Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2017, 01:08   #624
King Fred II
Vintage lid

King Fred II's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door smackos Bekijk bericht
tja ik weet het niet hoor... ik bedoel dan zou iedereen die op een vliegveld werkt in dit komplot zitten, en alle piloten, alle technici, dat moeten mensen toch merken en aan de grote klok hangen... Van alle conspiracy theorien is dit wel de meest vermakelijkste, misschien na de flat earth theorie das toch ook een klassieker binnen het genre.

maar goed leuk nummer verder zoals gewoonlijk King Fred II
Het is maar de vraag of er in zulke vliegtuigen wel passagiers zitten en of ze dus ooit wel op een gewoon vliegveld landen.
De bewijzen zijn veel te talrijk om zomaar als een nietszeggend complot opzij te worden geschoven. Ik heb wel eens chemtrails gezien die abrupt beginnen of eindigen. Dat kun je nooit verklaren als waterdamp dat uit de motoren komt. Heeft het vliegtuig in kwestie dan soms motorloos gevlogen? Want de verklaring die ik wel eens heb gehoord dat "die strepen alleen in bepaalde luchtlagen zichtbaar zijn" klopt niet; dan zou zo'n streep geleidelijk aan zichtbaar moeten worden en niet abrupt.
En als je naar zo'n vliegtuigstreep kijkt en blijft kijken, zie je dat die streep breder wordt (uitwaaiert) en uiteindelijk verwordt tot wat men sluierbewolking noemt.
Er zijn verscheidene theorieŽn over waarom ze dat doen. De meest plausibele is, dat ze het weer ermee beÔnvloeden. Maar er kan ook mťťr achter zitten, of iets anders.

Zo, en nu aub geen discussie meer over het niet-muzikale gedeelte van dit onderwerp, want daar is dit forum niet voor.
King Fred II is offline   Met citaat reageren