Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 09:08   #59
MadR
nautica

MadR's schermafbeelding

Je bent nog niet echt wakker. Ik heb normaal bijgedragen aan deze draad. Lees maar terug. En narcisme? Mijn post waar jij op reageerde begon gewoon heel netjes met 'ik denk'

Niks opleggen of wat dan ook. Jij bent het vervolgens niet met mij eens. Dat is heel wat anders.

En leuk hoor delays etc maar luister gewoon naar die nieuwe versie van die track van hem. Heeft het iets opgeleverd? Nee ik hoor nog steeds niks qua pseudo 'sub laag' op mijn macbook. Ja 3 mini farts aan het begin. En vervolgens hoor ik geen verschil.

Mag ik dan niet concluderen dat het niet zoveel effect heeft bij sub laag? Of ben ik dan weer narcistisch aan het opleggen/puristisch of clownesk aan het doen?

En ik heb nog even die post van je bekeken waar je vindt dat ik kort door de bocht ben. Wat je daar over techno tracks, kleine speakers en sublaag beweert klopt gewoon niet. Mix technisch sluit het helemaal niks uit voor techno tracks op grote systemen. En ik heb uitlegt dat dat met sublaag dus niet zo werkt. En ook dat heb je niet weerlegt.

En prima dat je op de man speelt. Kan ik prima hebben maar je komt slimmer over door op de bal te spelen.

*neemt nog wat virtuele cola en chips*

Ghetto Love !
MadR is offline   Met citaat reageren