisch ook in orde is niet tevergeefs zijn geweest, toch.
Ik heb al vaker bij SF members een bij mij gekocht apparaat thuis afgeleverd, als ik toch in de buurt ben om zelf een aankoop te doen geef ik die service graag.
Onder het genot van een bakje thee of een glas cola en een goed gesprek met je vrouw wil ik ook nog wel een half uur wachten zodat je hem even kunnen testen, zo ben ik dan ook wel weer
DigiLoog is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2016, 13:29   #64
willem1958
Vintage lid

willem1958's schermafbeelding

Ik heb bij het voorstellen verteld over m'n gear en waarom ik sinds een tijdje met synths bezig ben maar ik heb ooit eind jaren 80 al iets met synths gehad en dat waren mindere ervaringen.
Ik kocht toen bij Dirk Witte in een opwelling een DX 21 terwijl ik nog nooit iets met synths had gedaan.
In die tijd wist ik dat de DX 7 erg populair was en ik wilde dit toch wel 'ns proberen.
Dat viel me thuis zwaar tegen, de presets klonken niet best en het ergste; ik kreeg het niet voor elkaar om er fatsoenlijke geluiden in te programmeren terwijl ik hoopte een beetje sounds zoals het oude pink floyd werk eruit te krijgen.
Van frustratie is dat ding na een paar weken op zolder beland waar hij nou nog staat, een vreselijk gebruiksonvriendelijk ding.
Er was ook nog geen internet in die tijd dus met een simpele manual moest je het maar uitzoeken.

Nog erger was m'n deal met een Roland TB303 en een TR 606.
Ik had ze beide van een vriend over gekocht voor 300 gulden want hij kocht een 808 als begeleiding van z'n gitaarspel.
Na een tijdje ermee geklooid te hebben ook voor mij als begeleiding bij de gitaar belandde het spul op zolder en op een gegeven ogenblik wilde ik het verkopen en ik geloof dat ik er toen iets van 400 of 450 gulden voor kreeg.
Wat ik niet wist want ik draaide allerlei muziek maar geen house is dat die dingen heel gewild waren in de house scene bij producers en die jongens die het setje kochten waren behoorlijk happy met het spul.
Als ik dat toen had geweten had ik nog wel even gewacht met de verkoop.
Of misschien had ik het op zolder moeten laten net als die DX 21, dan had ik er nu in ieder geval lol van gehad.
willem1958 is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Algemene Discussie [overig]

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten