Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 februari 2018, 16:07   #81
KatieMusic
Vintage lid

KatieMusic's schermafbeelding

Je moet maar denken dat het altijd nog slechter kan... Een week geleden was er een Italiaanse postbode in het nieuws die zijn post overal dumpte. In de garage van deze postbode werd nog zo'n 500 kg aan poststukken gevonden. De oudste waren uit 2010. Ze zullen nu alsnog bezorgd worden.

KatieMusic is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2018, 21:01   #82
marcuuu
Vintage lid

marcuuu's schermafbeelding

Mijn post.nl pakje komt niet meer bovenwater. Klote bedrijf is dat zeg. Trace zij is afgeleverd. Ik had niets. Post.nl zij via service lijn dan het was afgeleverd op ander postcode. Via telefoon boek de buren gebeld. Gevraagd of die die buur mn telefoon nummer kon geven. Toen liet ze niets weten. Forum lid is er ff langs geweest. Waren thuis en deden niet open. Toen begonnen ze hem te knijpen en belde ze toch maar op. Ze hadden niets ontvangen. Waar het dan gebleven is? Verkoper van dat onderdeel uit de UK heeft het niet netjes opgelost. Deels wel ,. maar niet geheel. het was verzekerd. Hij moest het regelen. Ook al was het post.nl zn fout./ Post.nl zegt ga maar naar Royalmail.uk via hun is het verzonden. De grap op verzend bewijs staat goede postcode. Nu zou die het bedrag terug storten + een keer dat ik het al had terug moeten zenden. Kocht iets was niet goed en moest terug. Dat had dan zelf betaald. Denk ach maak het uit. 9,30€. Nu zou dat ook terug storen, Het gehele onderdeel is nog niet terug gestort en die extra porto dus niet. Maar wel bij over boeking vermelden. Zij al als je zo je bedrijfsnaam te grabbel wil gooien ben je echt dom. 2,5 maand verder en nog steeds geen onderdeel.. Post.nl heb geen goed woord voor over. Zij ook tegen die verkoper. Ik wil dat onderdeel en niet mn geld terug. Hij zegt ja een onderdeel op sturen is duurder dan geld terug storten. Porto.. Gaat echt nergens over. lekkere service,. Zou eigenlijk zn naar er bij moeten zetten ahahha

Laatst gewijzigd door marcuuu; 5 februari 2018 om 21:11
marcuuu is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2018, 21:03   #83
djazid
A is for Acid

djazid's schermafbeelding

Dat komt bij postnl nog al 's voor, naar het schijnt
Zelfs al heeft het pakket trackntrace, dan kan het nog verdwijnen. Zetten ze de status gewoon op 'bezorgd'. Kunnen de status beter op 'gejat' zetten.
djazid is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2018, 21:19   #84
marcuuu
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door djazid Bekijk bericht
Zelfs al heeft het pakket trackntrace, dan kan het nog verdwijnen. Zetten ze de status gewoon op 'bezorgd'. Kunnen de status beter op 'gejat' zetten.
het was zeg maar een envelop die ook wel door de brievenbus kon. Bij trace stond van is bij Rotterdam sorteercentrum. Die kennis Forum lid zij ook van dat die iemand kon die had net zo iets. Zij ook tegen die verkoper. Volgende keer in grote doos. Verkoper is ook raar. Ik betaal en hoor twee weken niets. Na twee weken stuur bericht. Zeg die ga er haast achter zetten. 2 dagen laten was het maandag. Zeg die het is verzonden. later toen het mis liep begin die ja ik heb al 3 keer zn encoder naar je verzonden. de eerste was onverzekerd. Was een pakje van 90 euro oid. Ik vraag heb je al iets verzonden zeg die ik ga er haast achter zetten. Zegt die niet het is al onderweg. geloof er geen reed van. Ik zeg iedere keer laat ff weten als je het heb verzonden of getest of ontvangen. Hij laat keer op keer niets weten. mpc uk..

Moet later echt nog wel eens iets. Niet via hem..

Het was zeg maar een encoder met snoertje en plug. Deed het niet goed. Echt heel slecht. Ik test met Ohm van encoder tot tip plug. Multimeter doet piep. Drie draden. Ik zeg niet dat heb getest en kon terug sturen. Zeg die ja het stekkertje zat net niet goed vast genoeg. Encoder kun je twee kanten op draaien en de ene de het beter dan de andere. Maar wel een constant zelfde fout maakte die encoder. Zonder contact doet een encoder niets. of ben ik gekke henkie. Ik schrijf dat in bericht. Zeg die gewoon snap niet wat je bedoel. Gewoon goed Nederlands ff door translate heen gehaald,.
Oud 5 februari 2018, 21:36   #85
BlackRain

Oorspronkelijk geplaatst door MeneerJansen Bekijk bericht
Ik geloof dat Thomann (= Duitsland) UPS gebruikt. Bij UPS (UPS My Choice) werkt de track 'n trace uit Duitsland ook nooit. Omdat de systemen van NL en de rest v/d wereld niet op elkaar afgestemd zijn. Pas als het pakket in NL is kun je het volgen en zeggen dat je niet thuis bent. Maar dat is altijd te laat omdat die chauffeur dan al onderweg is. Krijgen je buren je dure spullen weer cadeau.
Nu meermaals bij Thomann besteld, en ik heb de bestelling altijd vanaf Duitsland kunnen volgen.

Citaat:
Het verandert langzaam. Vroeger kon je bij PostNL alleen na de 2e bezorgpoging aangeven dat het naar de Supermarkt (= afhaalpunt) moest. Nu kan dat gelukkig na de 1e poging. Maar ik vind nog steeds dat mensen die service tot aan de voordeur willen maar extra moeten betalen. Het moet per definitie naar de Supermarkt, tenzij je extra betaalt.
Dan moet het wel goed werken, en moet PostNL de boel niet verkloten (wat helaas nog te vaak gebeurt).
BlackRain is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2018, 21:41   #86
djazid
A is for Acid

Citaat:
het was zeg maar een envelop die ook wel door de brievenbus kon.

Ja, dat was hier ook zo. Er was iemand op het moment dat het 'bezorgd' was gewoon thuis, maar niets gekomen. Nog altijd niets trouwens (na 1,5 maand). Winkel was wel zo vriendelijk een nieuw examplaar op te sturen, voor niets.
Oud 5 februari 2018, 21:44   #87
marcuuu
Vintage lid

Ja, dat was hier ook zo. Er was iemand op het moment dat het 'bezorgd' was gewoon thuis, maar niets gekomen. Nog altijd niets trouwens (na 1,5 maand). Winkel was wel zo vriendelijk een nieuw examplaar op te sturen, voor niets.
het had misschien beter gewone brievenbus post kunnen wezen. Maar ja via pakket dat kun je het volgen en is verzekerd. Royamail zij tegen hem, we kunnen niets doen. Want er staat is afgeleverd. Ik zeg jij moet bellen en zeggen dat Raymail post.nl gaat bellen. Post.nl heeft zn werk gedaan en klaar er mee. de mate van onbeschoftheid is echt zo erg.. Een eerste klas klote bedrijf.
Oud 5 februari 2018, 21:44   #88
marcuuu
Vintage lid

Dat pakje komt niet meer.. Mijne was 2 januari verzonden.
Oud 5 februari 2018, 21:47   #89
djazid
A is for Acid

Oorspronkelijk geplaatst door marcuuu Bekijk bericht
Dat pakje komt niet meer.. Mijne was 2 januari verzonden.

Daarom zei ik ook al, ze kunnen de status beter op 'gejat' zetten
Oud 5 februari 2018, 21:49   #90
marcuuu
Vintage lid

Daarom zei ik ook al, ze kunnen de status beter op 'gejat' zetten
Idd, rare is je heb er echt niets aan. Encoder zonder dat je weet voor welke machine. Je moet eigenlijk een klacht in dienen bij ECC

https://www.eccnederland.nl/nl/home
Oud 5 februari 2018, 21:57   #91
djazid
A is for Acid

De verkoper moet de klacht indienen, *zij* zijn tenslotte klant bij het postbedrijf.
Oud 5 februari 2018, 22:00   #92
marcuuu
Vintage lid

De verkoper moet de klacht indienen, *zij* zijn tenslotte klant bij het postbedrijf.
Dat deed die niet.. ik wou een andere verzonden, wou die niet, wou die bedrag terug storten en ik zij van ja die retour porto. Zij die is goed. Hij stuurt defecte. Die encoder was duurder dan terug kreeg en die porto staat bij omschrijving. Maar niet bij bedrag. Lekker bedrijfje heb je dan.. Snap je. encoder + retour porto als omschrijving. Dan neem je bedrag dat nog niet voldoende is voor de encoder.

Het terug sturen was ook klote. Ik verzend hem zonder trace. Anders was 15 euro. Ik zeg laat ff weten als je hem heb. Duurde zo lang. Denk stuur berichtje. Ow die is er al lang. Maar moet nog testen. Ik vroeg laat weten als je hem heb/test/verzend. Als de verkoper ook een paadenlul is en post.nl maak er ook een zootje van. Dat is gewoon ja...
Oud 5 februari 2018, 22:30   #93
Von Naphoven
100% zuur

Von Naphoven's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door marcuuu Bekijk bericht
Gewoon goed Nederlands ff door translate heen gehaald,.
Eerlijk gezegd heb ik al wat moeite met het lezen van jouw posts, ik ben heel benieuwd wat Google Translate er van maakt
Von Naphoven is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2018, 05:07   #94
KatieMusic
Vintage lid

KatieMusic's schermafbeelding

Dat is bij mij al meerdere keren met PostNL gebeurd. Zelfs heb ik een keer een aangetekende brief in de brievenbus gevonden (die ze zelf met mijn naam digitaal ondertekend hadden).

En een keer via een webshop een smartphone gekocht, maar dat is al minstens 8 jaar geleden, en die werd met een leeg doosje door PostNL bezorgd. Dan sta je wel even vreemd te kijken dat je alleen een boekje en adapter aantreft maar geen smartphone. Die was er door iemand van PostNL uit gejat. Ze hadden die persoon al wat langer met bewakingscamera's in de smiezen, dus gelukkig voor mij was het probleem bekend bij PostNL. Maar zie anders maar eens te bewijzen dat je 'm zelf niet verduisterd hebt.
KatieMusic is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2018, 06:03   #95
marcuuu
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door Von Naphoven Bekijk bericht
Eerlijk gezegd heb ik al wat moeite met het lezen van jouw posts, ik ben heel benieuwd wat Google Translate er van maakt
Als ik de vertaling lees, snap ik zelfs wat er staat. Ik kon weet ik veel hoeveel keer, het zelfde in bericht zetten naar die dude. Als ik vraag laat ff weten als is verzonden en laat ff weten als het er is. Keer op keer niet doen. Nu ook ik heb geen onderdeel en wil dat nog wel. Dan maakt hij de keuze niet een nieuwe te verzenden. Want geld terug storten is goedkoper dan iets opnieuw verzenden. Dan moest die porto betalen. Had dan gevraagd om geld voor porto. Ja en mn berichten over dit onderwerp zijn beetje slordig om dat ik er gefrustreerd over ben. 2,5 verder en nog steeds geen onderdeel.
Oud 6 februari 2018, 06:10   #96
marcuuu
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door KatieMusic Bekijk bericht
Dat is bij mij al meerdere keren met PostNL gebeurd. Zelfs heb ik een keer een aangetekende brief in de brievenbus gevonden (die ze zelf met mijn naam digitaal ondertekend hadden).

En een keer via een webshop een smartphone gekocht, maar dat is al minstens 8 jaar geleden, en die werd met een leeg doosje door PostNL bezorgd. Dan sta je wel even vreemd te kijken dat je alleen een boekje en adapter aantreft maar geen smartphone. Die was er door iemand van PostNL uit gejat. Ze hadden die persoon al wat langer met bewakingscamera's in de smiezen, dus gelukkig voor mij was het probleem bekend bij PostNL. Maar zie anders maar eens te bewijzen dat je 'm zelf niet verduisterd hebt.
Precies, er staat afgeleverd. Ik denk he ik heb niets gehad. Die verkoper in de uk zegt. Vraag het je buren. Ik zeg nee, wat ze doen altijd een briefje in de bus als ergens anders is afgeleverd. daar zijn ze wel consequent in. De eerste keer dat dat pakje aankwam was ook tekenen voor ontvangst. Volgens mij. Dat hoefde ook niet. Volgens mij staat het erop. Heb heb bewaard. Die bezorgers krijgen hun fee als ze afleveren. Dus ja.. gewoon iemand vinden die aanpak en klaar. Op zich die gasten zijn vaak beste oke. post.nl is gewoon een rampzalige teringzooi.

Bizar dat op verzend bewijs het goede adres staat. Dat stond dan ook op pakje. dan raken kwijt of leveren verkeerd af. dan zeggen ja ga maar naar verkoper hij moet Royalmail contact leggen. Die verkoper zegt, Royail zegt dat het is afgeleverd. Of die dat ziet via trace of dat die ff belt en zegt jullie moeten post.nl bellen. Via trace nummer kunnen hun intern wel zien dat verkeerd is afgeleverd,. Post. nl blijft er bij. Ga maar naar Royal mail. Eigenlijk moet je echt heel de dag er mee bellen.

Waar ik ook spuug moe van ben van die Loterij meuk in de bus. Wil die zwik verzamelen in pastic tas en dan eens in de zoveel tijd. Doorstrepen en retour afzender. Post.nl weer iets te doen. Hebben ze lekker hun oud papier terug.
Oud 6 februari 2018, 06:28   #97
marcuuu
Vintage lid

Dag van de retour afzender ;-) Al die bussel vol.. Nog beter dan kerst
Oud 6 februari 2018, 09:05   #98
F/L
Fallen_lassen

F/L's schermafbeelding

Maar wat heeft dat met postenel te maken? Nee/nee stickert plakken, dat scheelt al 25kg per maand.
Bij mij gaat t bijna latijd goed, behalve als t van keymusic komt.
F/L is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2018, 09:30   #99
marcuuu
Vintage lid

Oorspronkelijk geplaatst door F/L Bekijk bericht
Maar wat heeft dat met postenel te maken? Nee/nee stickert plakken, dat scheelt al 25kg per maand.
Bij mij gaat t bijna latijd goed, behalve als t van keymusic komt.
Vieze sticker op mn bus. Voor iets waar niet om gevraagd heb. Dat is de wereld op zn kop/ Ik ken een plak daar hebben fietsen voorrang. Auto,s letten niet op. Dus zoude de auto een drempel moeten hebben. Nee een hele zwik op het fiets pad. Is er ook zo een. Nu de grap dan moet je zo veel vaart minderen of op de stoep fietsen om die troep te ontwijken. Als je dan op dat punt kom. dan word je bijna als nog voor je sokken gereden.
Oud 6 februari 2018, 12:20   #100
F/L
Fallen_lassen

F/L's schermafbeelding

Binnenkort ook over je organen ouwe. Of misschien toch niet. Iig is er binnenkort een sticker di je moet plakken als je reclame wilt. Huppekee wereld weer op zn voeten.
F/L is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Algemene Discussie [overig]

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten