X

Wat is ''the best looking synth'' ever.

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Soundcloud

Youtube

Comment

korg polysix
      minimoog voyager oldschool

Comment

Compleet Roland System 100

Comment

Wiard 300 is absoluut de mooiste.
          I don't need the gear, the gear needs me http://www.mono-poly.nl

Bringing you the best in electronic live music.www.noodlebar.org

Comment

Stereotiepe knoppenbak: Polysix
            Wasdadingdaarbak: MS20
            Stereotiepe digisynth: D50
            Indrukwekkend: JD800
            ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Ik blijf de Waldorf Wave toch de mooiste synth EVER vinden

---FOURIER---

Ik geef les in:
              Logic Pro X
              Ableton Live
              Max MSP
              Max For Live
              Sibelius
              Klanksynthese
              Eurorack & Synths programmeren
              Compositie & Productie

Interesse??? Check mijn website voor meer info!

Comment

Over smaak valt te twisten. Ik vind de Prophet 5 heel mooi:

En de Korg Monologue omdat hij zwart is, lijkt op een Atari 2600 en er zit een oscilloscoop op!

Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

leuk alternatief voor een dx-7.

Ook leuk:

BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Erm eh ja het schijnt dat ik het echt niet mag zeggen of vinden zelfs.
                    Maar ik vind die Venom van M-audio eigenlijk best wel mooi.
                    En nu dus niet meer stiekum!

Ik heb dan ook wel een dingetje voor oranje/wit
                    Dada

Comment

Virus TI2. Prachtige kleur, knappe afwerking, dat wit/lichtgrijs lijntje langs de zijpaneeltjes.

Roland V-Synth GT. Stijlvol ruimteschip.

Korg MicroKorg, the original. Het kleurpalet, de houten afwerking, de knoppen, het schattig formaat.

Niet supermooi maar wel intrigerend, beetje een guilty pleasure zeg maar: Korg Poly-61.
                      I smell like I sound

Comment

Het is wel duidelijk dat veel synth liefhebbers een verschrikkelijke wansmaak hebben.
                        Wat een hoop lelijke bakken komen er voorbij in deze draad zeg

De meeste synthesizers zijn ronduit lelijk.
                        Eerlijk gezegd heb ik altijd maar één synth echt mooi gevonden en dat is de Roland Jupiter 8

Hoewel, als ik er zo eens naar kijk is dat zelfs ook maar een wanstaltig monster en vind ik de Jupiter 6 toch mooier.

Ik heb die gehad en in het donker is die ook erg mooi met al die blauwe lampjes.
                        Maar ook best wel weer een bakbeest.. Misschien toch maar een Casiootje dan:

Comment

Ik ga breken met het topic.

Deze kon ik meenemen bij een forumlid van de week. Wit, grijs en licht blauw is een top combo. Heel basic en die bijna tropische oceaan blauw is mijn favoriete kleur.

Gaat zo nog aan een test onderworpen worden.

Laatst gewijzigd door MadR , 19 mei 2017, 10:27. Reason: Jpg ipv url
                          Ghetto Love !

Comment

Ah leuke bakjes heb ze allebei gehad de 707 en 727, erg leuk om mee te jammen. Heb ze eruit gedaan omdat ik ze niet meer gebruikte en als ik de sounds nodig had het toch al samples waren dus veel verschil zat er niet in om een sample te pakken of de orignele, net is geen analoge 808 of 909. Maarja, die sequencer en volume sliders maakte het toch wel hele leuke jambakjes. Dat is ook precies de reden waarom ik spijt heb dat ik ze wg heb gedaan, de sounds hoef je het niet voor te doen, maar de sequencer en de eenvoud om wat mee te jammen met wat andere bakjes aan een mixer is erg leuk. Maarja als ik ze nog wel had stonden ze waarschijnlijk al die jaren niks te doen. Erg leuke bakjes, en jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had ze destijds allebei samen voor 350 in mintstaat gekocht zonder krasjes of wat dan ook en uiteindelijk weg gedaan aan een synthforum handelaar voor 550 die ze weer meteen op eBay ging zetten en er zijn marge weer op ging verdienen.

Comment

Originally posted by anoniempje View Post
                              Ah leuke bakjes heb ze allebei gehad de 707 en 727, erg leuk om mee te jammen. Heb ze eruit gedaan omdat ik ze niet meer gebruikte en als ik de sounds nodig had het toch al samples waren dus veel verschil zat er niet in om een sample te pakken of de orignele, net is geen analoge 808 of 909. Maarja, die sequencer en volume sliders maakte het toch wel hele leuke jambakjes. Dat is ook precies de reden waarom ik spijt heb dat ik ze wg heb gedaan, de sounds hoef je het niet voor te doen, maar de sequencer en de eenvoud om wat mee te jammen met wat andere bakjes aan een mixer is erg leuk. Maarja als ik ze nog wel had stonden ze waarschijnlijk al die jaren niks te doen. Erg leuke bakjes, en jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had ze destijds allebei samen voor 350 in mintstaat gekocht zonder krasjes of wat dan ook en uiteindelijk weg gedaan aan een synthforum handelaar voor 550 die ze weer meteen op eBay ging zetten en er zijn marge weer op ging verdienen.
                              Goedkoop zijn ze niet meer nee. En jammer dat je ze weg heb gedaan.

En dit is een 12 bitter met oude converters. Als je het verschil met samples niet hoort, ben ik toch geneigd te zeggen dat je hem dan ook niet echt waard ben. Zelfde als bij leuke en mooie vrouw.

Frappant dat handelaren soms dit beter begrijpen dat iets uniek klinkt dan muzikanten.

Zie ook TR 909 hats met TR step sequencer. Eigen sound.

Riep ik 10 jaar geleden ook maar toen vonden veel mensen die hats uitgekauwd. Tijd en perceptie zijn toch wonderlijk tussen wat grote groepen mensen vinden en de realiteit van o.a. markt.

Ghetto Love !

Comment

Nord lead 1
                                Bijgevoegde bestanden

Comment

[QUOTE=AdDM;1958305]

Wat is dat?

Comment

Waldorf Q is toch wel de mooiste:

Comment

Originally posted by Benno;
                                      Originally posted by AdDM View Post

Wat is dat?
                                      Yamaha GS-1
                                      BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Als we dan aan de schattige Casiootjes gaan:

Echte synth, met ADSR. Je zou het niet zeggen.
                                        DWDXDMRXRMXR-80007501518

Comment

Originally posted by MadR View Post
                                          Goedkoop zijn ze niet meer nee. En jammer dat je ze weg heb gedaan.

En dit is een 12 bitter met oude converters. Als je het verschil met samples niet hoort, ben ik toch geneigd te zeggen dat je hem dan ook niet echt waard ben. Zelfde als bij leuke en mooie vrouw.

Frappant dat handelaren soms dit beter begrijpen dat iets uniek klinkt dan muzikanten.

Zie ook TR 909 hats met TR step sequencer. Eigen sound.
                                          Oke, afgaande op jouw verhaal zijn mijn oren duidelijk minder als de jouwe. Ik wil eigenlijk ook niet zo snobistisch overkomen als dat jij nu wel doet, of je bent erg blij met je aankoop en verdedigt dat voor jezelf dat kan natuurlijk ook. Maar, ik wil de 707 en 727 ook niet af kraken ik gaf alleen aan dat ik de bakjes en sequensen als een gemis zie, de sounds niet. Die zijn prima vervangbaar.

Om het dan toch even leuk te houden, gooi eens een bounce online van je 707 en 727 vs 707, 727 samples waar je aantoont wat dat verschil is wat er bij jouw toe doet, daar ben ik wel benieuwt naar. Ik heb zelf uiteindelijk alle oude "lekker klinkende" samplers de deur uit gedaan na uitvoerig testen tussen hardware samplers en machine en ik vond zelf het verschil nogal te verwaarlozen.

Comment

Working...
                                          X