Announcement

Collapse
No announcement yet.
X

Moog Grandmother - Limited Run

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

1. Ik heb geen Moog Grandmother nodig.
    2. Vreselijk lelijke kleuren!
    3. Ik heb er niet voldoende plaats meer voor .
    4. Ik had al besloten deze over te slaan.

Maar hij klinkt zo VET

Dus is het nu alleen nog even wachten op een 10% kortingsactie
    ...of tot Freelander zijn GM voor een appel en een ei van de hand doet
    "If it's planned, it's boring."
    -- Freddie Mercury --

Comment

voortaan beter opletten dan Katie... enne ik was niet echt onder de indruk
      Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

hij klinkt wel goei ja
        gelukkig heb ik AJH minimod spul, anders had ik deze ook moeten hebben

Comment

Originally posted by Freelander View Post
          voortaan beter opletten dan Katie...
          Ik heb het inderdaad niet gezien, maar dan was de GM alweer snel verkocht bij je zeg.
          ... enne ik was niet echt onder de indruk
          Oeps, eerst dan nog maar even ergens gaan luisteren dan. Thx (voor de waarschuwing)!
          -- Freddie Mercury --

Comment

Ik was de eerste met een GM en het blijft natuurlijk persoonlijk wat ik van de GM vind, een ander loopt ermee weg... Neem nu de REV2 waar ook niet iedereen lyrisch over is, terwijl ik het de best klinkende DSI synth vind sinds de P6, OB-6 en Pro2 (ja de P2 heeft geweldige mogelijkheden maar de sound blijft t plastic)

Gelukkig die onderlinge verschillen, dus probeer OMA eerst zelf eens uit
            Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

Geen waarschuwing nodig hoor, het is een heerlijke synth. Check die demo nog maar een keer dan. In de basis is deze synth vrij simpel, maar juist de patchmogelijkheden maken het tot een erg leuk ding. Dat is voor mij echt wel de meerwaarde.

Comment

Originally posted by KatieMusic View Post
                2. Vreselijk lelijke kleuren!

Maar hij klinkt zo VET

Tja, misschien kan iemand een nieuwe overlay maken met wat andere kleurtjes.
                En ja, hij klinkt wel goed...

Comment

Vandaag die van mij binnengekregen, VETTE Moog, leuke VEER en prachtig i.c.m de DFAM !

[ATTACH]122951[/ATTACH] [ATTACH]122952[/ATTACH] [ATTACH]122953[/ATTACH]
                  Jij hebt toch ook een GRP A2? Hoe verhouden deze twee zich tot elkaar?

Comment

Ik was de eerste met een GM en het blijft natuurlijk persoonlijk wat ik van de GM vind, een ander loopt ermee weg... Neem nu de REV2 waar ook niet iedereen lyrisch over is, terwijl ik het de best klinkende DSI synth vind sinds de P6, OB-6 en Pro2 (ja de P2 heeft geweldige mogelijkheden maar de sound blijft t plastic)
                    Wat iemand van de GM vindt is inderdaad persoonlijk, maar ik vind de REV2 ook de best klinkende DSI synth (van de laatste jaren). De (parafone) Pro2 vind ik niet verkeerd, maar ik zou dan liever kiezen voor (bijv.) een (polyfone) Peak.

Originally posted by Drs. Analog View Post
                    Geen waarschuwing nodig hoor, het is een heerlijke synth. Check die demo nog maar een keer dan. In de basis is deze synth vrij simpel, maar juist de patchmogelijkheden maken het tot een erg leuk ding. Dat is voor mij echt wel de meerwaarde.
                    Die demo klinkt wel goed! Ik ga 'm nog wel even eerst ergens luisteren (als het wat minder warm is).
                    En dat het een simpele synth is maakt mij niet (veel) uit, als het ding maar goed klinkt. En de patchmogelijkheden lijken me ook een meerwaarde van de GM.

Originally posted by djazid View Post
                    Tja, misschien kan iemand een nieuwe overlay maken met wat andere kleurtjes.
                    En ja, hij klinkt wel goed...
                    Tja, ik vind de kleuren niet mooi. Maar eigenlijk boeit dat me niet (veel), als ie maar goed klinkt, makkelijk bedienbaar / inzetbaar is, en betrouwbaar / zonder problemen is.
                    Een nieuwe overlay zou ik nooit doen. Kost tijd om dit te (laten) maken en ik vind het zonde van het geld wat dit kost.
                    -- Freddie Mercury --

Comment

Originally posted by KatieMusic View Post
                      Een nieuwe overlay zou ik nooit doen. Kost tijd om dit te (laten) maken en ik vind het zonde van het geld wat dit kost.

Ik bedoelde niet om het te laten maken. Meer dat synth bouwers ea. deze zouden kunnen meeleveren. Weet niet meer om welk produkt het gaat, maar zag laatst iets (synth of controller of zo) die meerdere / verschillende overlays standaard meelevert.

Comment

Nick van SonicState weet het altijd wel aardig te brengen maar deze twee heren kunnen er ook wat van dacht ik zo:

[ame="https://youtu.be/vYH0P_WHeMM"]https://youtu.be/vYH0P_WHeMM[/ame]

Comment

Working...
                        X