Synthforum

Mededelingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11 september 2003, 17:01   #81
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Nolet
AAAAAAAARGGGHHHHH!!!!!

Een quote van het TiŽsto forum:

http://website.tiesto.com/forum/view...=asc&start=150

"Ik heb vaak zat met een brok in mijn keel geluisterd naar zijn muziek"

Een brok KOTS zal ie wel bedoelen!

Bass is offline  
Oud 11 september 2003, 18:23   #82
Nolet
verkeerd in goede staat

Nolet's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Arv
LOL!

maarwatishet.com is ook grandioos.. Wat een verhalen heeft die gast.. Super.

Ik kan wel een meet & greet regelen...kost 50 euro!!

Nolet is offline  
Oud 11 september 2003, 18:25   #83
cyan_circle
_beware of perverts_

cyan_circle's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Nolet
Ik kan wel een meet & greet regelen...kost 50 euro!!

vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo!

een keertje... niet morgen trouwens, maar ik moet 'm een keer aanraken

elk goed forum heeft een chagrijnige, sarcastische zeikerd nodig

gear: aimee alexa alley alyssa amber ambra angel april aria avy azlea brianna brittney carmen cassidey chasey cherokee cheyenne chloe chrissy daisy daniella devon erica gina hannah inari jaden jasmine jelena jenna jesse jill kate katrin kaylee kelli kendra krystal kyla kylie lisa luna lynn mason melissa monica monique nakita natasha nikita nikki paizley penny raylene sky sondra stacy sunny suzette sweet taylor teanna tera terri tess veronika zdenka zoe
cyan_circle is offline  
Oud 11 september 2003, 18:33   #84
Nolet
verkeerd in goede staat

Nolet's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door cyan_circle
vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo! vrimibo!

een keertje... niet morgen trouwens, maar ik moet 'm een keer aanraken
Morgen is er zekers weer vrimibo. Als je je dan door de walgelijke stank heen kan slaan mag je 'm denk ik wel aanraken...
Nolet is offline  
Oud 12 september 2003, 15:35   #85
BigDplayboy
Vintage lid

BigDplayboy's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door mindtwist
hoe weet jij dit allemaal?
Ik woon in kenniswijk...

PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert. En misschien dat jullie dat allemaal idioot of lachwekkend vinden of me nu een loser vinden, maar laat mij dan op z'n minst er van genieten. Dat jullie er geen zak aanvinden, dat boeit me niet, maar ik heb wel respect voor jullie muziekstijlen en ik hoop dat er op z'n minst wederzijds respect bestaat...

Verder mogen jullie flamen wat jullie willen hier
BigDplayboy is offline  
Oud 12 september 2003, 15:43   #86
EDP
elke dag pannekoeken

EDP's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik woon in kenniswijk...

PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert. En misschien dat jullie dat allemaal idioot of lachwekkend vinden of me nu een loser vinden, maar laat mij dan op z'n minst er van genieten. Dat jullie er geen zak aanvinden, dat boeit me niet, maar ik heb wel respect voor jullie muziekstijlen en ik hoop dat er op z'n minst wederzijds respect bestaat...

loser

tja muziek is emotie en muziek is smaak en daarvalt nou eenmaal niet over te twisten schijnt het.
ik vindt het trouwens zowie zo verkeerd om bepaalde muziek stijlen tot minderwaardig te bestempelen. dat gebeurt hier ook helaas te vaak door een paar personen.

ok behalve duitste slager dan dat is wel zo een inferieure (schrijf je dat zo?) muziekstroming
EDP is offline  
Oud 12 september 2003, 15:59   #87
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

Tja een brok...

Een paar uitgekiende akkoordwisselingen hebben dat effect al , dus iedereen kan brokken met F - Am..
Bass is offline  
Oud 12 september 2003, 16:37   #88
metatron
Als er maar Dist. opzit

metatron's schermafbeelding

Over Tiest gesproken, weet je wat die gasten van het MOH forum denken, dat ie de mystery gast op Thunderdome is

Hoe het komt dat het verboden is, terwijl het zo allemachtig lekker is ? Ik zal je zeggen waarom dat zo is. Omdat je teveel ziet als je high wordt, daarom. Je kijkt overal doorheen. Als je high bent doorzie je al die trucjes en leugens en de hele rotzooi. Je kijkt er dwars doorheen en je ziet de waarheid."
metatron is offline  
Oud 12 september 2003, 16:49   #89
chrizz
.

chrizz's schermafbeelding

Citaat:

PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert.
Als je van zijn muziek een brok in je keel krijgt ben je wel erg emotioneel aangelegd. Als je nu zou luisteren naar een nummer van coldplay, neem nu het nummer "the scientist" of "amsterdam" dan zou je in principe 5 dagen achter elkaar zijn aan het huilen totdat al het vocht uit je lichaam is.

[Magik Muzik remixes: brrr, doet me denken aan dat verschrikkelijke programma.]
chrizz is offline  
Oud 12 september 2003, 17:09   #90
Nolet
verkeerd in goede staat

Nolet's schermafbeelding

Citaat:
Ik woon in kenniswijk...

Maar was het nu een brok kots of niet? En waren die traantjes van de pijn aan je oren?
Nolet is offline  
Oud 12 september 2003, 17:29   #91
chrizz
.

hij, we moeten BigDplayboy niet teveel afzeiken, ik denk dat ik weet wat het probleem is van BigDplayboy. Hij heeft nog nooit naar andere muziek geluisterd dan naar trance van Tiesto en het gezever van de Jostiband (Dat maak ik op, omdat hij zoveel weet over Tiesto) Luister eens naar Underworld of eerder genoemd door mij Coldplay (en misschien zijn er synthforumleden die nog meer goede bands kunnen opnoemen) ER GAAT EEN WERELD VOOR JE OPEN
chrizz is offline  
Oud 12 september 2003, 17:41   #92
n0_key
wazzaaa!

n0_key's schermafbeelding

Tja sorry hoor, ik sta open voor dingen, maar als je gaat pinken bij het ultieme voorbeeld van emotionele en muzikale vervlakking in de nederlanden, dan moet je jezelf, als je bent bijgekomen de laatste aflevering van sesamstraat, toch serieus afvragen of je die leuke gekleurde piletjes nog wel zo vaak moet slikken... De emotionele diepgang van een bevroren visstick heet dat.

Waag jezelf dan bijvoorbeeld ook maar niet aan Tim of Jeff Buckley, This Mortal Coil, Joy Division, P.I.L., Trisomie 21, Eels, Sixteen Horsepower, Three Fish, Stabbing Westward en PJ Harvey, want dan is een dwangbuis dichtbij...

Zo, mijn suikerspiegel is ook weer op peil...

goner...
n0_key is offline  
Oud 12 september 2003, 17:41   #93
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

Van Underworld krijg ik ook geen brok ...
Bass is offline  
Oud 12 september 2003, 17:42   #94
Bass
Gedeactiveerd account

Bass's schermafbeelding

Ik krijg een brok bij "My immortal" van Evanescence...
Bass is offline  
Oud 12 september 2003, 17:43   #95
chrizz
.

Citaat:
Origineel geplaatst door Bass
Van Underworld krijg ik ook geen brok ...
nee, dat klopt, het was een voorbeeld van GOEDE muziek, van coldplay krijg ik trouwens wel een brok (en in dit geval geen kots of havermout)
chrizz is offline  
Oud 12 september 2003, 17:49   #96
Nolet
verkeerd in goede staat

Nolet's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door n0_key

Waag jezelf dan bijvoorbeeld ook maar niet aan Tim of Jeff Buckley, This Mortal Coil, Joy Division, P.I.L., Trisomie 21, Eels, Sixteen Horsepower, Three Fish, Stabbing Westward en PJ Harvey, want dan is een dwangbuis dichtbij...

Zo, mijn suikerspiegel is ook weer op peil...
JA JA JA JA !!!!!! Tim en Jeff!!!!

