Announcement

Collapse
No announcement yet.
X

TC Electronic M100

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

TC Electronic M100

De TC Electronic M100 is een stereo multi-effect processor bedoeld voor in de studio en op het podium. Het compacte apparaat (Hoogte: 46mm, Breedte: 191mm, Diepte: 99 mm) bevat 16 presets, waaronder: reverb, delay, chorus, flanger, phaser, rotary speaker, pitch shifter en een aantal gecombineerde effecten. Alle presets kunnen (in beperkte mate) door de gebruiker naar smaak worden aangepast. Audio-voorbeelden en de handleiding staan al online op de website van de fabrikant.

Enkele specificaties:
    • Input type: TS connectors, unbalanced
    • Output type: " TRS connectors, impedance balanced
    • Digital processing converters: 24-bit Delta-Sigma, 128-times oversampling
    • Digital processing Sample rate: 48 kHz

Leverbaar vanaf half augustus.
    Verwachtte winkelprijs: 120,-
    Bijgevoegde bestanden

Beetje jammer van de breedte, anders had ie mooi in de hoogte in eurorack gepast
    Eentje voor de 5u gasten.

Comment

Ik dacht al: die komt me bekend voor... De m300 door de helft geknipt :-)

http://www.tcelectronic.com/m300/

Comment

Originally posted by Albert View Post
        Ik dacht al: die komt me bekend voor... De m300 door de helft geknipt :-)

Hadden ze de prijs ook maar door de helft geknipt..

Comment

De M300 had MIDI en SPDIF. Nog steeds eigenlijk een klein beetje spijt dat ik die heb weggedaan want dat was een heel mooi clean apparaat, ontzettend bang for the buck.

Als deze M100 ook nog een leuke tapedelay-sim had gehad was 'ie op mijn shortlist geweest, maar helaas.
          For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Jammer dat ze geen eurorackversie maken zoals Jomox, nu lijkt het een Nanoverb
            Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

Haha, blijkbaar ben ik niet de enige met m300 heimwee, na het zien van deze m100!
              ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

De TC Electronic M100, de Alesis NanoVerb 2 en de Behringer FEX800 MINI FEX Stereo Multi-effectprocessor zijn met elkaar vergelijkbaar. Ik ben benieuwd welke in een blinde test het best scoort. Mij lijkt het een leuke aanvulling op mijn BS2 (waar ik reverb en delay op mis).

Comment

Originally posted by Hanz View Post
                  Haha, blijkbaar ben ik niet de enige met m300 heimwee, na het zien van deze m100!
                  ach je kan die krengen al voor minder dan 50 Euro scoren op MP dus echt heimwee hoef je niet te hebben als je der weer een wilt.
                  ======================
                  The Universe spins ever faster.... for me.
                  ======================
                  Visit the World of Groove Unlimited at www.groove.nl (all the music you need)
                  Werk bij de beste muziek zaak in het land :-)

Comment

gewoon even een vraagje, maar laat je zo'n effect processor als je hem voor send effects gebruikt nou niet altijd op maar 1 stand staan? reverb of delay? Dus eigenlijk gebruik je elke effectprocessor maar voor 1 effect per keer? Of zetten jullie hem veel in om te multitracken?
                    Laatst gewijzigd door Furious5 , 1 juli 2017, 11:13.

'Why can't you make records like Marley Marl?!!'
                    'He's in his livingroom.. you're in a million dollar studio!'

Comment

Zou je kunnen zeggen: een 2e hands M300 wint het van een nieuwe M100?

Comment

Als de dsp niet veranderd is: ja, veel meer mogelijkheden.

Comment

Working...
                        X