Announcement

Collapse

Lees dit voordat je een advertentie plaatst!

Welkom op het Marktplaats gedeelte van het Synthforum! Lees voordat je een advertentie wilt plaatsen de huisregels goed door! Advertenties die niet aan de richtlijnen voldoen zullen worden verwijderd.

Huisregels
Aansprakelijkheid
Reageren op een advertentie
Nieuwe advertentie plaatsen
Aanpassen en sluiten van een advertentie
Meer
See less
X

Roland JD-XI (white edition) M Audio Oxygen Roland MA-15D monitors te koop

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Roland JD-XI (white edition) M Audio Oxygen Roland MA-15D monitors te koop

Roland JD-XI de witte uitvoering (die je dus ook 's avonds goed ziet) met bijbehorende microfoon en adapter
    Bon aanwezig en nog 9 maanden garantie
    Echt ideaal als sketchbook voor op de bank om snel wat ideetjes uit te werken.
    Twee digitale synths, een analoge synth en alle drum modules uit de Roland geschiedenis en andere kits, sequencer, arp, uitgebreide effectsectie, vocoder, en audio in (line en Hi Z) om bijv een keyboard of gitaar in te voeren.
    Er is een prima gratis editor voor als je bij de pc werkt
    Staat nieuw nog voor 549 bij oa Key music prijs 350,-

M Audio Oxygen 49 (3 gen) midikeyboard prijs 75,-

Roland MA-15D aktieve monitors met baspoorten prijs 80,-
    24-bit/192 khz via digitale ingang (optisch en coaxiaal s/dif) tevens aansluiting via mini jack (1/8 of RCA)
    1/4 inch headphone ingang
    Magnetisch afgeschermd
    Prima speakers voor bij de laptop of als je heel weinig ruimte hebt als monitors voor je thuisstudio

Alles in prima staat, geen krasje of iets, alles nog in originele doos.
    Bij mij thuis testen (Noord Holland) en ophalen of verzenden maar dan op kosten en risico van koper

Bijgevoegde bestanden

Schijnbaar gaat foto's als bijlage uploaden niet zoals het hoort, ik hoop dat dit aangepast wordt. (ik heb een bericht gestuurd)

Comment

Working...
    X