Synthforum

Mededelingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 september 2003, 18:10   #101
mindtwist
Wannabe Wannabe

mindtwist's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door n0_key

Maar nogmaals, een beetje zeiken en zieken is leuk, en daar is dit gewoon DE draad voor Echt te makkelijk, trance, Tiesto en bevroren vissticks

wel grappig.. ik heb een keer (met de rest van de familie) een nacht liggen kotsen van visticks (waarschijnlijk over datum ofzo..)...
maar nog niet van tiesto of trance
mindtwist is offline  
Oud 12 september 2003, 23:11   #102
cyan_circle
_beware of perverts_

cyan_circle's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door mindtwist
overwoog ook even van.. 'misschien zou't vet zijn als ik d'r dit en dat mee dit...'..
ja dat heb ik ook... maar dan met dat lekkere zangeresje

p.s. moderator busca! we hebben geile smilies nodig, niet?

elk goed forum heeft een chagrijnige, sarcastische zeikerd nodig

gear: aimee alexa alley alyssa amber ambra angel april aria avy azlea brianna brittney carmen cassidey chasey cherokee cheyenne chloe chrissy daisy daniella devon erica gina hannah inari jaden jasmine jelena jenna jesse jill kate katrin kaylee kelli kendra krystal kyla kylie lisa luna lynn mason melissa monica monique nakita natasha nikita nikki paizley penny raylene sky sondra stacy sunny suzette sweet taylor teanna tera terri tess veronika zdenka zoe
cyan_circle is offline  
Oud 13 september 2003, 01:36   #103
EDP
elke dag pannekoeken

EDP's schermafbeelding

tja echt ik zeg het nu gewoon hardop. mensen die andere mensen afzeiken op hun muziek keuze of op hun emetionele kant wat muziek betreft. zijn echt gewoon een stelletje randmongolen. ik heb echt een scheithekel aan van die mensen die je dan uitlachen omdat je naar bepaalde stromingen/artiesten luistert. en komen dan negen van de 10 keer met het zelfde rijtje aanzetten met wat je dan wel zou moeten gaan luisteren.

voel je je nu boven die andere persoon staan?

hoe halen jullie je het in je stomme rotkop(ik noem geen namen maar de gene weten zelf wel wie ik bedoel), getuigd echt van een niveau waar een kleuter nog zijn neus voor ophaalt.

ik snap trouwens zowie zo niet die drang om je afkeer van bepaalde stromingen/muziekanten ofwat dan ook op z'n extreme manier bekend te maken. ik heb ook genoeg stromingen/muzikanten waarvan ik nou niet echt een harde plasser kan krijgen. maar ik heb niet de drang omdeze de grond in te stampen. en al helemaal niet om mensen te kleineren die dat wel leuk vinden.
mensen die roepen dat er meer is dan trance/pop/ska of wat dan ook die snappen niet dat je van een bepaalde muziek het warm kan krijgen, dat heeft iedereen en iedereen weer van iets anders. en dat heeft niks met referentiekader of wat dan ook te maken. louter en alleen met persoonlijke interresse.

rot toch gvd allemaal een eind op. en kom dan niet aan met het is mijn mening en ik mag dat zeggen. tuurlijk mag je dat zeggen, maar het getuigd in mijn ogen van het zelfde niveau als godsdienstfanaten die hun daden goedpraten door te zeggen dat het de wil van god/allah/balkende was.

maar goed het is laat ik heb een verwaarloosde griep, honger en ik wil slapen
EDP is offline  
Oud 13 september 2003, 01:47   #104
donbrasco
qlickt

donbrasco's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door EDP
-niks meer aan toevoegen-

mnml ? /macbookpro/machinedrum
donbrasco is offline  
Oud 13 september 2003, 02:50   #105
n0_key
wazzaaa!

n0_key's schermafbeelding

Citaat:
tja echt ik zeg het nu gewoon hardop. mensen die andere mensen afzeiken op hun muziek keuze of op hun emetionele kant wat muziek betreft. zijn echt gewoon een stelletje randmongolen. ik heb echt een scheithekel aan van die mensen die je dan uitlachen omdat je naar bepaalde stromingen/artiesten luistert. en komen dan negen van de 10 keer met het zelfde rijtje aanzetten met wat je dan wel zou moeten gaan luisteren.

