|
28 september 2017, 07:59
|
|
Groot lid
Moderator
|
MOTU 828es
http://motu.com/products/proaudio/828es
De mateloos populaire 828 heeft een update gekregen met ESS32 converters en AVB networking.
|
|
|
|
28 september 2017, 08:13
|
|
Weltraumforscher
Moderator
|
Mooie update ... ben zelf in de markt voor een nieuwe audiointerface dus deze ga ik zeker in de overweging meenemen
My mind is glowing
|
|
|
|
28 september 2017, 08:22
|
|
Groot lid
Moderator
|
ik heb zelf een 16A en een ultralite AVB (beide met AVB) ik vind het heerlijk werken, vooral qua routings mogelijkheden van virtual channels, da's ongeevenaard en ben ik nog nooit zo tegen gekomen in een interface.
|
|
|
|
28 september 2017, 08:29
|
|
Weltraumforscher
Moderator
|
Ben zelf wat minder tevreden over mijn Ultralite MK3 Hybrid (hoop drivergedoe mee gehad op PC, werkt op zich OK op Mac maar nou is de backlight weer stuk etc.), maar ik beschouw dat ook als een budgetding. Mijn volgende interface zal waarschijnlijk iets als dit worden of misschien een RME ofzo.
My mind is glowing
Laatst gewijzigd door Von Naphoven; 28 september 2017 om 08:49
|
|
|
|
28 september 2017, 08:48
|
|
NOXGENUS
|
Super gaaf ding man! Vooral stand alone via web app bereikbaar. Zo kan je met dat ding en je tablet een eenvoudig bandje mixen. Als ik m'n 2408 en m'n 828 MK3 via ADAT aan dat ding knoop, dan heb ik 24 line inputs, 4 mic inputs, en 2 x stereo SPDIF in een kei handige web mixer.
We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...
|
|
|
|
28 september 2017, 11:03
|
|
compuphonic
|
Oorspronkelijk geplaatst door Von Naphoven
|
Ben zelf wat minder tevreden over mijn Ultralite MK3 Hybrid (hoop drivergedoe mee gehad op PC, werkt op zich OK op Mac maar nou is de backlight weer stuk etc.), maar ik beschouw dat ook als een budgetding. Mijn volgende interface zal waarschijnlijk iets als dit worden of misschien een RME ofzo.
|
De mk3 Motu's ( Ultralite mk3 en 828 mk3 waren nou niet echt de meest stabiele, erg veel gelazer daarmee en dat was voor mij ook een reden om naar RME over te stappen. De originele Ultralite was helemaal prima trouwens. maar de ingebouwde mic preamps van Motu zijn niet om over naar huis te schrijven.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar hoe dat AVB nu in de praktijk werkt: is het net zo praktisch als Dante?
----------------------
//
|
|
|
|
28 september 2017, 15:58
|
|
Everything is on the One
|
Oorspronkelijk geplaatst door SynnyS
|
ik heb zelf een 16A en een ultralite AVB (beide met AVB) ik vind het heerlijk werken, vooral qua routings mogelijkheden van virtual channels, da's ongeevenaard en ben ik nog nooit zo tegen gekomen in een interface.
|
16A staat hoog op mijn verlanglijstje, maar da's qua prijs niet echt even een impulsaankoop zeg maar. Hoe is het met muten en EQ's wijzigen als je hem aanstuurt met een iPad? Is dat goed genoeg voor real-time gebruik?
|
|
|
|
28 september 2017, 18:21
|
|
Groot lid
Moderator
|
Oorspronkelijk geplaatst door bikkel
|
16A staat hoog op mijn verlanglijstje, maar da's qua prijs niet echt even een impulsaankoop zeg maar. Hoe is het met muten en EQ's wijzigen als je hem aanstuurt met een iPad? Is dat goed genoeg voor real-time gebruik?
|
ja.
|
|
|
|
29 september 2017, 09:33
|
|
ex Modular addict
|
nooit geen MOTU hier meer.
De oude 24IO waren gebouwd/gebaseerd op een 2408mk3, echter ze hadden er 2 x de voeding in gedaan om het te laten draaien, met als gevolg meerdere malen een opgeblazen/weggesmolten 24io. Wel kosteloos refurbished teruggekregen van MOTU, maar toch....
Zelfde gezeik had ik destijds ook met die Alesis AI-3 convertors
Hier nu antelope en RME ook.
|
|
|
|
29 september 2017, 13:22
|
|
Broken Spare Part
|
geen aes67, ravenna of dante... das wel jammer...
|
|
|
|
3 oktober 2017, 22:43
|
|
blablab die ehh bla
|
...maar zit er ook een cd speler in?
Zoals het metronoompje thuis tikt, tikt het nergens
|