X

Wat is ''the best looking synth'' ever.

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

intiem:
    Bijgevoegde bestanden
    "FILTER MAINTENANCE- After every 100 hours of operation apply a sine wave to the output of the FILTER to back flush the trapped overtones to unclog your filter." - (EML 101 Manual)

Comment

De Ensoniq VFX "ademt" gewoon EBM industrial :

Comment

Geen synth maar een sampler

De Akai S1000 KB
        Bijgevoegde bestanden

Comment

Best strak dat wit ja.

Comment

ik weet het niet hoor die akai s1000 is net een synth met een waterhoofd
            Site

Comment

Originally posted by Digimod View Post
              Geen synth maar een sampler

De Akai S1000 KB
              aka de Potvis
              Analog Resistance Website
              Analog Resistance Youtube

Comment

Tja.. je moet al dat geheugen toch ergens kwijt... er staat 1000KB op, dat is iets minder dan 1MB...

Comment

Beste Bass, het was niet m'n bedoeling om Sinew1958's topic te ''kapen''.
                  Ik had er echt geen flauw benul van dat er ooit al in een ver verleden een dergelijk topic
                  met hetzelfde onderwerp heeft bestaan
                  Sorry, wordt wel eentonig zo.

Comment

2600
                    Gear: Twee paar oren.

Comment

Originally posted by analogica View Post
                      Beste Bass, het was niet m'n bedoeling om Sinew1958's topic te ''kapen''.
                      Ik had er echt geen flauw benul van dat er ooit al in een ver verleden een dergelijk topic
                      met hetzelfde onderwerp heeft bestaan
                      Sorry, wordt wel eentonig zo.
                      Kan gebeuren toch, daar hebben we o.a. mods voor (die voegen dat misschien wel even samen).

Comment

Originally posted by KLS View Post
                        Best strak dat wit ja.
                        Mja ik weet dat het een gigantisch onding is. Maar ik vind het ook een geweldig uitziend apparaat. Heb deze jaaaaaren geleden ooit eens bij Saris gezien (jaja toen het nog bestond in r'dam) en er altijd eentje willen hebben ondanks het feit dat het een volstrekt onbruikbaar ding is in mijn setup :-) Gelukkig heb ik tegenwoordig twee MX1000 midi masterkeyboards uit dezelfde lijn om mijn lichtgrijzeklavierenfetish te bevredigen :-)
                        "So the important thing to remember is: it IS possible to record a piece of music without an organ on it. But it won't be as good." - Blodwyn P. Teabag

Evilcat

Comment

Pfff.. zoveel eigenlijk...

WAVE, Voyager Electric Blue, D-50 (jeugdsentiment speelt mee.. ), Xpander, Virus (K)C, NordLead3,... etc. etc.

En deze ook wel..

Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

therapie

Comment

Originally posted by RSB View Post
                            Das ni egt 'n sint heu!
                            Er staat toch tussen haakjes best looking synth ever.
                            Gratis en voor niks.

Originally posted by Boelie035
                            Jij mag niet in Amersfoort komen, ben ik gelijk mijn fiets kwijt.

Comment

Alesis Ion is best een mooi design
                              Citaat van Elbee: Een song zonder autotune is als een selfie zonder filters.

Comment

]
                                AVB Music Productions
                                Bandcamp
                                Youtube

Comment

Niet zo liegen Unic. die vind jij namelijk helemaal niet mooi
                                  Analog Resistance Website
                                  Analog Resistance Youtube

Comment

Yamaha GX1
                                    Bijgevoegde bestanden
                                    W.A.H.-Studio:
                                    HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
                                    SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

www.phochos.bandcamp.com www.phochos2.bandcamp.com
                                    www.orionrecords.vpweb.nl

Comment

Het is best wel bijzonder, zoveel mensen, zoveel smaken
                                      Maar op deze manier zullen we nooit weten welke echt de mooiste is.
                                      Misschien wordt het daarom tijd voor een synthcontest, dan pikken we er een aantal uit en vervolgens kun je dan je favoriete keus kenbaar maken
                                      De synth met de meeste stemmen is dan voorlopig de ''best looking synth'' van het moment (tot er weer een volgende wordt gehouden).
                                      Het is maar een idee?

Comment

Ik volg jouw voorkeur: ik vind de SH-5 er het meest bruut, indrukwekkend, knoppendraaiend, "synth" uitzien. En dat terwijl hij toch een zekere elegantie heeft; je ziet -of het lijkt erop- dat er over de looks ook even nagedacht is.

Hoewel ik de Moog Sonic V ook erg leuk vind.

Eigenlijk heb ik algemeen een zwak voor synths met rechtopstaand gedeelte, "lab looks", maar toch eleganter vormgegeven dan een brute modular. Niet dat ik zelf zo'n synth in huis heb.
                                        ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

De NL3 natuurlijk, met de briljante led-krans-endless-rotary-knobs

vooral in het donker

Comment

Working...
                                          X