UVI Digital Synsations Gratis!

fijn, maar mist wel de ballen en de diepgang van de originelen
uvi draait bij deze synth wel minder stabiel dan mijn andere plugins van uvi.. twee cubase crashes op 20min!
 
Hier 0 crashes, nog nooit gehad überhaupt met iets van UVI.
En vergelijken met de originele moet je vooral doen bij softsynths dan kan je altijd wel ff lekker klagen natuurlijk bij welke je ook pakt.
 
ik zeg er toch duidelijk bij 'fijn'
ik klaag ook niet, geef extra duiding.

en ik heb in het verleden al zaken gekocht van uvi, dus ik heb al wat centjes geschonken aan het bedrijf hoor. inderdaad nooit last met uvi workstation, alleen bij deze samplelibrary, lijkt me wel relevant om te vermelden. Waarvoor is er anders een forum?
 
Die marketing van UVI werkt trouwens wel. Ik krijg net een aanbieding van 60% korting op hun piano-collectie:

http://www.uvi.net/en/pianos-keyboards/grand-piano-collection.html

Nu voor 99 dollar. Sowieso is het concept van een gratis platform en verdienen op uitbreidingen slim. Misschien koop ik deze wel, terwijl ik daarvoor geen klant was en UVI nauwelijks kende :)
 
Die piano collectie draait hier al heeeeeul lang en is m'n go to als het dan virtueel moet of ik moet een schets neerzetten.
Erg goede collectie, heel gevarieerd maar alles bruikbaar en goed uitgevoerd, mooie dynamiek. Absoluut doen!
 
Volgens mij is de VST op dit moment weer gratis te downloaden bij UVI. De Digital Synsations.......

Voucher code: FREEDS
 
Laatst gewijzigd:
Hij is er weer gratis en voor niets :D

Voucher code: FREEDS
 
Hee, da's een leuke deal :) Meteen even aan mijn account toegevoegd. Neem aan dat ik dit gewoon kan openen in Falcon zoals de andere packs?
 
Ik had al een account vanwege MachFive, dus direct de download ingezet, maar m'n Mac geeft aan dat het downloaden wel 10 uur kan duren. Alternatief is een downloadmanager installeren volgens UVI, maar ik denk dat ik m'n compu maar even door laat stampen, nou ja stampen...
 
Bij mij gaan de UVI downloads altijd wel vlot eigenlijk, misschien is er gewoon veel vraag naar door deze actie. 10GB is ook wel flink natuurlijk.
 
Bij mij gaan de UVI downloads altijd wel vlot eigenlijk, misschien is er gewoon veel vraag naar door deze actie. 10GB is ook wel flink natuurlijk.
Ja, de MachFive dingetjes gingen bij mij toentertijd wel vlot, maar deze dus niet. Zoals je zegt, het is natuurlijk wel een flinke download. Maar gelukkig schijnt de zon volop, dus mijn zonnepanelen leveren de energie voor de computer die nu lang aan moet staan...8)
 
Back
Top