JA JA JA JA !!!! Joy Division (ik draag nu reeds 3 dagen achterelkaar mijn spanky "Unkown pleasures" T-shirt!!!

JA JA JA JA !!!! Sixteen Horsepower!!! (Zwaar godsdienstelijke rednecks!! Die trouwens ook een cover doen van Joy Division op hun beste live-album "Hoarse")

JA JA JA JA !!!!! P.J. Harvey........Is this Desire en Song from the sea etc. zijn ongeveer de 2 mooiste albums die ik heb!!

Ik krijg trouwens alleen een brok van "de Vlieger"....
Nolet is offline  
Oud 12 september 2003, 17:56   #97
Pjotr G
funky lid

Pjotr G's schermafbeelding

Je gaat iemand toch niet fokking afrekenen op welke muziek hem een brok in de keel geeft?!?

Als die mooie stringsounds (want dat zijn het vaak), met mooie akkoordenschema's (want dat zijn het vaak, al dan niet gejat), je ff in extase kan brengen.....en wat anti-hedendaagse-trancers "keuren dat af"....dan krijg ik een brok in mijn keel....van kots wel te verstaan.

En als bigbplayboy zich ook maar een fuck zou aantrekken van wat jullie daarover te zeggen hebben.....zou ie dan niet juist een oppervlakkige meeloper zijn?

Maar dat vind ik maar.

All rhythm evolves around the kick...
Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m
Pjotr G is offline  
Oud 12 september 2003, 18:04   #98
chrizz
.

Citaat:
Origineel geplaatst door Pjotr G

En als bigbplayboy zich ook maar een fuck zou aantrekken van wat jullie daarover te zeggen hebben.....zou ie dan niet juist een oppervlakkige meeloper zijn?
We zeggen alleen maar dat ie ook eens naar andere muziek moet luisteren als Tiesto, dan hoeft hij nog geen meeloper te zijn of te worden.
Als ie die andere muziek niet niet leuk vind dan blijft ie maar gezellig met een brok in zijn keel luisteren naar de hitjes van Tiesto & Friends.

I don't care. het is zijn mening, ik vind alleen dat ie z'n horizon eens moet verbreden.

Maar dat vind ik maar.
chrizz is offline  
Oud 12 september 2003, 18:06   #99
mindtwist
Wannabe Wannabe

mindtwist's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Bass
Ik krijg een brok bij "My immortal" van Evanescence...
luister ik heel vaak.. overwoog ook even van.. 'misschien zou't vet zijn als ik d'r dit en dat mee dit...'..
maar realiseerde me gelukkig op tijd dat je dit soort mooie tracks in hun waarde moet laten en niet aan gaan sleutelen
mindtwist is offline  
Oud 12 september 2003, 18:06   #100
n0_key
wazzaaa!

n0_key's schermafbeelding

Citaat:
Origineel geplaatst door Pjotr G
Je gaat iemand toch niet fokking afrekenen op welke muziek hem een brok in de keel geeft?!?

Als die mooie stringsounds (want dat zijn het vaak), met mooie akkoordenschema's (want dat zijn het vaak, al dan niet gejat), je ff in extase kan brengen.....en wat anti-hedendaagse-trancers "keuren dat af"....dan krijg ik een brok in mijn keel....van kots wel te verstaan.

Maar dat vind ik maar.
Koel man, relax, een beetje cynisch grappen moet kunnen. Inderdaad, iedereen moet luisteren wat ie wil, maar vervolgens hang ik daar in sommige gevallen zeker wel een waarde oordeel voor mezelf aan.

99% van de peoples die brokjes -van emotie, voor de duidelijkheid - krijgt van ons aller vriend Tijs, daar hoef ik niks mee, snappie? Ander referentiekader ofzo. Ik heb niet zo'n behoefte om elkaar te kennen als er traantjes van emotie vloeien bij Tiesto.

Maar nogmaals, een beetje zeiken en zieken is leuk, en daar is dit gewoon DE draad voor Echt te makkelijk, trance, Tiesto en bevroren vissticks

goner...
n0_key is offline  
Discussie gesloten

Synthforum » Algemeen » Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten