Bitwig Studio op een iPad (vanaf Macbook Pro)

jrs

Live performer
Lid sinds
1 juli 2002
Berichten
301
Locatie
Den Bosch
All,

Zojuist heb ik het voor elkaar gekregen om Bitwig Studio te gebruiken op m'n iPad via Duet Display. OSX is helaas nog niet multitouch, maar hopelijk gaan ze dat fixen :P

Check out deze video:
 
Last edited by a moderator:
Ja, merci om het te posten,
Ik had het al ergens gezien, maar ik kende die duet display app niet..

Voorlopig is't wel te duur voor mij om effe mee te testen
Ik heb die mocha rdp al eens getest,, best cool op de iPad Pro

Ik ben al aan tijdje aan't zoeken achter goeie ios apps..
Als ik de naam vd app weet dan is 't simpel,, maar om zelf te gaan zoeken,, Ik weet ni waar te beginnen.
iOS magazines of iOS news forums heb ik nog niet binnen,,
 
Ja idd,, da's waar,

Ik heb juist een thunderbolt to vga cable binnen,,

En ik moet mij dan weer een itunes card kopen,, want ik weiger mijn visa te geven,
anders geef ik veel te veel uit aan impuls kopen,, en ik droom van een CDJ-2000
 
Okey, nog één reply van me,, 't is idd nu -50%, en Merci voor de tip jrs,

Nu heb ik 3 schermen in totaal.. één thunderbolt to VGA ook nog,
Ik moet duet wel gebruiken op Win7, want ik gebruik OSX Mountain Lion,, ivm cubase 6.5
En het installeren duurde hier wel erg lang vind ik,, mss langer dan een half uur,

Alé, dan kan ik mijn Akai VX600 terug eens editen met een scope prog,,
Grtn,,
 
Hoe werkt dat? Ik installeer het op mijn iPad en ik kan mijn iPad als 3de scherm gebruiken?
 
Oke ik lees het al, app kopen installeren, app op Mac downloaden installeren, kabel van iPad naar Mac en klaar. Zo even proberen denk ik.
 
idd, Normaal is de ipad een 2de scherm,, Ik weet niet of je verschillende ipads tegelijk kunt koppelen..
Ik Had al een Led Scherm met thunderbolt to vga adapter als tweede, vandaar de ipad als 3de,, :) :)
 
de app is handig en de latency is laag waardoor het prettig werkt. Echter is touch gedoe maar als je de muis of trackpad gebruikt is het verder een prima 2de of 3de scherm. :)
 
Ja, Da's minder,, Gisteren had ik 't voor de eerste keer geinstalleerd denk 'k, en na een lange installatie tijd, werkte alles perfect,

Ik moest wel de screenblanker op nooit zetten van win7, want anders ging de ipad ook op sleep,
De touch bediening heb ik ni gebruikt, Da's toch ni echt goed in win7 denk 'k,

Ik denk wel dat je een goeie en recente laptop of desktop moet hebben... Voor OSX is het hoger dan Mountain lion,,

Alé, Ik voel me ni echt aangesproken om het te promoten, Maar met die -50% was het toch een no-brainer,, :)
 
Beste investering in de app store tot nu toe, en maar 8 euro!

Ableton in dual screen mode en vst's op de ipad, knoppen bedienen werkt nog goed ook.

Bedankt!

attachment.php
 

Attachments

  • IMG_20160124_080932150.jpg
    IMG_20160124_080932150.jpg
    41 KB · Bekeken: 154
Back
Top