hoe halen jullie je het in je stomme rotkop(ik noem geen namen maar de gene weten zelf wel wie ik bedoel), getuigd echt van een niveau waar een kleuter nog zijn neus voor ophaalt.

ik snap trouwens zowie zo niet die drang om je afkeer van bepaalde stromingen/muziekanten ofwat dan ook op z'n extreme manier bekend te maken. ik heb ook genoeg stromingen/muzikanten waarvan ik nou niet echt een harde plasser kan krijgen. maar ik heb niet de drang omdeze de grond in te stampen. en al helemaal niet om mensen te kleineren die dat wel leuk vinden.
mensen die roepen dat er meer is dan trance/pop/ska of wat dan ook die snappen niet dat je van een bepaalde muziek het warm kan krijgen, dat heeft iedereen en iedereen weer van iets anders. en dat heeft niks met referentiekader of wat dan ook te maken. louter en alleen met persoonlijke interresse.

rot toch gvd allemaal een eind op. en kom dan niet aan met het is mijn mening en ik mag dat zeggen. tuurlijk mag je dat zeggen, maar het getuigd in mijn ogen van het zelfde niveau als godsdienstfanaten die hun daden goedpraten door te zeggen dat het de wil van god/allah/balkende was.

maar goed het is laat ik heb een verwaarloosde griep, honger en ik wil slapen
Goed man. Ik vind dit wel leuk allemaal. Beetje zieken en iedereen gaat over de zeik. Je hebt wel gelijk eigenlijk, maar fuck it, ik ben gewoon een klootzak

Enneh, je vergelijking met godsdienstfanaten gaat best wel mank hoor, maar goed, als je uitgeslapen, volgevreten en uitgeziekt bent dan zie je dat wel. Of niet. Extreem is ook meer jezelf opblazen tijdens een Tieso concert en dat is niet echt de bedoeling.

Listen, voordat ik beschouwd wordt als de muziek Bin Laden, relax, iedereen z'n eigen muziek, is toch prachtig. Verder zal ik mijn grote bakkes houden, het was "all in good fun" en "no harm intended"...

goner...
n0_key is offline  
Oud 13 september 2003, 05:00   #106
mindtwist
Wannabe Wannabe

mindtwist's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door n0_key

Enneh, je vergelijking met godsdienstfanaten gaat best wel mank hoor, maar goed, als je uitgeslapen, volgevreten en uitgeziekt bent dan zie je dat wel. Of niet. Extreem is ook meer jezelf opblazen tijdens een Tieso concert en dat is niet echt de bedoeling.
ik zie 't bush al verkondigen... 'the war on trance'
mindtwist is offline  
Oud 13 september 2003, 11:25   #107
chrizz
.

chrizz's schermafbeelding

In komen dan negen van de 10 keer met het zelfde rijtje aanzetten met wat je dan wel zou moeten gaan luisteren:
We stellen alleen voor om ook eens andere muziek te luisteren om er in AANRAKING mee te komen, je MOET er niet naar gaan luisteren. Als ie het niet wil, dan wil ie het niet, en dan hoef ik er verder ook niks mee te maken hebben.

het is heel moeilijk om hier een antwoord op te vinden, omdat ik niet weet wat de lengte is van BigDplayboy.

Het is niet de wil van allah of een andere god, het is gewoon dat een persoon een ander persoon een stukje muziek wil laten horen om ook eens een mening over die muziek te vormen en daar is niks mis mee.

Ik ben ook niet lid van een of andere Ttt-groep (terroristen tegen trance) en met Bin Laden heb ik ook geen connnecties (voor zover ik weet). Ik ben geen , daarom zal ik me maar verontschuldigen over het ongelofelijke lijden wat ik BigDPlayboy heb aangedaan om hem met andere muziekstijlen in aanraking te komen.
chrizz is offline  
Oud 13 september 2003, 12:26   #108
EDP
elke dag pannekoeken

EDP's schermafbeelding

met de vergelijking met godsdienstfanaten bedoel ik dat men altijd zich achter een bepaalde regel, persoon of vrijheid probeert te schuilen wanneer men iets zegt. zonder bij na te denken wat ze zeggen. dat heeft niks met normen en waarden te maken die hanteer ik zelf namelijk ook niet maar alleen maar met een beetje wederzijdsrespect.
helaas.

ikzie het als een vorm van opboksen en het verkrijgen van een soort status doordat je naar bepaalde muziek luisterd en naar andere dingen niet. je zelf verheven boven een bepaalde standaard. zie het maar als dat je niet in c&a of zeeman kleren wilt lopen.

mijn betoog is niet gefixeerd ten behoeve van BigDPlayboy. maar in het algemeen. ik merk steeds vaker dat een handje vol mensen op een bepaalde manier of muziek(stromingen, personen) praten op een neerslachtige manier en ook soms op een kleinerende manier jegens andere forumleden.

muziek is ook een vorm van ontwikkeling toen ik naar muziek ging luisteren was dat voornamelijk goedkope house, in de loop der jaren ben ik me gaan ontwikkelen. dat is niet iets wat je kan pushen, maar wat van zelf gaat. iets wat ik nu prachtig vindt, vondt ik op mijn 10 jaar zwaar kut en ook andersom. natuurlijk kan je andere muziek stromingen aandragen, en zeggen van luister dit is. niks mis mee. maar in dit informatie/kazaa/tv/radio/download tijdperk komt er genoeg verschillende stijlen je heen. althans dit is bij mij zo en zal bij een ander niet anders zijn.

maar goed volgens mij is wat ik zeg redelijk vanzelf sprekend. en als laatste: ik heb het dus niet alleen over de post in deze thread, maar over een trend die ik steeds vaker bespeur op dit forum.

nu ga ik banenenmelk kopen
EDP is offline  
Oud 13 september 2003, 12:43   #109
chrizz
.

Citaat:
muziek is ook een vorm van ontwikkeling toen ik naar muziek ging luisteren was dat voornamelijk goedkope house, in de loop der jaren ben ik me gaan ontwikkelen. dat is niet iets wat je kan pushen, maar wat van zelf gaat. iets wat ik nu prachtig vindt, vondt ik op mijn 10 jaar zwaar kut en ook andersom. natuurlijk kan je andere muziek stromingen aandragen, en zeggen van luister dit is. niks mis mee. maar in dit informatie/kazaa/tv/radio/download tijdperk komt er genoeg verschillende stijlen je heen. althans dit is bij mij zo en zal bij een ander niet anders zijn.

Ik moet je toch hier gelijk in geven. Het is toch beter dat ie het vanzelf ondekt. ik wou hem alleen helpen
Ik heb ook hetzelfde meegemaakt. Een paar jaar geleden luisterde ik ook naar muziek die ik nu helemaal niks vind en andersom. Ik wil ook niet de muziekstijl "trance" helemaal afkraken, omdat er ook goede trance - nummers zijn geweest en soms nog wel eens uitkomen. Het is alleen zo dat ik steeds gekker wordt van die trance-remixjes en die simpele melodietjes op de box of tmf met weer zo'n vrouw die zingt "fly with me, in to the sky" die de hele trance scene in een kwaad daglicht stellen. Helaas had ik hetzelfde gevoel ook bij die laatste videoclip van Tiesto (simpel melodietje, enz..). Terwijl ik Flight 643 of Lethal Industry toch best goed vond. En ik luister naar bijna alle muziek, en ik schaar me heus niet achter een of andere muziekstroming zoals techno.

"natuurlijk kan je andere muziek stromingen aandragen, en zeggen van luister dit is"
dat deed ik ook en zal ik dus voortaan ook laten, want ik maak er alleen maar problemen mee.

Ik wil BigDplayboy niet kleineren of z'n muziekstroom afzeiken, als ik dit heb gedaan dan bied ik hierbij mijn excuses aan.
en nu weer terug muziek maken
chrizz is offline  
Oud 13 september 2003, 13:51   #110
BigDplayboy
Vintage lid

