Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 mei 2017, 14:26   #21
Pimpampeter
Muziekfabriek

Pimpampeter's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elbee Bekijk bericht
Iedereen blij met cubase 9?
Ik wil ook wel over. Met name die undo uitbreiding lijkt me handig. Ik zit nog op 7.5 dus ik pak een flinke upgrade mee
250 euro...als ik zie dat je voor 400 euro een volledige versie nieuw koopt hier op de marktplaats dan wordt het verschil wel klein. Maar ik zal het er niet om laten...
Heb t gekocht. En draai op 7.5. Tot vrij recent was 9 echt een grote bug-bak maar nu schijnt het wel mee te vallen. Als je 7.5 hebt, en je hecht waarde aan stabiliteit: niet overstappen. Op een 9 license kun je trouwens wel 8 of 8.5 draaien. Alhoewel we dat hier ook nooit 100% stabiel hebben gekregen...

Produceren, veel en vaak!
Pimpampeter is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2017, 23:55   #22
Elbee

Ik heb vorig weekend de update in de Steinberg shop aangeschaft.

Helaas krijg ik mijn licentie niet van 7.5 naar 9 geactiveerd op de dongle. Het proces blijft eindeloos hangen bij het upgraden van de licentie. Van alles geprobeerd maar geen succes. Steinberg support via het ticket systeem gecontact maar na een week nog geen enkele reactie.

CB 7.5 mekkert bij het opstarten nu steeds over allerlei nieuwe content zonder licentie door de CB9 installatie op mijn DAW.

Last van bugs heb ik dus in ieder geval niet want ik kan de nieuwe versie niet eens gebruiken...

See me on Elbeeization
Elbee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2017, 09:34   #23
arnomusicman
Radiation!

arnomusicman's schermafbeelding

Balen zeg!
Heb je de nieuwste versie van de eLicenser software er op staan? En zo ja, en daar gaat het mis, dan misschien juist de vorige versie?

Oorspronkelijk geplaatst door Elbee Bekijk bericht
Ik heb vorig weekend de update in de Steinberg shop aangeschaft.

Helaas krijg ik mijn licentie niet van 7.5 naar 9 geactiveerd op de dongle. Het proces blijft eindeloos hangen bij het upgraden van de licentie. Van alles geprobeerd maar geen succes. Steinberg support via het ticket systeem gecontact maar na een week nog geen enkele reactie.

CB 7.5 mekkert bij het opstarten nu steeds over allerlei nieuwe content zonder licentie door de CB9 installatie op mijn DAW.

Last van bugs heb ik dus in ieder geval niet want ik kan de nieuwe versie niet eens gebruiken...

Arno
Rise to yourself

Synths: Alesis QS8.1, Yamaha CS6x, Roland R-70, Korg Wavestation SR + NS5R
Software: Windows 10 64-bit, Cubase Pro 9, WaveLab Pro 9, div. VSTi's
PC: i7-980 6-core,, 24GB RAM, 2xSSD, 3xHDD
Interfaces: Echo AudioFire12, MOTU MicroLite
Controllers: Steinberg cc121, Frontier Design Tranzport, Behringer BCF2000
Mixer: Soundtracs Topaz Project 8 48ch
De complete setup: www.amps-recordings.nl.

Cursussen Cubase en studio advies, ook op locatie
Facebook
arnomusicman is nu online   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2017, 22:58   #24
Elbee

Ah ja thanks, die post was alweer even geleden. Het is uiteindelijk allemaal opgelost door op advies van Steinberg een nieuwe elicenser aan te schaffen. De oude modellen kunnen blijkbaar problemen geven (zijn trager). Ik had twee oude modellen en heb er één vervangen waarna de update wel lukte.

Dus ik werk ondertussen fijn met CB9 en tot nu toe weinig problemen gehad.

See me on Elbeeization
Elbee is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Synth Software » Updates

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten