X

Opera samples op CD

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Opera samples op CD

Hallo,

Wie weet waar ik samples van operastemmen kan vinden, op CD of via internet. Tot nu toe kan ik niet veel vinden. Ik heb ze nodig bij mijn opera "Jupiter Mission" waarmee ik momenteel bezig ben. Heb wel op de soundpool dvd's van Magix samples zitten, maar daar zit dus copyright op dus die kan ik niet gebruiken.
    W.A.H.-Studio:
    HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
    SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

www.phochos.bandcamp.com www.phochos2.bandcamp.com
    www.orionrecords.vpweb.nl

Ik weet niet of het precies is wat je zoekt, maar kijk eens naar Symphonic Choirs van East West. http://www.soundsonline.com/Vocals
    Arno
    Rise to yourself

Synths: Alesis QS8.1, Yamaha CS6x, Roland XV-5050 + R-70, Korg Wavestation SR + NS5R
    Software: Windows 10 64-bit, Cubase Pro 9.5, WaveLab Pro 9.5, div. VSTi's
    PC: i7-980 6-core,, 24GB RAM, 2xSSD, 3xHDD
    Interfaces: Echo AudioFire12, MOTU MicroLite
    Controllers: Steinberg cc121, Frontier Design Tranzport
    Mixer: Soundtracs Topaz Project 8 32ch inline
    De complete setup: www.amps-recordings.nl.

Cursussen Cubase en studio advies, ook op locatie
    Facebook

Comment

Dank voor je antwoord, ga even bekijken of het iets is voor me.
      W.A.H.-Studio:
      HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
      SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

Comment

En hier kan ook vast iets van je gading tussen staan. B.v. de Voices of Gaia - Francesca Genco (solo mezzo sopraan).
        https://www.bestservice.com/virtual_...ts/vocals.html
        Arno
        Rise to yourself

Synths: Alesis QS8.1, Yamaha CS6x, Roland XV-5050 + R-70, Korg Wavestation SR + NS5R
        Software: Windows 10 64-bit, Cubase Pro 9.5, WaveLab Pro 9.5, div. VSTi's
        PC: i7-980 6-core,, 24GB RAM, 2xSSD, 3xHDD
        Interfaces: Echo AudioFire12, MOTU MicroLite
        Controllers: Steinberg cc121, Frontier Design Tranzport
        Mixer: Soundtracs Topaz Project 8 32ch inline
        De complete setup: www.amps-recordings.nl.

Cursussen Cubase en studio advies, ook op locatie
        Facebook

Comment

Heb bij Bax shop een mooi programma gevonden met Gregoriaanse stemmen die je zelf ook helemaal op kunt bouwen dmv woorden te formeren die dan op de juiste manier zingen. Pakket is wel 189 eiuro, dus dat wordt even sparen voor me.

Phochos
          Laatst gewijzigd door phochos , 16 november 2017, 11:14. Reason: Foutje bij typen
          W.A.H.-Studio:

Comment

Of zet eens de korte golf radio aan. Instant lo-fi Oostblok opera !

Comment

Ik ga voorlopig aan de slag met de vroegste Magix Soundpool cd's, die copyright vrij zijn. Daar zitten ook mooie koren op. Ik ga dat toch gebruiken om de vier composities die ik gemaakt heb aan elkaar vast te knopen tot een groot nummer.

De Gregoriaanse samples komen begin volgend jaar dan wel, heb toch plannen om meer opera's te gaan maken in 2018 en 2019.
              Laatst gewijzigd door phochos , 17 november 2017, 13:30. Reason: Vergeet iets te typen
              W.A.H.-Studio:

Comment

Working...
              X