Announcement

Collapse
No announcement yet.
X

Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by Von Naphoven View Post
    Geen enkele vrijgezel kan zonder rol toiletpapier naast de monitor
    Keukenrol. Dempt beter. En alsof getrouwde en niet single mannen geen grootverbruikers zijn.
    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Ja, maar die verstoppen de rol in een la.

Bericht door een moderator:
      En nu weer on topic potverdrie

Comment

aah ik heb de douche vlakbij zitten dus dat is maar een gangetje oversteken.
        na dat ik mijn linkerhand als koker heb gebruikt om naar de sterren te kijken.
        ik heet ed-sarin geen space chicken.
        :verkoght: :dj: :kimono: :maffia: :mexico: :walker: :yamaha: :verkoght: :dj: :yamaha:

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
          Geen enkele vrijgezel kan zonder rol toiletpapier naast de monitor

Is dat niet de nieuwe synth van behringer, de Closet ?!

Comment

Net een aantal droom-items van mijn GAS-lijst mogen schrappen. Mijn privé-ruimteschip begint behoorlijk vorm te krijgen.

Alles komt binnen via RmE + 2 adat expanders, alle fx zitten op external instrument sends.
            Het linkse scherm gebruik ik vooral voor routing en rewired software, middenste scherm de hoofd-DAW.
            De laptop werkt als een soort standalone Roli Seaboard-host.
            Kan de joystick gebruiken als vector-xfade voor dronescapes, Maar hij ziet er eigenlijk vooral cool uit.
            Alles binnen arm-bereik, maak nogal gebruik van de Vangelis/octopus-techniek bij het componeren.
            Bijgevoegde bestanden

Comment

Originally posted by W07 View Post
              Net een aantal droom-items van mijn GAS-lijst mogen schrappen. Mijn privé-ruimteschip begint behoorlijk vorm te krijgen.

Alles komt binnen via RmE + 2 adat expanders, alle fx zitten op external instrument sends.
              Het linkse scherm gebruik ik vooral voor routing en rewired software, middenste scherm de hoofd-DAW.
              Kan de joystick gebruiken als vector-xfade voor dronescapes, Maar hij ziet er eigenlijk vooral cool uit.
              Alles binnen arm-bereik, maak nogal gebruik van de Vangelis/octopus-techniek bij het componeren.
              mooi man.
              Het niets is alles wat niet iets is
              https://soundcloud.com/septicstudio <---Elitaire Grafmuziek

Comment

Ziet er goed uit. Wat je zegt, een echt ruimteschip.
                Software...

Comment

Originally posted by W07 View Post

Zo te zien kun je ook lang op reis met je ruimteschip. Ik geloof dat ik een boterham met pindakaas en een bed zie. En als jij er niet mee op reis gaat, mag ik 'm dan een keer lenen? Ziet er goed uit man!
                  Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

Originally posted by djazid View Post
                    Is dat niet de nieuwe synth van behringer, de Closet ?!
                    ja en die tosti ijzer is een cheese synth.
                    ik heet ed-sarin geen space chicken.
                    :verkoght: :dj: :kimono: :maffia: :mexico: :walker: :yamaha: :verkoght: :dj: :yamaha:

Comment

hopla! gruwelijk staat t erbij allemaal
                      Bijgevoegde bestanden

Comment

Originally posted by fjoesz View Post
                        hopla! gruwelijk staat t erbij allemaal
                        Mijn Hemel, wat strak! Ben je (semi)pro?
                        Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

daar zit ik elke werkdag tijdens kantooruren idd

Comment

Prima kantoor.

Comment

Vooral ook buiten kantooruren als ik de chat een beetje volg ..

Comment

veelsteweinig buiten kantooruren

Comment

Geen voetenbankje of koffiezetapparaat ?!
                                  Dat bruine ding boven het venstertje is toch de basstrap ?

Comment

Maxima listisch
                                    Bijgevoegde bestanden
                                    Laatst gewijzigd door DRe , 27 april 2018, 20:18.
                                    Originally posted by DRé
                                    Muziek maken is het zelfde als ademhalen, het moet vanzelf gaan. Je gaat toch ook niet expres moeilijk zuchten.

Comment

Is er iets uitschuifbaars aan die rekken of hoe bespeel/programmeer je de synths?

In ieder geval een heel mooie collectie!
                                      ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Waar ik niet bij kan daar heb ik een patch editor voor. Meer in het midden daar kan je best goed bij meer naar boven of naar beneden zijn synths die hebben minder besturing nodig zoals een dx7 die gebruik voor lekkere bassen.. na een aantal jaren weet je waar wat zit . Helemaal boven aan de jd800 en de polysix. Even op de stoel staan opnemen in ableton live10 of op de teac808, looper rc202 /midispoor en dan weer een andere sound.
                                        Originally posted by DRé
                                        Muziek maken is het zelfde als ademhalen, het moet vanzelf gaan. Je gaat toch ook niet expres moeilijk zuchten.

Comment

Die rekken herken ik, ik heb er ook eentje.
                                          Kost niet veel en je kan er nog lekker wat planken tussen gooien.
                                          Mooie collectie Dre!

Comment

Working...
                                          X