X

Behringer Model D clone

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by KatieMusic View Post
    De tijd dat Behringer inferieur gear (*) maakte ligt (ver) achter ons denk ik. De Behringer Model D clone staat nog steeds hoog op mijn (verlang) lijstje.

(*) Of heeft iemand misschien nog steeds slechte ervaringen met Behringer gear?
    yep. behringer heeft al sinds jaar en dag metalen behuizingen, daar ligt het niet aan. het gaat erom wat er vanbinnen opeens fout gaat / van de één op de andere dag de geest geeft.

Comment

Heeft iemand hem al ?
      Wel een erg lange appetizer heeft dees
      50 shades of a synth , zo'n gevoel een beetje
      "FILTER MAINTENANCE- After every 100 hours of operation apply a sine wave to the output of the FILTER to back flush the trapped overtones to unclog your filter." - (EML 101 Manual)

Comment

$300 in de US
        Tel daar 21% BTW bij op en je komt op $363
        Dat is momenteel omgerekend €308
        Maar nee, wij moeten €200 extra betalen...
        Ik bestel hem hier alleen al uit principe niet.

Comment

Sja, Ik weet natuurlijk niet waar waar deze gemaakt wordt/gaat worden, maar het nadeel dat _als_ je denkt door te bestellen in Amerika je echt niet goedkoper uit bent: Je krijgt, naast de BTW, ook nog te maken met importheffing.

Ik wacht nog wel ff af...
          Schuifjes

Comment

Is er al een Europese prijs bekend dan?
            Bij de winkels waar ik weleens bestel zie ik hem nog niet in het assortiment.
            Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Er zou inderdaad wel wat concretere informatie mogen komen qua release en prijs.

Comment

300usd, stel 50usd shipping= 350usd
                4% invoerrechten, daarna 21% btw =440usd
                373 euro + 13 euro ripoff van de transporteur = 386 euro
                Gewoon bestellen in de US zou ik zeggen (ALS ie daar 300usd is, en ALS verzending 50usd kost).

Comment

Volgens mij is er nog geen EU prijs bekend en gebruiken webshops alleen maar een hoge placeholder prijs om te voorkomen dat ze preorders later voor een lager bedrag moeten leveren dan de uiteindelijke adviesprijs.

Comment

Nu te koop bij Bax voor 509 en binnen 4 werkdagen leverbaar. (als het waar is)

Comment

Originally posted by willem1958 View Post
                      Vergeet Bax. Die zwetsen maar wat. Als 'ie op Thomann staat en Youtube begint vol te stromen met filmpjes van dat ding zoek ik op wat 'ie kost.
                      Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
                        Volgens mij is er nog geen EU prijs bekend en gebruiken webshops alleen maar een hoge placeholder prijs om te voorkomen dat ze preorders later voor een lager bedrag moeten leveren dan de uiteindelijke adviesprijs.
                        Ja, € 509 is volgens mij ook een hoge placeholder prijs. Hij is wel even (bij ToneControl) voor € 449 minus 12% korting (tijdens een actie!) te bestellen geweest. Maar ik wil niet bestellen alvorens ik 'm eerst een keer in mijn handen gehad heb.

Levertijd onbekend verkoopt niet, en dus vermeldt Bax - ook als de levertijd niet (precies) bekend is - enkele werkdagen. Zij verkopen dan wel, een ander niet. Slim... (vind ik van niet). Maar Bax is daar niet de enigste in, ik heb het nu met een bestelling bij een andere muziekwinkel. Levertijd zou 2-3 werkdagen zijn...dus niet. "Sorry sorry, het gaat wat langer duren, maar we doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. We houden u op de hoogte. Bla, bla, bla...."
                        "If it's planned, it's boring."
                        -- Freddie Mercury --

Comment

Wat ik zelf heel vervelend vind van Bax is dat ze meteen je geld pakken en dan is het maar afwachten wanneer de levering komt. Veel (buitenlandse) webshops belasten je credit card of PayPal pas bij verzending, zoals het ook hoort.

Comment

Ik zocht n paar dagen terug (en net ook nog) even op YT maar er is gewoon helemaal geen Behringer model D te vinden in recentere video's..
                            Hij is dus eigenlijk nergens te koop nog.. en vraag me af of je er werkelijk een gaat krijgen op korte termijn als je em overseas besteld..

Comment

Originally posted by MacGyverGear View Post
                              Ik zocht n paar dagen terug (en net ook nog) even op YT maar er is gewoon helemaal geen Behringer model D te vinden in recentere video's..
                              Hij is dus eigenlijk nergens te koop nog.. en vraag me af of je er werkelijk een gaat krijgen op korte termijn als je em overseas besteld..
                              Volgens mij vieren ze in Duitsland ook Sinterklaas. Dus dat 'ie op 5 december nog niet te leveren is zegt wat. Niet veel, want volgens mij is de USA de grootste afzetmarkt voor Behringer. Maar ze hadden beloofd dat eind 2017 dat ding in de winkels zou liggen. Dat was al later dan gepland omdat Behringer een nieuwe fabriek heeft gebouwd. Enfin, die kloon komt wel in de winkels te liggen hoor. Maar ze hadden dat beter wat langer stil kunnen houden, net als Roland met hun SE-02.

Comment

Ja... Want er zijn natuurlijk heel veel kinderen daar die een behringer model d willen

Comment

Originally posted by MeneerJansen View Post
                                  Volgens mij vieren ze in Duitsland ook Sinterklaas. Dus dat 'ie op 5 december nog niet te leveren is zegt wat.
                                  Het zegt voornamelijk dat je ergens een klok hebt horen luiden maar de klepel volkomen gemist hebt want het Duitse sinterklaasfeest, voor zover het al gevierd wordt, lijkt niet eens op pakjesavond.

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
                                    Het zegt voornamelijk dat je ergens een klok hebt horen luiden maar de klepel volkomen gemist hebt want het Duitse sinterklaasfeest, voor zover het al gevierd wordt, lijkt niet eens op pakjesavond.
                                    Touchy touchy, Nap. Ik ken de Duiters niet en daar schaam ik me niet voor. Klaarblijkelijk viert Uli Behringer zelve de verjaardag v/d goedheiligman niet met pakjes. Hij zal de Model D dan wel onder onze kerstbomen leggen. Of in een paasei doen als 'ie Kerst niet haalt.

Comment

@ Von Nap: welke Pedro heb jij eigenlijk in je avatar?? Ik heb de m van mijter..

Comment

Ik heb 't een paar maanden geleden al gezegd; ik denk dat ze met Moog een herenakkoord hebben afgesproken en dat eerst Moog tot het eind van dit jaar de model D verkoopt en als die uit de produktie gaat dan is opeens die van Behringer te koop.

Comment

Ik heb 't een paar maanden geleden al gezegd; ik denk dat ze met Moog een herenakkoord hebben afgesproken en dat eerst Moog tot het eind van dit jaar de model D verkoopt en als die uit de produktie gaat dan is opeens die van Behringer te koop.
                                          Op een welbekend forum waar Uli zelf berichten plaatst vertelde hij dat de Model D eind dit jaar in de winkel moet liggen. Lijkt me niet erg gentleman-like naar Moog toe als hij het tegenovergestelde beweert in een openbaar forum dan wat hij afsprak. Neen. Er zijn productievertragingen vrees ik.
                                          Laatst gewijzigd door MeneerJansen , 26 november 2017, 18:45.

Comment

Working...
                                          X