Announcement

Collapse
No announcement yet.
X

Zoek Ctrlr 5.2.120 voor Mac

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Zoek Ctrlr 5.2.120 voor Mac

Heeft iemand Ctrlr 5.2.120 voor de Mac op zijn computer staan? Kan alleen een nieuwere op de site downloaden, en die werkt niet meer op OSX 10.6.8. Bovenstaande versie zou wel moeten werken.
    DWDXDMRXRMXR-80007501518

Ik heb twee DMG's in m'n download-map staan uit 2015. Zal ze ff beschikbaar maken...
    weerstand en spanning
    The Robot Is Your Friend
    It resides somewhere in the circuit boards and behind the faceplates, and is unlikely to ever be found in the more logical world of the contemporary digital audio workstation.

Comment

ze staan (tijdelijk) hier. Geef je even een berichtje als je ze hebt gedownload?
      weerstand en spanning
      The Robot Is Your Friend
      It resides somewhere in the circuit boards and behind the faceplates, and is unlikely to ever be found in the more logical world of the contemporary digital audio workstation.

Comment

Graag gedaan hoor, en na problemen van TS nogmaals aangeleverd! Geen bedankje, geen terugkoppeling. Beetje apart, hoe vanzelfsprekend het gevonden wordt dat iemand een uur de tijd neemt voor jouw probleem.

Ik deed het deze keer nog met plezier, overigens.
        weerstand en spanning
        The Robot Is Your Friend

Comment

Net voor alle zekerheid ook gedownload. Dank!

Comment

Ik heb ook even gedownload, thanks!!
            Ctrlr-5.2.100 werkte niet voor mij maar die andere wel!

Comment

Working...
            X