BigDplayboy's schermafbeelding

ok, ten eerste boeit het me niet dat jullie me afzeiken... Ten weedew:
Ik luister ECHT NIET, alleen maar naar trance!!!!
This Mortal Coil, heb ik hier ook! Geweldige muziek!
Chemcical Borthers - Heb ik ook geweldige muzike (eerder althans )
Ravel : "Pavane Pour un Infante Defunte" en "Bolero" heb ik hier ook, de klassieke versies welteverstaan, geweldige mzuiek!
"Alan Parson Project - Don't Answer me"! Geweldige muziek!
Bahamut - Destination Geweldige muziek!
Bangles - Eternal Flame (doet me denk aan dit topic wordt blijkbaar ook oneindig geflamed)
Billy Joel - Paino Man! Geweldige muziek! Ook tranen muziek trouwens, als je de boodschap begrijpt... Iets wat ik me ook nauwelijks kan voorstellen van de mensen die me hier af liggen te zeiken.
Radiohead - Creep! Geweldige muziek! Ook een goede tranentrekker...
Coldplay - Heb ik hier ook! En ja ook geweldige muziek!
Delibes Lakme - Flower Duet (klassiek) en ja, weer geweldige mzuiek!
En zo heb ik nog meer, Depeche mode, Bach, Chopin, Elvis, Chemical Brothers, Moby, Queen, David Bowie, Mozart, Ennio Morricone - Once upon a time in the West (Hoezo mega album/soundtrack), Samuel Barber, Skunk Anansie, Nirvana, tientallen nummers van Enya, Gloria Gaynor, Genensis, Handel, Ian Brown, Jocelyn Pook (MEGA), KD Lang - The air that I breath, Massive Attack - Unfinished Sympathy, Tchaikovsky, U2, UB40, Vangelis, Underworld...
Blablabla en zo kan ik nog ff doorgaan

Sjit ik luister echt wel alleen naar trance!
Maar ik ben blijkbaar wel een van de weinigen hier, die nog doorheeft dat deze thread over Tiesto gaat! Als jullie willen mogen jullie voor iedere afzonderdelijke band een thread openen en daar zal ik dan ook m'n mening laten gelden dat ik evt. bij een nummer van die band een traantje wegpink... Maar daar gaat dit topic niet over, dus beperk ik me ook tot reageren op dingen die te maken hebben met het hoofdonderwerp...

En en laatste wil ik nog zeggen: als jullie zo zlielig zijn dat jullie AUTOMATISCH AANNEMEN, dat ik alleen maar trance luister omdat ik naar Tiesto in Concert ben geweest, zegt weer genoeg over jullie eigen niveau

PS: En ja, ik ben emotioneel aangelegd, sorry dat ik menselijk overkom hierdoor!
BigDplayboy is offline  
Oud 13 september 2003, 13:59   #111
BigDplayboy
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door chrizz
In komen dan negen van de 10 keer met het zelfde rijtje aanzetten met wat je dan wel zou moeten gaan luisteren:
We stellen alleen voor om ook eens andere muziek te luisteren om er in AANRAKING mee te ko

BLABLA... NUTTELOOS GEZVERE, BLABLABLA ... BLA? ....... BALBLALBALBLALBA
...
zal ik me maar verontschuldigen over het ongelofelijke lijden wat ik BigDPlayboy heb aangedaan om hem met andere muziekstijlen in aanraking te komen.
Oja en dit als reactie op al je andere posts hier:
Jij bent nog de grootste loser van dit forum!

Maarja, da's mijn mening, niets persoonlijks hoor!
BigDplayboy is offline  
Oud 13 september 2003, 14:12   #112
chrizz
.

Ik heb er gewoon geen zin meer in, ik heb ten onrechte een verkeerde discussie opgeroepen. Ik zat over je te praten alsof je een verstandelijk gehandicapte bent die alleen maar naar trance luistert, en dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest, vergeet die posts nu maar, want ik ben er zelf ook niet tevreden over.

Ik heb nu wel genoeg gezeikt en het is ook allemaal verkeerd wat ik over je hebt gezegd, bigdplayboy.
Zullen we nu dan maar weer verder lullen over tiesto waar dit topic over gaat.
Ik heb er ook genoeg van, en ik heb jou ook geen loser genoemd.
chrizz is offline  
Oud 13 september 2003, 14:58   #113
BigDplayboy
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door chrizz
Ik heb er gewoon geen zin meer in, ik heb ten onrechte een verkeerde discussie opgeroepen. Ik zat over je te praten alsof je een verstandelijk gehandicapte bent die alleen maar naar trance luistert, en dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest, vergeet die posts nu maar, want ik ben er zelf ook niet tevreden over.

Ik heb nu wel genoeg gezeikt en het is ook allemaal verkeerd wat ik over je hebt gezegd, bigdplayboy.
Zullen we nu dan maar weer verder lullen over tiesto waar dit topic over gaat.
Ik heb er ook genoeg van, en ik heb jou ook geen loser genoemd.

Tuurlijk! Bij deze: Excuses aanvaardt! Net zo goeie vrienden

BigDplayboy is offline  
Oud 13 september 2003, 19:09   #114
Cheimoon
(Erik)

Cheimoon's schermafbeelding

Citaat:
ok behalve duitste slager dan dat is wel zo een inferieure (schrijf je dat zo?) muziekstroming
Nee, dat schrijf je zo: 'schlager'.

Citaat:
Origineel geplaatst door BigDplayboy
(...)
"Alan Parson Project - Don't Answer me"! Geweldige muziek!
(...)
Nee nee nee! Heb je toch weer niet goed opgelet! Dit is echt een saai album; als je dan toch Alan Parsons Project luistert, neem dan Tales of mystery and imagination, I robot of Eye in the sky!

(trouwens: die hits van Tieso, heeft-ie die wel helemaal zelf geschreven (dus met syntsh en al), of zijn dat ook remixes of zoiets?)

The music's playing, the notes are right
Cheimoon is offline  
Oud 14 september 2003, 18:54   #115
BigDplayboy
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door Cheimoon
Nee, dat schrijf je zo: 'schlager'.

Nee nee nee! Heb je toch weer niet goed opgelet! Dit is echt een saai album; als je dan toch Alan Parsons Project luistert, neem dan Tales of mystery and imagination, I robot of Eye in the sky!

(trouwens: die hits van Tieso, heeft-ie die wel helemaal zelf geschreven (dus met syntsh en al), of zijn dat ook remixes of zoiets?)
Ligt eraan welke hits je bedoelt
Als je bedoelt, de 3 waar hij bekend mee is geworden:
Flight 643 <-- zelf
Lethal Industry (wel aan gewekr,t maar nite alleen, DENK ik. ... kan goed dat ie 'm wel alleen heeft gemaakt)
Suburban Train <- Samen met Ronald van Gelderen (Kid Vicious)

Wat betreft die Alan Parson, ik vind dat nummer Don't Answer Me gaaf, maar de videoclip ook... Het was de eeste videoclip ooit die ik zag en dat was die van dat nummer, met zo'n stripverhaal ... Echt ruig ...

Laatst gewijzigd door BigDplayboy; 15 september 2003 om 11:58
BigDplayboy is offline  
Oud 1 oktober 2003, 09:48   #116
Beatbrother

Beatbrother's schermafbeelding

Tiesto did it again ...
Hey,

Zijn nieuwe plaat 'Traffic' vind ik echt weer

Echt klasse

Heeft iemand een idee met wat voor een synth die leadklank gemaakt is ?

Greetz Bart
Beatbrother is offline  
Oud 1 oktober 2003, 09:55   #117
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

Traffic ??

Jeezzus wat sleeeeeeecht!!!!

Zo ongelofelijk simplistisch en weer een zoveelste kloon van flight 647337... zelfde baslijn, zelfde drums, zelfde opbouw..

Maargoed de grote massa vind het goed en dat zegt dan toch ook weer wat over die grote massa...

sorry het is nog vroeg...maar het moest er effe uit...
Bass is offline  
Oud 1 oktober 2003, 10:12   #118
omc
boem

omc's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Bass

Maargoed de grote massa vind het goed en dat zegt dan toch ook weer wat over die grote massa...
Of het zegt iets over jou ...

http://www.o-man.nl - Techtrance - Hardstyle - Jump - Harddance
omc is offline  
Oud 1 oktober 2003, 10:14   #119
Beatbrother

Beatbrother's schermafbeelding

Goeiemorgend ...

Tja, maar goed dat smaken verschillen hè ...

Ik was gewoon overlaatst in de discotheek en ik wist nie dat het van Tiesto was, maar toen ze die plaat
speelden had ik iets van ... shit ... vette plaat !!
Ik ben direkt gaan vragen welke plaat het was en tja ... Tiesto

Ok, hij is simpel, maar ge moet het maar doen hè ...

Als club-plaat is m echt wel top ...

Maar Bass ... als uitdaging ... maak zelf zo ns vlug iets ...

Greetz Bart
Beatbrother is offline  
Oud 1 oktober 2003, 10:17   #120
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

ah jongens,

ik gooi gewoon de knuppel in het hoenderhok..
Bass is offline  
Discussie gesloten

Synthforum » Algemeen » Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten