Announcement

Collapse

Eigen producties posten op synthforum.nl

Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 10 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik op de paperclip voor het toevoegen van het bestand vanaf je pc of Mac. Na het uploaden verschijnt er bij het plaatsen van je bericht automatisch een audio player.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de mogelijkheid biedt de player van SoundCloud te embedden, gaat hier de voorkeur naar uit. Plaats in je bericht de code [SC] voor de link en de code [/SC] erna (Dus: [SC]<url zonder pijlhaken>[/SC]). Op die manier wordt de player zichtbaar na het versturen van je bericht. Je kunt er ook voor kiezen de SoundCloud knop boven in het berichtenscherm te gebruiken. De code wordt dan automatisch zichtbaar bij het schrijven van je bericht.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, zal er een foutmelding in de embedded player verschijnen. Plaats in dat geval gewoon een link naar de track in je bericht.

Een veelgebruikt alternatief is het embedden van een clip vanaf YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. De embed gebeurt dan automatisch.

Heel veel succes en plezier gewenst!
Meer
See less
X

Raindance [Vermona mono lancet]

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Raindance [Vermona mono lancet]

Onlangs heb ik mijn trouwe an200 en dx200 verkocht, ergens mis ik ze wel, maar heb er ook leuk spul voor in de plaats gehaald om de pijn te verzachten

een vermona mono lancet, blofeld en micromonsta. allemaal al weleens willen proberen! de laatste 2 ben ik nog niet aan toegekomen.

De beste manier om een synth te testen is een track bakken
    En met deze langdurige droogte is het tijd voor een regendansje
    alle synth sounds komen uit de mono lancet, echt een tof bakje! drums ramt de tanzbr er uit

(dub) techno.
    Sunspot Soundcloud

Voor te beginnen vond ik al de geluiden zeer mooi.. ook de structuur en het geheel. En ding : je kick klinkt echt heel erg dof hier op mn Sennheisers.. n er mag, in het geheel, een btje meer variatie in, want het is een redelijk lang nummers.. Alleszins geliked op SC.. Doe zo verder kerel ! Succes

Gloomy.
    My video's on Youtube :

http://www.youtube.com/user/Gloomer2000

My latest uploads, free downloads :

https://soundcloud.com/gloomer2000

Complete Gloomer/Gloomy discography, stream or free download :

https://gloomer2000.bandcamp.com/music

Comment

ja het idee klinkt heel leuk hoor.
      alleen inderdaad een beetje meer variatie.
      maar voor de rest vind ik hem prima klinken.
      ik heet ed-sarin geen space chicken.
      :verkoght: :dj: :kimono: :maffia: :mexico: :walker: :yamaha: :verkoght: :dj: :yamaha:

Comment

Ha Slave, leuk speelgoed, toffe geluidjes kan je uit die vermona halen! Die kick vind ik dan eerlijk gezegd nergens naar klinken. Ik heb ff snel wat YT filmpjes erbij gepakt om die tanzbar te checken, maar daar moet je toch wel wat beters uit kunnen halen toch? Ik weet niet of het nu dofheid is zoals Jan het noemt of dat de klank van de kick zelf niet lekker is (pitch/decay). En idd (ik krijg het ook vaak naar mijn hoofd geslingerd ) het nummer is te lang, het stuk na de break voegt niet echt iets meer toe.
        https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

De track pakt me eerlijk gezegd niet zo (meestal doen jouw tracks dat wl). Die kick... wellicht had je een vlaag van verstandsverbijstering, want die vind ook ik niet zo best. De hats vind ik dan weer erg tof.

Wat is ie romig he, die Mono Lancet. Ik heb m ook, cht een tof bakkie! Ter ere van het enigszins kale ding heb ik er gisteren houten zijkantjes voor gemaakt. Naar de houtwinkel in Arnhem gegaan en daar een heel mooi stukje Ovangkol kunnen vinden... Prachtige kleur voor bij een zwarte synth, mooie tekening. Ook wel aardig goed gelukt al zeg ik t zelf!
          Bijgevoegde bestanden
          Fear the beard!

Comment

Originally posted by Depressoptimist View Post
            Ter ere van het enigszins kale ding heb ik er gisteren houten zijkantjes voor gemaakt. Naar de houtwinkel in Arnhem gegaan en daar een heel mooi stukje Ovangkol kunnen vinden... Prachtige kleur voor bij een zwarte synth, mooie tekening. Ook wel aardig goed gelukt al zeg ik t zelf!
            Ziet er idd sjiek uit! Ik hou wel van een beetje ambacht.
            https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

Wauw wat een mooie zijkantjes! Stijlvol

Meende dat de kick wel bij het nummer paste, wat zompigheid bij de regendans :p maar dit keer een misser blijkbaar, eens kijken of ik er een ander kick in kan zetten.

En te lang, daat moet ik echt eens werk van maken, gebeurd me te vaak

Bedank voor de uitgebreide feedback allemaal!
              (dub) techno.
              Sunspot Soundcloud

Comment

Working...
              X