Discussie: Yamaha Genos
Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2017, 18:00   #30
MrBoembas

Ik ging zelf ook altijd trouw naar de demonstraties bij Oostendorp en heb Bert Smorenburg, Michel Voncken, Peter Baartmans en Marco Riedijk en nog vele andere gezien. De Laatste demo die ik live heb gezien van Bert Smorenburg was vorig jaar op de Yamaha Montage, leuke demo was dat Gezellige sfeer en na afloop nog op de foto

Michel Voncken en Peter Baartmans zijn wel gelijk aan elkaar, althans Peter Baartmans heeft in zijn demo's veel weg van Hans Liberg de zelfde grappen en grollen.

Peter Baartmans kan ook heel mooi klassiek spelen, en Michel Voncken is meer op de Elvis toer vind ik.

Marco Riedijk, die ken ik heel goed persoonlijk na Yamaha heeft hij nog even Korg gedemonstreerd en nu werkt die in een Muziekwinkel in Den Haag.

Ik ga nog even wachten met de Genos te beoordelen tot ik Peter Baartmans heb horen spelen op de Genos, dan pas weet ik of de Genos bij mij past of niet. Ik vind Martin Harris een minder goede demonstrateur maar dat is mijn persoonlijke mening daarom wil ik hem eerst nog even bij Peter Baartmans horen (liefst live) en anders door Menno Beijer ofzo.
MrBoembas is offline   Met citaat reageren