Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 oktober 2017, 00:38   #301
KatieMusic
Vintage lid

KatieMusic's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Marc Bekijk bericht
...maar mijn MPC Live ervaring (die ik voor de Digitakt had) was ook om te janken.. Crashes, onstabiliteit, gare midi latency/timing.. Noem maar op. Er is een nieuwe firmware voor uit, maar verder heb ik er niet meer naar gekeken. Toen de Digitakt mij ook liet zitten was ik er wel even helemaal klaar mee, maar heb nu een Deluge..
Sommige hebben schijnbaar geen crashes/problemen dus het kan ook (wederom) een pechgeval zijn geweest.
Dan lijkt de MPC Live niet een goede keuze te zijn, tenzij de nieuwe firmware update nog voor verbetering gezorgd heeft. Ik ga ook eens naar die Deluge kijken...en misschien toch ook nog naar de Digitakt.
Heb jij Deluge nog voor een aantrekkelijke introductieprijs kunnen kopen of heb jij de prijs betaald waar Synthstrom 'm nu voor verkoopt? En dat is nu ca. 1200 euro (incl. ca. 50 euro verzendkosten en ca. 250 euro invoerrechten / BTW. Of heb ik misschien ergens een berekeningsfoutje gemaakt? Het prijsverschil met de Digitakt zou dan nl. wel fors zijn.
KatieMusic is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2017, 08:53   #302
Krek
Huh!?

Krek's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door KatieMusic Bekijk bericht
Dan lijkt de MPC Live niet een goede keuze te zijn, tenzij de nieuwe firmware update nog voor verbetering gezorgd heeft. Ik ga ook eens naar die Deluge kijken...en misschien toch ook nog naar de Digitakt.
Heb jij Deluge nog voor een aantrekkelijke introductieprijs kunnen kopen of heb jij de prijs betaald waar Synthstrom 'm nu voor verkoopt? En dat is nu ca. 1200 euro (incl. ca. 50 euro verzendkosten en ca. 250 euro invoerrechten / BTW. Of heb ik misschien ergens een berekeningsfoutje gemaakt? Het prijsverschil met de Digitakt zou dan nl. wel fors zijn.
De prijs van de de Deluge die op de site staat is in Nieuw Zeelandse dollars. In amerikaanse dollars is hij 899,- en inderdaad verzendkosten en invoerrechten komen er nog bij maar dat viel bij mij heel erg mee. Ik heb hem gekocht toen de amerikaanse dollar erg laag stond (gelukje). De deluge is wel echt een heel ander bakkie dan de akai's en de Elektrons. Wel heel erg goed doordacht.
Krek is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Algemeen » Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten