Los bericht bekijken
Oud 8 december 2016, 09:20   #9
liquidthrust
Onverbloemd

liquidthrust's schermafbeelding

Weer iemand de dupe van Paypal. Kan behoorlijk vervelend zijn als een koper enkel wil werken met Paypal, met heel die buyer protection zooi. BANKOVERSCHRIJVING, heerlijk toch? En lekker veel vertrouwen in de medemens.

En als ze die Western Union nu eens wat veiliger maken dan gaan mensen mij niet meteen melden bij de Politie of Interpol als ik effe vermeld om het te gebruiken voor het gemak wegens absolute irritatie tegenover Paypal...

.. misschien wel duidelijk dat ik kopen en verkopen via het internet beu ben.

Paypal doet er alles aan om je geld vast te houden of om je te verdenken van iets, dat laatste is dan ook een excuus om je geld vast te zetten, en er lekker op te verdienen. Effe goed doorzeiken door die robots in dat callcenter en zo'n supervisor bij zijn nekvel vastgrijpen.. Dat er wat beweging komt in je account. Lekker de boel 26 dagen vasthouden wegens verdachte transactie voor een speelgoedauto voor mijn neefje.. geldwolven..

"Music on tape is not something you hear but something you feel. You feel it through bone and mass inductance, beyond the range of hearing." - Rupert Neve -
liquidthrust is offline   Met citaat reageren