Announcement

Collapse

Eigen producties posten op synthforum.nl

Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 10 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik op de paperclip voor het toevoegen van het bestand vanaf je pc of Mac. Na het uploaden verschijnt er bij het plaatsen van je bericht automatisch een audio player.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de mogelijkheid biedt de player van SoundCloud te embedden, gaat hier de voorkeur naar uit. Plaats in je bericht de code [SC] voor de link en de code [/SC] erna (Dus: [SC]<url zonder pijlhaken>[/SC]). Op die manier wordt de player zichtbaar na het versturen van je bericht. Je kunt er ook voor kiezen de SoundCloud knop boven in het berichtenscherm te gebruiken. De code wordt dan automatisch zichtbaar bij het schrijven van je bericht.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, zal er een foutmelding in de embedded player verschijnen. Plaats in dat geval gewoon een link naar de track in je bericht.

Een veelgebruikt alternatief is het embedden van een clip vanaf YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. De embed gebeurt dan automatisch.

Heel veel succes en plezier gewenst!
Meer
See less
X

[tech] technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

[tech] technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)

Voor de leut tussendoor eens iets harder te werk gegaan als anders, en nog eens een gouwe ouwe uit de kast getrokken en afgestoft. Toen ik pakweg 7 jaar het origineel hoorde draaien door Dave Clarke in zijn radioshow, was ik er al compleet gek van!

Eerste keer ook dat ik de automation echt in Cubase zelf doe, dat gaat vanaf nu vaker gebeuren!
    Misschien dat ik in deze mix sommige dingetjes nog wat ga tweaken eens hier de monitors terug aan mogen (examentijd ), nu is't nog zuiver op headphones gemaakt.

technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)
    IG: ROGUE85 | eighties synth melancholia & nostalgia

Hij is wel leuk, het origineel is wel heel erg weggedrukt (wat goed en slecht kan zijn). Doet me bijna aan een Umek track denken behalve dat de bassdrum daar niet zo zou zijn.

Leuke track maar weinig onderscheid van de meute.......(terwijl het origineel dat juist wel doet).

Mix is ook netjes!
    "He has Van Gogh's ear for music."

Comment

Origineel geplaatst door Acidfever
      Hij is wel leuk, het origineel is wel heel erg weggedrukt (wat goed en slecht kan zijn). Doet me bijna aan een Umek track denken behalve dat de bassdrum daar niet zo zou zijn.

Leuke track maar weinig onderscheid van de meute.......(terwijl het origineel dat juist wel doet).

Mix is ook netjes!
      Je hebt gelijk hoor, niets onderscheidt dit van een andere track.
      Voor een Umek track zitten er mss wel iets te veel percussie elementen in, die houdt de drums toch nog meer basic, imo.

De melodielijnen zijn trouwens niet het origineel, maar 4 z3ta+'s.

Comment

Origineel geplaatst door mrt
        Je hebt gelijk hoor, niets onderscheidt dit van een andere track.
        Voor een Umek track zitten er mss wel iets te veel percussie elementen in, die houdt de drums toch nog meer basic, imo.

De melodielijnen zijn trouwens niet het origineel, maar 4 z3ta+'s.
        Desalniettemin knap gemaakt hoor....kost mij erg veel tijd om een dergelijk productie op zo'n punt te krijgen!

Comment

zow die moet ik thuis even checken... Umek en Technasia zijn wel helden van mij, kijken wat het geworden is....
          UNIFIED FIELD

Comment

ik ken het origineel niet, maar op zich vind ik dit alvast een vet nummer
            en nu weer muziek gaan maken

Comment

Hier staat een fragmentje in slechte MP3 kwaliteit.

Is uit een mix dus vanaf 6 seconden is het pas Cyclone. Vette track hoor....als je van dit soort techno houd dan!

Ik wel iig!

Comment

zeer goede remikx, goeie beats, samenhangen, je moet het eens opsturen naar die mannen

Comment

Origineel geplaatst door stone
                  zeer goede remikx, goeie beats, samenhangen, je moet het eens opsturen naar die mannen
                  Ik heb ze inderdaad een mailtje gestuurd maar verder ben'k er niet veel mee van plan, omdat het niet echt representatief is voor wat ik anders maak ..

Nieuwe versie online trouwens..

Comment

super! die arp/lead is dan ook geweldig.

Goeie remix. hier ga ik wel op feesten!

UNIFIED FIELD

Comment

Dank
                      Denk dat'k 'm zo ga laten gelijk hij nu is, eens aan iets zonnigers beginnen met de zomer in zicht.

Comment

Vind ik erg vet klinken, perfecte mix wat mij betreft. Hier knalt ie in ieder gveal heel erg vet uit de boxen. Vooral die kick is vet als ie erin komt, en daarna dat diepere basgeluid dat opkomt. Kan het origineel niet voor de geest halen dus weet niet hoeverre dit allemaal geript is, maar hoe het ook zij: goed werk!

Laat ik mijn enthousiasme dan ook nog maar op een vrituel verantwoorde manier uiten:

Comment

Origineel geplaatst door Fokov
                          Vind ik erg vet klinken, perfecte mix wat mij betreft. Hier knalt ie in ieder gveal heel erg vet uit de boxen. Vooral die kick is vet als ie erin komt, en daarna dat diepere basgeluid dat opkomt. Kan het origineel niet voor de geest halen dus weet niet hoeverre dit allemaal geript is, maar hoe het ook zij: goed werk!

Laat ik mijn enthousiasme dan ook nog maar op een vrituel verantwoorde manier uiten:
                          Thx! Het origineel kon je hierboven ergens beluisteren in een bijlage, maar ik heb er verder geen gebruik van gemaakt.. Ik heb me er gewoon door laten inspireren..

Hier dus: stukje origineel
                          Op iets voor 35 sec hoor je het origineel..

Comment

vette basskick met wat gemaakt?

Comment

Origineel geplaatst door seave
                              vette basskick met wat gemaakt?
                              Fruityloops voor de schets, zoals altijd, en uitgewerkt in Cubase.
                              Basskick is een sample aangedikt met een freeware bassboost plugin + dikke compressor erover (10:1 ofzo, met lange release).

Comment

dit is echt helemaal mijn ding... Boterkoek!!!!!: vet, maar ddroog!
                                Origineel geplaatst door 6 trak
                                Jan de man die alles kan en veel beter dan Hanz Kazan?

Comment

Originally posted by mrt View Post
                                  Voor de leut tussendoor eens iets harder te werk gegaan als anders, en nog eens een gouwe ouwe uit de kast getrokken en afgestoft. Toen ik pakweg 7 jaar het origineel hoorde draaien door Dave Clarke in zijn radioshow, was ik er al compleet gek van!

Eerste keer ook dat ik de automation echt in Cubase zelf doe, dat gaat vanaf nu vaker gebeuren!
                                  Misschien dat ik in deze mix sommige dingetjes nog wat ga tweaken eens hier de monitors terug aan mogen (examentijd ), nu is't nog zuiver op headphones gemaakt.

technasia - cyclone (martin dsp eye of the storm remix)
                                  the storm dees moetk ff checkuh
                                  [ergens waar geluid uit komt o o oh
                                  YOYO finally cs30 comminhome!!
                                  thnx nog ; dude matana!

- tekoop ; DIV;check R-ond@synthforum !
                                  NOW into;,... breakin-flammin-freakin-basslineshizzlewhoami;
                                  http://soundcloud.com/groffuil/juur-...ty-22-mei-2010
                                  You can think that you're hallucinating, but you also can hallucinate that you think..helptdatnogniet ;klik;...
                                  http://www.babelfish.com/?aff=2075

Comment

Hey Rond, hij is offline, ik gooi 'm nog even on!

edit: Ik denk dat ik toen net de Waves L2 ontdekt had!

Oeps, foute link
                                    Laatst gewijzigd door ROGUE85 , 6 juli 2009, 23:57.

Comment

Yo knal je m nog ff online?
                                      LAAG Soundcloud

Comment

Originally posted by Raph View Post
                                        Yo knal je m nog ff online?
                                        ja, ouwe, pomp m 's ffkes online!!
                                        - alexorion.com
                                        - facebook
                                        - soundcloud

Comment

Working...