Logic Pro X 10.1 - plugins zien presets niet

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.974
Locatie
amsterdam
Ik heb een raar probleem en ka net niks op het internet over vinden dus hier maar even een post.

In Logic Pro X heb ik voor mijn 3rd party plugins hele bergen presets gemaakt. Nu heb ik mijn systeem gepuurde naar Yosemite en Logic Pro X 10.1 en nu zien de plugins hun presets niet meer. Erg vervelend want nu moet ik er steeds heen navigeren.

Is iemand ok dit probleem tegen gekomen en heeft iemand er misschien een oplossing voor?

Voor de goede orde...de presets zijn er wel maar de 3rd party plugins zien ze niet meer. Ook niet alle plugins...da's ook zo raar.
 
Hmmmm....net even een analyse gedaan en denk het probleem gevonden te hebben...

Apple heeft nu (zonder aankondiging) besloten alle presets bij elkaar op te slaan....dus zowel Logic Plugins als 3rd Party plugins. Op zich geen probleem maar het wijkt enorm af van vorige versie's en nog wel iets crusiaals.

Anyway...het werkt nu!
 
Ik zit met grote hoop te wachten op 10.1.1, met 10.1 zijn Avid/Euphonix controllers onbruikbaar.
 
Vooralsnog werkt alles bij mij....had ik niet verwacht. Het systeem is ook stabiel. Ik was overgestapt van 10.8.5 naar Yosemite wat wel wat problemen opleverde maar ik heb nu alles opgelost (hoop is)

Ben tot nu toe erg tevreden. En echt ideaal dat je nu je plugins kun groeperen. Dat scheelt een tijd zoeken :D
 
Back
Top